Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Com fer que la meva release surti en portada?

dg. 18 oct. 2009, 16:23

Bones

Bé, alguns sabreu que porto ja un temps fent una release de "La Màgica Doremi" en el subfòrum de descàrrega directa (viewtopic.php?f=51&t=15708), on estic penjant TOTES les temporades i on inclós penjaré la segona pel·licula de la sèrie (inèdita aquí).

Voldria preguntar als administradors/moderadors d'Animellire què haig de fer per a que surti anunciada a la portada de la web la meva release. Sé que no serà l'ànime més descarregat d'Animelliure, però crec que la feina que estem fent jo i altres usuaris és suficient per a què es mereixi ser anunciada.

Pensava que era perquè la release no està encara acabada (tot i que estem molt avançats: anem per la tercera de les quatre temporades), però recordo que la release de "Sakura Caçadora de Cartes" en BDrip es va anunciar en portada i no està acabada tampoc.

Algú em pot explicar què haig de fer siusplau? o sinó, els motius pels quals no està en prtada. Gràcies.

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dg. 18 oct. 2009, 17:13

Hola, primer dir que no es tracta d'un concurs de popularitat en quan a les sèries, si es treu s'anuncia per aquella gent que li pot interessar. També està el fet de que ja estigués entrada la sèrie, que fa que fins que les noves versions no estiguin igual de completes i amb una qualitat superior no es faci res (anuncis crear la versió, etc, etc).

Llavors també està el tema de que se'ns pot passar :P i més si la sèrie només està en dd, que no dic que estigui malament, però com que a la web pel moment recopilem elinks ens és una mica difícil afegir una sèrie sense els mateixos.

Finalment, amb aquesta sèrie en concret sempre he anat molt perdut en quan a temporades, especials etc, amb l'anterior versió tot estava una mica barrejat i no sabia gaire com classificar-ho, cosa que veig solucionada amb el teu fil on estan clarament definides les diverses temporades.

Si em dones una mica de temps en trauré els elinks dels enllaços en dd (i em posaré de seed) i llavors l'anunciaré (tant l'enllaç al fil en dd com l'entrada pels elinks), que hi hagi una mica de material al fer l'anunci.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dg. 18 oct. 2009, 17:47

Mad93 ha escrit:
Hola, primer dir que no es tracta d'un concurs de popularitat en quan a les sèries, si es treu s'anuncia per aquella gent que li pot interessar. També està el fet de que ja estigués entrada la sèrie, que fa que fins que les noves versions no estiguin igual de completes i amb una qualitat superior no es faci res (anuncis crear la versió, etc, etc).

Llavors també està el tema de que se'ns pot passar :P i més si la sèrie només està en dd, que no dic que estigui malament, però com que a la web pel moment recopilem elinks ens és una mica difícil afegir una sèrie sense els mateixos.

Finalment, amb aquesta sèrie en concret sempre he anat molt perdut en quan a temporades, especials etc, amb l'anterior versió tot estava una mica barrejat i no sabia gaire com classificar-ho, cosa que veig solucionada amb el teu fil on estan clarament definides les diverses temporades.

Si em dones una mica de temps en trauré els elinks dels enllaços en dd (i em posaré de seed) i llavors l'anunciaré (tant l'enllaç al fil en dd com l'entrada pels elinks), que hi hagi una mica de material al fer l'anunci.


Madd: Triomfaries molt si en el mateix enllaç on poses la pujada de Do-re-mi, posesis també que jo estic pujant Avatar: l'últim mestre de l'aire a DD.

Ja se que potser el que faig no té gaire mérit i ho pot fer qualsevol però si et soc sincer, em faria molta il·lusió ja que aixi quedaria patent que encara que sigui poc, m'inplico en el forum i col·laboro. :P

PD: Amb la conya, pensava que ningú la baixaria i bueno, de moment, hi ha alguns usuaris que l'estan baixant i quan pugues la sèrie, el que a un li fa més il·lusió és que es descarreguin els episodis que un mateix puja.

PD 2: Si vols, també pots afegir que vaig pujar tota la sèrie sencera de la segona part de futbol galàctic a DD, que fa poc es va acabar de doblar al castellà.

Ja em diras algo :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dg. 18 oct. 2009, 18:01

Ajà. O sigui que bàsicament és perquè no està en ed2k (o com s'escrigui) no? home, crec que no és del tot just...

Si em dones una mica de temps en trauré els elinks dels enllaços en dd (i em posaré de seed) i llavors l'anunciaré (tant l'enllaç al fil en dd com l'entrada pels elinks), que hi hagi una mica de material al fer l'anunci.


:o Si fessis això t'ho agrairia moltíssim :) En el mateix fil demano si algú ho podria fer. Però una cosa, dius que treuràs els enllaços elinks dels enllaços en DD, com es fa això? jo tenia entés que havies de tenir l'arxiu al teu ordinador pero poder treure-li l'enllaç ed2k O_o

Desprès, una última cosa, referent al meu primer comentari:

com que a la web pel moment recopilem elinks ens és una mica difícil afegir una sèrie sense els mateixos.


No vull iniciar un debat ara sobre el tema, però ja que ets moderador et voldria fer un comentari referent a aquest tema que t'agrairia que fessis arribar a administradors i altres moderadors. Entenc que preferiu a aquesta web els elinks, però ja que doneu la oportunitat de pujar sèries en DD (com la meva release, per exemple), crec que hauríeu de tractar de forma igual els enllaços en P2P i els de DD. En el meu cas per exemple, no m'empipa, però tampoc senta bé que "ignoreu" la feina que uns estem fent perquè no la compartim per emule.

Crec que teniu una base de dades d'enllaços P2P, per què no DD? però base de dades bé, no un fil del fòrum, que els enllaços P2P tenen el seu propi apartat en la portada... (a aquesta igualtat em refereixo).

Si vols, no contestis, però siusplau, comenta-ho als teus companys de la web. Gràcies.

Nightsirk ha escrit:
Do-re-mi


Es diu "Doremi" (llegit "Dorremí"), no "Do-re-mi" :plora: xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dg. 18 oct. 2009, 20:41

Bàsicament estic d'acord amb Miles Power. La vida està en canvis constants i s'està demostrant que la DD és la clara succesora dels elinks.

Estaria bé, que donguesiu ja la mateixa importància als elinks que a les descargues de DD i que les descargues de DD tinguesin una mica més de rellevància al forum ja que com tots podem veure, estem invertint molt en penjar arxius a DD.

Jo com comentava abans sobre avatar, realment és fàcil pujar-ho però trobo que el que faig jo doncs té el seu curro perquè una cosa és pujar tota la sèrie aixi pim pam i l'altre es tenir bona presencia de pàgina. Tot i això, ho faig perquè vull i encantat :D

PD: Tinc pensat quan acabi avatar penjar la primera part de galactic football a les descargues de DD.

Nightsirk!!

PD 2: Sorry per la teva estimada Dorremí i el seu nom tan hortodoxe xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dg. 18 oct. 2009, 21:02

Miles_prower si us plau observa en el teu quote de les meves paraules el "pel moment". Les coses no es fan perquè no es vulguin, sinó per manca de temps, no tinc el temps que tenia quan vaig fer la web...

Sé que la web no és la millor del món, però té milers de línies que no s'escriuen soles :xiulant:

En dd en cap moment he volgut insinuar que es menystingui, només que tal com està ara la web està clar que l'enfoc principal són els elinks i que podria ser una causa pel que ens ha passat per alt, no que per ser en DD no en vulguem publicar una notícia.

En quan a notícies s'està treballant per a que vosaltres mateixos les pugueu posar a la web i així donar més dinamisme a la web així com evitar casos com els vostres. El que no puc dir és quan perquè com he esmentat anteriorment el meu temps és força limitat.

En quan al dels elinks, si, el que dic és que em descarregaré la sèrie i en treuré els elinks... :P (d'aquí el "dona'm temps").
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dl. 19 oct. 2009, 00:18

Mad93 ha escrit:
Si em dones una mica de temps en trauré els elinks dels enllaços en dd (i em posaré de seed) i llavors l'anunciaré (tant l'enllaç al fil en dd com l'entrada pels elinks), que hi hagi una mica de material al fer l'anunci.

Podries anunciar també RG-Veda, que l'he posat directament en DD i també estan els elinks per si algú volia baixar en aquest mètode.
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dj. 22 oct. 2009, 10:58

Normalmente quan son noves versiones d'una mateixa serie pero amb millor qualitat, idiomes i subtituls es posa una noticia quan es començar per aquells que els i interessi i una altra quan s'acaba, a les pelis no pot passar el mateix perque nomes es un video o capitol (com es vulgui veure) i clar es posa una noticia quan surt i llestos.

Quan son versiones que mes o menys son iguals pero per exemple una ja no te fons, entre els col·laboradors comentem que fer, si subtituir els links o no, pero no es fa cap noticia, jo per exemple avis-ho a l'autor de que es subtituiran els links pels seus i llestos.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dc. 28 oct. 2009, 20:00

Mad93 ha escrit:
En quan a notícies s'està treballant per a que vosaltres mateixos les pugueu posar a la web i així donar més dinamisme a la web així com evitar casos com els vostres. El que no puc dir és quan perquè com he esmentat anteriorment el meu temps és força limitat.
En quan al dels elinks, si, el que dic és que em descarregaré la sèrie i en treuré els elinks... :P (d'aquí el "dona'm temps").



Això de què nosaltres (els usuaris normals, semse rang especial) poguem pujar notícies ho trobo molt bona idea.

I segurament, d'aquesta manera, hi hauria sempre més novetats a la pàgina web d'animelliure que pel que he pogut veure, ha passat temporades sense cap actualització i com diu MAdd, si nosaltres també podem actualizar-la, dinamitzarà la web.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tetsu
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dt. 05 gen. 2010, 21:23
Contacta:

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dt. 05 gen. 2010, 23:41

Estaria molt bé que els usuaris normals poguesim pujar noticies, sempre dins d'uns limits.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dt. 19 gen. 2010, 18:20

Hola!

Torno a postejar a aquest tema perquè acabo de veure que a la portada s'anuncia la release dels DVDFULL de One Piece.

Em vau dir que un dels principals motius pels quals no s'havia posat la notícia de la meva release éra perquè tan sols està en descàrrega directa, i aquesta de One Piece és igual que la meva, tan sols en descàrrega directa (i tampoc està completa).

Algú m'ho explica siusplau?

Gràcies.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dt. 19 gen. 2010, 22:42

Miles_prower ha escrit:
Algú m'ho explica siusplau?

Doncs t'ho va explicar en Mad93 en un missatge anterior.

Mad93 ha escrit:
En dd en cap moment he volgut insinuar que es menystingui, només que tal com està ara la web està clar que l'enfoc principal són els elinks i que podria ser una causa pel que ens ha passat per alt, no que per ser en DD no en vulguem publicar una notícia.


Es a dir, que això que has comentat...

Miles_prower ha escrit:
Em vau dir que un dels principals motius pels quals no s'havia posat la notícia de la meva release éra perquè tan sols està en descàrrega directa, i aquesta de One Piece és igual que la meva, tan sols en descàrrega directa (i tampoc està completa).


no és cert. Pensa que només tenim dos col·laboradors que es dediquen a posar notícies a la web de les novetats que surten al fòrum, pel que no es pot ser massa exhaustiu en el tema. I ho dic de forma general, ja que tampoc es posa notícies de tot el que surt al ed2k. Per això, i amb la voluntat de millorar en aquest aspecte, en Mad93 va comentar abans que s'afegiria a la propera versió de la web, la possibilitat de que els usuaris puguin "pre-publicar" notícies. Ara mateix l'únic que es pot fer en aquest sentit és que envieu un missatge privat als col·laboradors que s'encarreguen d'aquesta feina (en marcos91 i en kaku) demanant la publicació a la web de la vostra release.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dt. 19 gen. 2010, 22:45

En dd en cap moment he volgut insinuar que es menystingui, només que tal com està ara la web està clar que l'enfoc principal són els elinks i que podria ser una causa pel que ens ha passat per alt, no que per ser en DD no en vulguem publicar una notícia.


El que volia dir aquí és que no l'hem posat per no voler, sinó perquè ens va passar per alt. No hi ha hagut cap mala fe ni complot a l'hora de publicar notícies, senzillament no ens vàrem adonar de la teva pujada o no es va mirar amb prou profunditat per adonar-nos que se'n podia fer una noticia. En tot cas, sempre podeu avisar a un moderador, com podeu comprovar a la web qui porta les notícies darrerament a la web es en marcos91.

Repeteixo, és un tema de recursos humans/temporals i els errors derivats que això comporta, no de no voler anunciar pujades de la gent.

PD: L'Elwe se m'ha adelantat i ho ha explicat millor que jo ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dt. 19 gen. 2010, 23:15

Nono, si tampoc volia dir que semblés que no volíeu penjar la notícia, tan sols és que no ho entenia.

Gràcies per l'explicació. :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Com fer que la meva release surti en portada?

dc. 20 gen. 2010, 10:41

Mad93 ha escrit:
En dd en cap moment he volgut insinuar que es menystingui, només que tal com està ara la web està clar que l'enfoc principal són els elinks i que podria ser una causa pel que ens ha passat per alt, no que per ser en DD no en vulguem publicar una notícia.


El que volia dir aquí és que no l'hem posat per no voler, sinó perquè ens va passar per alt. No hi ha hagut cap mala fe ni complot a l'hora de publicar notícies, senzillament no ens vàrem adonar de la teva pujada o no es va mirar amb prou profunditat per adonar-nos que se'n podia fer una noticia. En tot cas, sempre podeu avisar a un moderador, com podeu comprovar a la web qui porta les notícies darrerament a la web es en marcos91.

Repeteixo, és un tema de recursos humans/temporals i els errors derivats que això comporta, no de no voler anunciar pujades de la gent.

PD: L'Elwe se m'ha adelantat i ho ha explicat millor que jo ;)



Bé, llavors s'haurà d'enviar un mp al kaku o al marcos perquè ens intentin plublicar la nostra sèrie a la pàgina principal, no?

Això està fet, ho enviu avui mateix.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants