Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Animelliure i DD

dg. 31 gen. 2010, 16:46

Només comentar, que en quan als fakes de l'emule, per això hi ha planes com animelliure que miren de tenir una base de dades 'verídica' dels enllaços que conté. Algun dia potser ens colen un gol, però costa més.

Personalment el que veig chungo del DD, és que depens de poca gent que estigui disposada a pujar alguna cosa, és a dir, la majoria de gent descarrega i adéu, amb l'emule, vulguis o no sempre hi ha algú qui s'ho deixa a l'incoming. En quan a disponibilitat a llarg termini també ho veig millor que el dd, però es clar, amb les línies que tenim ara, és més lent.

El dels servidors es mira de solucionar amb el Kademlia, i de fet ja pots anar tranquilament amb només kademlia i passar de servidors.

Quan parlem de línies tercermundistes, diguis a casa nostra, tot i que és cert, cada vegada és menys costós tenir un seedbox, un servidor dedicat a internet, que és com els americans poden compartir a velocitats tant altes (no tenen línies de 100mbits a casa seva com ara els japonesos). Personalment és el que faig i tot i tenir poc espai al disc dur del servidor perquè el dedico a temes com la feina i d'altres temes, he enviat més de 14TB sense problemes. Això es pot aplicar a l'emule o al BT (per exemple les sèries completes que hi ha penjades al meu tracker) on no hi ha ni problema de velocitat ni disponibilitat.

Entenc que DD és un sistema més llaminer, per la seva immediata disponibilitat i pel seu poc grau de compromís, descarregues i llestos. Però entendreu que com a administradors, i fins i tot com a usuaris, hem de mirar més enllà i tenir en compte el demà a més a més del avui. I mirant-ho d'aquesta manera és més fiable, i de llarg, el emule al DD.

Està clar, que en el nostre cas particular, l'emule perd eficiència, per exemple, perquè som pocs, costa més trobar-nos a la xarxa, i perquè no dir-ho, el nostre nivell adquisitiu en general és menor, pel que disposem de menys poder adquisitiu per tenir línies realment bones o màquines contractades a internet que acceleren de manera espectacular la velocitat de distribució, com es fa a molts altres llocs on si es disposa d'aquest poder econòmic.

El que entenc que vol dir en Maki és que amb l'emule depenem de nosaltres mateixos per distribuir el material, i amb sistemes DD depenem d'empreses i de les seves polítiques. Per exemple, a yonkis van fer net de totes les seves descàrregues i això en un mes, ni dos, s'arregla. També estàs a disposició de la bona gent, que no denunciï les descàrregues, per tocar la moral, penseu que en un dia es poden tirar a terra un miler de descàrregues sense problemes, pujar-les ja no és tant fàcil.

Per últim, jo tinc compta premium al rapidshare i megaupload, i si no ho trobo per aquests dos servidors vaig a thepiratebay o llocs similars a buscar el que vull, que us puc assegurar que és mooolt més ràpid que no pas descarregar alguna cosa d'un lloc on no tinguis compta pagada.

Recuperant una mica el fil, algun dia, en un futur llunyà :P , haurem de muntar alguna cosa per a que pugueu fer-nos suggeriments de millores a web i fòrum, com ara aquesta mateixa, amb rollo vots, per saber a que se li hauria de donar preferència.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Animelliure i DD

dl. 01 feb. 2010, 01:56

Analitzant el missatge d'en Mad93, juntament amb la resta de missatges, podem confeccionar aquesta taula, si algu ho hi està d'acord en algun punt o pensa que m'he descuidat alguna cosa, que ho digui.


DD


Avantatges
- Alta velocitat de descàrrega.
- Descarrega casi instantànea (45/25s si no ets premium, que llavors no hi ha temps d'espera).

Desavantatges
- El manteniment dels fitxers depén de la persona/empresa que controla el servei, cosa que poc ser un problema a llarg plaç.


ed2k


Avantatges
- Els enllaços són permanents, ja que correspon a un sol fitxer inequivocament (com ha dit en maki :P ).
- Al ser un enllaç permanent, garanteix la seva existencia a llarg plaç.
Desavantatges
- Velocitat depenent de la connexió, i amb cues i temps d'espera, etc..
- Tot i que l'existencia de l'arxiu està garantida, la seva disponibilitat a l'hora de descarregar depen del nombre d'usuaris que l'estiguin compartint.

_________________________________

Aquí la taula, he mirat de posar el que m'ha semblat més important i lo que tothom esta d'acord, si no es aixi, m'ho dieu i modifico. ^^u
_________________________________

La finalitat d'aquesta taula, és intentar mirar per quin costat creieu que es decanta la balança ^^u
Tot hi aixi, vull recordar que al obrir aquest post la intenció no era debatre quin sistema és millor´, sino debatre si la DD es mareix estar al mateix nivell que l'ed2k, i si és així, perquè no poden aparèixer links de la DD com ho fan els d'ed2k. Sembla el mateix, pero és diferent :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Animelliure i DD

dl. 08 feb. 2010, 17:54

yo creo que seria mas facil poner en la web principal el enlace k te lleba a este tema: viewtopic.php?f=51&t=15497


sinceramente yo subo las series a megaupload por k la gente puede bajarselo directamente, lo que se podria hacer es una vez bajado el capitulo de megaupload ponerlo en el emule y de ay sacar el enlace y ponerlo en el apartado de elinks y ya esta, vaya creo que es lo mas facil para no complicarse xD

vosotros direis xD ami no me importa meter blue dragon por ejemplo en el emule y las series k aya posteado pero lo k pasa eske apenas abro el emule, en parte seguro k ay mucha gente k baja en dd y tambien usa el emule, se podria mirar.
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

Re: Animelliure i DD

dt. 09 feb. 2010, 11:24

Un altre cop aquest tema no... :ein:

Estem amb lo de sempre, la gent ho vol baixar tot depresa i al moment. Que més dona tenir cert archiu en 10 minuts que demà?, o dintre de dos dies..
Per mi l'emule es molt més comode, el tinc sempre fucionant (a vegades sense descarregar res), i poses el que vols i te'n oblides i ja arribara. I a ni parlem per tobar certs archius més extranys que només el pots trobar per ed2k.
I lo de que consumeix molts recursos ja era l'ultim que em faltava per escoltar xD

I que consti que també sóc usuari de la dd, inclus alguna release de les meves l'he pujat jo mateix directament a MU, pero em segueix sent més util l'emule.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants