Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
djnmn
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dj. 19 nov. 2009, 13:04

S'em permetria pujar Dr. Slump en DVDRip?

dt. 05 gen. 2010, 12:38

hola,

m'estic baixant els DVDs del Dr. Slump que s'estan pujant aqui i els estic passant a DVDRip pel meu us personal.

m'agradaria saber, en el cas que els uploaders dels DVDs em donessin la seva autorització (encara no els hi he preguntat si hi estarien d'acord) si s'em premetria pujar-los aqui, ja que només está pujada en TVRip o en DVD, pero no pas en DVDRip.

doncs aixo, ja direu
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: S'em permetria pujar Dr. Slump en DVDRip?

dt. 05 gen. 2010, 16:50

Sí, per nosaltres si es té el permís del uploader de la release dels DVDs cap problema. Tot i que és una llàstima, ja que crec que l'aparició de dues pujades comportarà la disminució de fonts disponibles; però vaja, aquest fet no ha impedit que per exemple hi hagi un munt de versions de Dragon Ball. :P

:adeu:
 
OIOIO2
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 14 oct. 2008, 10:01

Re: S'em permetria pujar Dr. Slump en DVDRip?

dj. 07 gen. 2010, 15:40

ostre sí :) :)
això seria genial. ho estic esperant des de fa temps :jaja:
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: S'em permetria pujar Dr. Slump en DVDRip?

dv. 08 gen. 2010, 22:29

djnmn ha escrit:
hola,

m'estic baixant els DVDs del Dr. Slump que s'estan pujant aqui i els estic passant a DVDRip pel meu us personal.

m'agradaria saber, en el cas que els uploaders dels DVDs em donessin la seva autorització (encara no els hi he preguntat si hi estarien d'acord) si s'em premetria pujar-los aqui, ja que només está pujada en TVRip o en DVD, pero no pas en DVDRip.

doncs aixo, ja direu


djnmn, tu ets lliure de fer el que vulguis amb una release que has fet, o sigui es teva, no necessites permís de ningú, i menys d'una primera persona.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants