Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Més logos al forum.

dt. 15 set. 2009, 16:58

Resulta que avui quan m'he conectat a la web he vist dos nous logos i volia preguntar si els acabeu d'incloure ara fa poc, si en voleu incloure més, si potser és la primera vegada que em surten a mi i per tant, han estat sempre etc...

Els dos logos que m'han sortit són:

1) Surt el Luffy amb la capa de rei dels pirates.

2) Un logo on surten molts personatges del pal: l'Arale, inuyasha, drac Sheron, Nami i Conan Edogawa (detectiu Conan). etc...

Sön nous, o els tenieu incorportats des del principi?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Més logos al forum.

dt. 15 set. 2009, 17:27

A la web o al fòrum?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Més logos al forum.

dt. 15 set. 2009, 18:57

Al fer el canvi del fòrum antic a l'actual es va escollir com a capçalera del fòrum els quatre logos que més puntuació tenien fins aleshores. Després de les votacions es van escollir finalment sis logos per a la capçalera. Fins aquesta tarda no s'han ficat els altres dos perque en Joanks, un dels guanyadors, havia d'adaptar el seu logo a les característiques de la capçalera del fòrum. Es a dir, que sí, es podria dir que són nous.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Més logos al forum.

dt. 15 set. 2009, 21:55

Elwe ha escrit:
Al fer el canvi del fòrum antic a l'actual es va escollir com a capçalera del fòrum els quatre logos que més puntuació tenien fins aleshores. Després de les votacions es van escollir finalment sis logos per a la capçalera. Fins aquesta tarda no s'han ficat els altres dos perque en Joanks, un dels guanyadors, havia d'adaptar el seu logo a les característiques de la capçalera del fòrum. Es a dir, que sí, es podria dir que són nous.

:adeu:


Ja deia jo ^^

Perfecte, tema solventat!!

A la web tbé es podrien haber posat els logos no guanyadors no? D'aquesta manera es posen tots i els de la web es canvien que aquells tbé són molt vellets :yeah:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants