Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

boles de drac segons el numero de misatges realitzas

dl. 21 set. 2009, 20:53

Hola nomes esque tenia la curiositat de sabe com funciona aixo deles boles de drac que segons el numero de misatges que has realitzat doncs ets arasintxu y tot aixo. Ho he buscat per el foro pero no he troba res o a lo millor esque no se buscar :profident:

que em pude resoldre aquestac uriositat gracieeees :yeah:
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: boles de drac segons el numero de misatges realitzas

dl. 21 set. 2009, 22:44

Doncs el que tu mateix has dit, quan assoleixes x nombre de missatges obtens una bola de drac, a y dos boles de drac, etc..., diguem que fas un lvl up.

Dic x i y perquè la veritat ni idea de quans missatges es necessita per cada bola de drac :P
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: boles de drac segons el numero de misatges realitzas

dl. 21 set. 2009, 22:49

Mad93 ha escrit:
Doncs el que tu mateix has dit, quan assoleixes x nombre de missatges obtens una bola de drac, a y dos boles de drac, etc..., diguem que fas un lvl up.

Dic x i y perquè la veritat ni idea de quans missatges es necessita per cada bola de drac :P


a vale vale gracies per la info
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: boles de drac segons el numero de misatges realitzas

dl. 21 set. 2009, 23:16

Doncs per a més informació llegeix aquest altre tema del fòrum, a on es va plantejar la mateixa pregunta: Pujar de rang. Et dic el mateix que va dir en Mad93 allà, quan toqui passarà. :P
Tot i això, ja et dic que ho tens fàcil per esbrinar-ho per tu mateix, només has d'anar a la llista de membres i llistar pel nombre d'entrades.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: boles de drac segons el numero de misatges realitzas

dl. 21 set. 2009, 23:40

Elwe ha escrit:
Doncs per a més informació llegeix aquest altre tema del fòrum, a on es va plantejar la mateixa pregunta: Pujar de rang. Et dic el mateix que va dir en Mad93 allà, quan toqui passarà. :P
Tot i això, ja et dic que ho tens fàcil per esbrinar-ho per tu mateix, només has d'anar a la llista de membres i llistar pel nombre d'entrades.

:adeu:

ah doncs gracies per la info ara ho miro
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: boles de drac segons el numero de misatges realitzas

dc. 23 set. 2009, 01:11

Mad93 ha escrit:
Doncs el que tu mateix has dit, quan assoleixes x nombre de missatges obtens una bola de drac, a y dos boles de drac, etc..., diguem que fas un lvl up.

Dic x i y perquè la veritat ni idea de quans missatges es necessita per cada bola de drac :P


doncs emsembla recorda o potser va ho vaig somiar :profident: que fa molt de temps com un parell d'anys quan feia poc que m'habia registrat que hi havia un post on ho posaba ben esplicat amb els cons de les boles i tot

nose pero em sona molt de veritat igual estic equivocat pero com ja he dit esque em sona moltisim tu : :huh:
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants