Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
boc
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 21 gen. 2010, 23:21

Afiliació del meu fansub a Animelliure

dv. 22 gen. 2010, 00:01

No sé si és el lloc adequat pel post, però he estat buscant i realment no he trobat on posar-li.
El cas és que he iniciat sol un fansub en català, i m'agradaria saber si hi ha algun lloc perquè em pogueu registrar (si és que feu aquestes coses), i jo posar-vos la referència, ja que encara que no m'hi hagi registrat fins ara he vist moltes de les sèries que heu penjat per aquí.
El meu fansub es diu " Català no Fansub " ( catalafansub.blogspot.com ) ; i ja estic pujant el meu primer episodi de Omamori Himari, que en 45 min ja hauré penjat. Necessito fer alguna cosa per a que se m'accepti, o com he preguntat abans, no feu afiliacions ni res per l'estil? O igual només voleu sèries serioses, perquè la que acabo d'encetar és ecchi, però això sí, del 2010 i la penso treure setmanalment.
Moltes gràcies per adelantat
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Afiliació del meu fansub a Animelliure

dv. 22 gen. 2010, 00:20

Sí, sí que és el lloc adequat. ;)

Com pots observar a la nostra web tenim un apartat de "Webs afiliades" pel que sí, fem afiliacions. Aquestes es sotmeten a votació entre els membres de l'equip de moderació, pel que d'aquí a uns dies et donarem una resposta, ja sigui en un sentit o en un altra.

boc ha escrit:
El meu fansub es diu " Català no Fansub " ( catalafansub.blogspot.com ) ; i ja estic pujant el meu primer episodi de Omamori Himari, que en 45 min ja hauré penjat.

Aquí m'has matat, ja que aquesta la volia treure després d'acabar les sèries que tenim en projecte actualment, es a dir, que ja tens a un que se la baixarà. :P

boc ha escrit:
O igual només voleu sèries serioses, perquè la que acabo d'encetar és ecchi, però això sí, del 2010 i la penso treure setmanalment.

La primera sèrie del fansub d'Animelliure va ser "Green Green" pel que no tinc res a dir respecte a la "seriositat" de la sèrie. :xiulant:

Doncs bé, benvingut i esperem veure les teves releases durant molt de temps per aquí. Veig que el 2010 ha començat bé pel món del fansub en català, ja que hi han hagut novetats en aquest sentit. :)

:adeu:
 
boc
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 21 gen. 2010, 23:21

Re: Afiliació del meu fansub a Animelliure

dv. 22 gen. 2010, 00:53

Gràcies doncs! Es tracta de que poguem treure l'anime en català entre tots, ja que realment val la pena poder tenir una comunitat que vagi creixent en diferents sentits.
Suposo que puc posar un post a DD posant la descàrrega del 1r cap. no? Ho faré demà, que tinc son i tinc classes... :profident:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants