Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Animelliure i DD

dj. 28 gen. 2010, 18:35

Hola a tots! vinc a fer una suggerència :)

I és que pel que fa DD, tot i que al forum hi ha un apartat de distribució, pel que fa a la web, només es mostren i es poden buscar els enllaços d'ed2k. :(

Per això, opino que per la següent actualització de la web, s'hauria de poder buscar els links de DD i bittorrent.
Sé que és molta feina, però penso que val la pena, ja que ja hi han moltes series distribuides així, i em penso que molts dels visitants de la web utilitzen la web en contes del forum per buscar les seves series. :xiulant: :xiulant:

ueno, aquí va la suggerència, ja em direu que en penseu :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Animelliure i DD

dj. 28 gen. 2010, 21:59

Paufiri ha escrit:
Hola a tots! vinc a fer una suggerència :)

I és que pel que fa DD, tot i que al forum hi ha un apartat de distribució, pel que fa a la web, només es mostren i es poden buscar els enllaços d'ed2k. :(

Per això, opino que per la següent actualització de la web, s'hauria de poder buscar els links de DD i bittorrent.
Sé que és molta feina, però penso que val la pena, ja que ja hi han moltes series distribuides així, i em penso que molts dels visitants de la web utilitzen la web en contes del forum per buscar les seves series. :xiulant: :xiulant:

ueno, aquí va la suggerència, ja em direu que en penseu :yeah:


Aquest tema (o derivats) s'ha discutit molt per aqui i bé, no se que diran ara però jo penso que encara estan capficats en l'emule i que encara sort (com aquell qui diu) que ens deixin penjar coses per DD.

Segurament sigui un atrás ja que és una realitat que la DD és més efectiva que l'emule, però bé, això ho haurien de decidir els administradors i esperem que algun dia la DD pugui tenir els mateixos privilegis que els arxius ed2k...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Animelliure i DD

dj. 28 gen. 2010, 22:37

Nightsirk ha escrit:
Paufiri ha escrit:
Hola a tots! vinc a fer una suggerència :)

I és que pel que fa DD, tot i que al forum hi ha un apartat de distribució, pel que fa a la web, només es mostren i es poden buscar els enllaços d'ed2k. :(

Per això, opino que per la següent actualització de la web, s'hauria de poder buscar els links de DD i bittorrent.
Sé que és molta feina, però penso que val la pena, ja que ja hi han moltes series distribuides així, i em penso que molts dels visitants de la web utilitzen la web en contes del forum per buscar les seves series. :xiulant: :xiulant:

ueno, aquí va la suggerència, ja em direu que en penseu :yeah:


Aquest tema (o derivats) s'ha discutit molt per aqui i bé, no se que diran ara però jo penso que encara estan capficats en l'emule i que encara sort (com aquell qui diu) que ens deixin penjar coses per DD.

Segurament sigui un atrás ja que és una realitat que la DD és més efectiva que l'emule, però bé, això ho haurien de decidir els administradors i esperem que algun dia la DD pugui tenir els mateixos privilegis que els arxius ed2k...


no podria estar + d'acord. Jo tambe opino que el DD és més efectiu q el ed2k, més velocitat, sense temps d'espera.. i mil aventatges més, per això he fet aquest post perquè em sembla que si més no, les DD s'haurien de tenir més en compte i volia saver l'opinio dels altres ;)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tidu96
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 357
Membre des de: dl. 07 des. 2009, 19:55

Re: Animelliure i DD

dj. 28 gen. 2010, 22:40

A mi també m'agradaria aixo que dius ;) Jo mai hem puc descarregar coses per l'emule, hem va fatal. I sempre tinc que recòrrer al DD, per això m'agradaria que com molt bé han dit adalt ed2k i DD tinguesin els mateixos privilegiis! =D
Imatge

Tinent Serguei Andropov del grup d'Operacions Especials de Rozenkreutz. A data d'avui, t'allibero dels teus deures com a soldat. Moltes gracies per tot Andropov.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Animelliure i DD

dj. 28 gen. 2010, 22:50

tidu96 ha escrit:
A mi també m'agradaria aixo que dius ;) Jo mai hem puc descarregar coses per l'emule, hem va fatal. I sempre tinc que recòrrer al DD, per això m'agradaria que com molt bé han dit adalt ed2k i DD tinguesin els mateixos privilegiis! =D


Ara, s'ha de recordar que la pàgina era, al principi, només per arxius ed2k, però com tot en la vida sempre van sortint millores i és una obvietat que la DD és millor, però ja dic que fa falta que convençeu als administradors, a mi no que jo ja estic convençut xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Animelliure i DD

dj. 28 gen. 2010, 23:12

Nightsirk ha escrit:
tidu96 ha escrit:
A mi també m'agradaria aixo que dius ;) Jo mai hem puc descarregar coses per l'emule, hem va fatal. I sempre tinc que recòrrer al DD, per això m'agradaria que com molt bé han dit adalt ed2k i DD tinguesin els mateixos privilegiis! =D


Ara, s'ha de recordar que la pàgina era, al principi, només per arxius ed2k, però com tot en la vida sempre van sortint millores i és una obvietat que la DD és millor, però ja dic que fa falta que convençeu als administradors, a mi no que jo ja estic convençut xD


Es que tampoc dic que el ed2k sigui reemplaçat pel DD ni re, simplement que apareixin els links a la web, com ho fan amb els ed2k, i sí, és un administrador qi ho ha de decidir, a veure si l'elwe, en mad (que si no m'equivoco és el realitzador de la web), o algun altre admin, es pasen per aqui i ens diuen la seva opinio.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Animelliure i DD

dv. 29 gen. 2010, 01:10

I quan es petin el Megaupload que fareu, criatures?
I quan esborrin els continguts dels enllaços que hi ha a la web, que fem? Tenim la web plena d'enllaços petats?

El que passa que esteu malacostmbras al ANIME GRATIX YA, i francament, tot i que faig servir MU (tinc conta premium desde fara ja 3 anys) sé que es un sistema feble, on es depèn del senyors de MU i RS. Si ells tanquen la paradeta us quedeu sense anime, ni series ni res.

A l'eMule els enllaços són permanents i cada enllaç correspon a un sol arxiu inéquivocament, així que tenim una base de dades d'elinks que no requereix manteniment.

I si no sou capaços d'arribar a aquesta conclusió, es que encara no us ho heu pensat gaire.

I no, Circ, la DD no es millor que l'eMule.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Animelliure i DD

dv. 29 gen. 2010, 01:44

Maki ha escrit:
I quan es petin el Megaupload que fareu, criatures?
I quan esborrin els continguts dels enllaços que hi ha a la web, que fem? Tenim la web plena d'enllaços petats?

El que passa que esteu malacostmbras al ANIME GRATIX YA, i francament, tot i que faig servir MU (tinc conta premium desde fara ja 3 anys) sé que es un sistema feble, on es depèn del senyors de MU i RS. Si ells tanquen la paradeta us quedeu sense anime, ni series ni res.

A l'eMule els enllaços són permanents i cada enllaç correspon a un sol arxiu inéquivocament, així que tenim una base de dades d'elinks que no requereix manteniment.

I si no sou capaços d'arribar a aquesta conclusió, es que encara no us ho heu pensat gaire.

I no, Circ, la DD no es millor que l'eMule.


Estic d'acord amb el que t'he subrallat en negreta, però ni de bon tros l'emule és millor que la DD.

Maki, jo no soc qui per donar-te lliçons però estaria bé que miresis la diferència entre efiçacia i eficiencia.

L'emule no es ni eficaç ni eficient a no ser que hi hagi gent compartint (que igualment les descaregues van lentes), i tot i que potser la DD a llarg plaç, si no tens compte premium deixa de ser eficient, és molt eficaç.

Per superar la no eficiencia de la DD al llarg del temps enmagatzemes la info en un disc extern i yata.

I Maki, et podries estalviar això de ciatures (almenys per mi) que sembles el meu avi macho, que em porto menys amb tu que amb els meus germans grans (26 i 31), "criatura" :P
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Animelliure i DD

dv. 29 gen. 2010, 14:45

Maki, tot té els seus pros i contres, però tots dos son formes de distribuir material. Jo no et dic que la web pasi a ser de DD i prou i que no es pengin més enllaços d'emule, ni res d'això.. sino que simplement, puguin aparèixer a la web com ho fan els ed2k. :xiulant:

I pel que fa això que dius que es poden esborrar, sempre es pot posar una ratlla que digui.. "No asegurem la disponiblilitat dels links, si n'hi ha algun que falla feu-ho saver al realitzador." I això de que en un futur el megauploa tanqui.. si bé, pot passar però ara per ara, i amb la quantitat d'usuaris que hi interactuen ho veig força difícil.

Igualment, una cosa no treu a l'altre, hi han moltes series pujades en DD i si no entres al forum no s'hi poden accedir. De fet, més enllà del que sigui més eficient o no, és per això que he fet aquest suggeriment. :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Animelliure i DD

dv. 29 gen. 2010, 15:35

Telefornica està començant a capar megaupload, inclús si tens un conter prèmium només descarregues a 20/30 kbps. En el emule no passa (de moment), i es més difícil de capar.
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Animelliure i DD

dv. 29 gen. 2010, 16:01

Bilkoff ha escrit:
Telefornica està començant a capar megaupload, inclús si tens un conter prèmium només descarregues a 20/30 kbps. En el emule no passa (de moment), i es més difícil de capar.


jo també ho he sentit :(
de fet em sembla que era el reves, que megaupload putejava als usuaris de telefonica..
però no se si creura-m'ho, jo tinc telefonica, i moltes vegades em pasa dels 300 perfectament.. :ein:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Animelliure i DD

dv. 29 gen. 2010, 18:34

Paufiri ha escrit:
Bilkoff ha escrit:
Telefornica està començant a capar megaupload, inclús si tens un conter prèmium només descarregues a 20/30 kbps. En el emule no passa (de moment), i es més difícil de capar.


jo també ho he sentit :(
de fet em sembla que era el reves, que megaupload putejava als usuaris de telefonica..
però no se si creura-m'ho, jo tinc telefonica, i moltes vegades em pasa dels 300 perfectament.. :ein:


Exacte DD de vegades pot descarregar a 40-50 Kb com a 300-400 kb.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Animelliure i DD

ds. 30 gen. 2010, 16:44

Nightsirk ha escrit:
Exacte DD de vegades pot descarregar a 40-50 Kb com a 300-400 kb.


igualment, encara que s'em descarregués a 40, ja s'em descarregaria + ràpid que amb l'emule, que amb prou feines arriba als 15 :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Animelliure i DD

ds. 30 gen. 2010, 17:32

Paufiri ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Exacte DD de vegades pot descarregar a 40-50 Kb com a 300-400 kb.


igualment, encara que s'em descarregués a 40, ja s'em descarregaria + ràpid que amb l'emule, que amb prou feines arriba als 15 :xiulant:



A mi algun cop amb alguna sèrie em va arribar als 80 per emule pero va ser quan els episodis tot just s'acababen de posar a compartir al emule i estava plena de fonts.

A més, l'altre pua és que l'emule ralenteix molt l'ordinador, no se si os passa a vosaltres però a mi normalment si, cosa que la DD no em ralenteix ni la meitat la velocitat de l'ordinador. :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1755
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: Animelliure i DD

dg. 31 gen. 2010, 05:14

Nightsirk ha escrit:
Maki ha escrit:
I quan es petin el Megaupload que fareu, criatures?
I quan esborrin els continguts dels enllaços que hi ha a la web, que fem? Tenim la web plena d'enllaços petats?

El que passa que esteu malacostmbras al ANIME GRATIX YA, i francament, tot i que faig servir MU (tinc conta premium desde fara ja 3 anys) sé que es un sistema feble, on es depèn del senyors de MU i RS. Si ells tanquen la paradeta us quedeu sense anime, ni series ni res.

A l'eMule els enllaços són permanents i cada enllaç correspon a un sol arxiu inéquivocament, així que tenim una base de dades d'elinks que no requereix manteniment.

I si no sou capaços d'arribar a aquesta conclusió, es que encara no us ho heu pensat gaire.

I no, Circ, la DD no es millor que l'eMule.


Estic d'acord amb el que t'he subrallat en negreta, però ni de bon tros l'emule és millor que la DD.

Maki, jo no soc qui per donar-te lliçons però estaria bé que miresis la diferència entre efiçacia i eficiencia.

L'emule no es ni eficaç ni eficient a no ser que hi hagi gent compartint (que igualment les descaregues van lentes), i tot i que potser la DD a llarg plaç, si no tens compte premium deixa de ser eficient, és molt eficaç.

Per superar la no eficiencia de la DD al llarg del temps enmagatzemes la info en un disc extern i yata.

I Maki, et podries estalviar això de criatures (almenys per mi) que sembles el meu avi macho, que em porto menys amb tu que amb els meus germans grans (26 i 31), "criatura" :P



I sumant algun comentari de mes per part meva, mes algo que a dit el Nightsirk, que també hi estic d'acord, jo penso que també poden tancar servers de ed2k, que al seu moment ja en va cauré algun de ben conegut.
Al seu moment RS ja va tenir problemes i ja no se'n sent parlar mes d'aquelles "anècdotes" i encara esta en peu.

Un dels problemes que té per mi l'emule en general, es que busques algo "normal" i després et trobes contingut de +18 o altres coses que no buscava, i ja hi som de nou t'has de molestar en tornar a buscar i assegurar-te de que es allò el que busques/volies, i esclar que pel qui sap com evitar això molt bé, però sinó, tampoc es gaire "fiable", apart que el propi buscador també es una mica "caòtic" a l'hora de buscar segons que per aquest mateix tema dels canvis de noms i etc. Evidentment també poden enganyar-te amb la DD, però (parlo per mi) de la quantitat de coses que he baixat per DD, cap vegada m'he trobat amb una enganyifa.

Mal acostumats no tenim perquè estar-n'he, les coses canvien i perquè coi has d'esperar 2 dies a tenir una cosa, si la pots tenir gairebé al instant i gaudir-la, a veure si ara preferiràs abans una connexió de 56k que una connexió de 10MB o similar (no dic que la vulguis, sinó que ho comento així, perquè hem dona la sensació quan comentes, ni que vulguesis tirar enrere), apart també cal dir que pels que tenen bones connexions, potser és molt bonic però pels que son tercermundistes (connexions d'1MB) no es gaire agradable l'emule o sistemes similars.

Que hi hagi un enllaç petat-caducat = 1 arxiu sense fonts, ni una cosa ni l'altra, et quedes amb les ganes de descargar amb les dos coses.
I per cert quan no hi hagi MU o RS, sortiran d'altres hostings, vaje cau el "razorback" i radere d'aquest hi ha un "edonkeyserver X" o un "pepitodelospalotes", que la DD desapareix sempre podem utilitzar el que ja teniam.

Vaje, el conflicte ed2k-DD sempre es vigent en aquest forum, es curiós com un tema doni per tantes opinions.

PD: Nightsirk estic segur que a llarg plaç un jdownloader + algo que estigui hospedat a un hosting que un mateix no tingui compte, jo crec que es mes rapid utilitzan lo mencionat anteriorment, que no pas tenir l'emule allí recol·lectant peticions de descarrega i fent els seus tripijocs per poder descarregar.

PD2:Dear Maki, desde el respeto i la tolerancia.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants