Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

2 petites qüestions des de l'arribada del nou fòrum

dj. 03 set. 2009, 21:22

1) Al meu perfil d'usuari (i als missatges que poso) diu que tinc 999 missatges i, encara que en publiqui, no varia aquesta xifra. Si és possible, reviseu-ho si us plau.
2) A l'índex del fòrum anterior, la última columna posava "Darrer missatge", i hi havia la opció d'anar al darrer fil (clicant al text) o al darrer missatge del fil en qüestió (clicant a la fletxa de sota), la qual cosa per mi era super còmode. Ara posa "Darrera entrada" i, tant si es clica al text com a la fletxa, es va al darrer missatge del fil. Es pot configurar o és així sempre?

Gràcies! :adeu:

EDITO: ara veig que era 999 entrades, que no missatges. Per tant, reformulo la pregunta: com es poden saber el nombre de missatges que ha fet l'usuari?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: 2 petites qüestions des de l'arribada del nou fòrum

dj. 03 set. 2009, 21:30

Respecte al primer punt, tingues en compte que al meu primer missatge al tema de "Nou fòrum d'Animelliure" vaig dir que els missatges a l'offtopic i subfòrums derivats no comptarien. Mira que no sigui això. En principi la publicació a la resta de subfòrums hauria de pujar el teu nombre de missatges, o entrades, que és el mateix.
Del segon punt, dir-te que no es pot configurar, ja que això és una modificació al fòrum original que vaig afegir jo posteriorment, i ve així. En tot cas, prenc nota, i ja m'ho miraré, perquè en principi no hauria de costar gaire modificar-ho i fer que funcioni com ho feia a l'antic fòrum.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: 2 petites qüestions des de l'arribada del nou fòrum

dv. 04 set. 2009, 16:10

Tens raó, havia publicat a l'Offtopic... no me'n recordava del que havies dit.
Gràcies per l'ajuda.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: 2 petites qüestions des de l'arribada del nou fòrum

ds. 05 set. 2009, 01:25

.:MorPheuS:. ha escrit:
2) A l'índex del fòrum anterior, la última columna posava "Darrer missatge", i hi havia la opció d'anar al darrer fil (clicant al text) o al darrer missatge del fil en qüestió (clicant a la fletxa de sota), la qual cosa per mi era super còmode. Ara posa "Darrera entrada" i, tant si es clica al text com a la fletxa, es va al darrer missatge del fil. Es pot configurar o és així sempre?


Bé, ja està modificat. Ara mateix clicant al text et porta al darrer missatge del tema que no has llegit. Si cliques a la fletxa et continua portant al darrer missatge, encara que hi hagin també missatges anteriors al mateix tema que no hagis llegit.

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants