Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

subforum compra i venta?

dj. 01 abr. 2010, 18:08

que us sembla la idea? jo crec que molaria probar-ho, be doneu la vostra opinio
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: subforum compra i venta?

dv. 02 abr. 2010, 01:53

Jo vaig proposar-ho fa temps: viewtopic.php?f=44&t=14712
Així que a mi em sembla bé : P
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: subforum compra i venta?

dl. 05 abr. 2010, 19:01

Si hi hagués més moviment en aquest sentit sí que es podria fer, però ara mateix, per un tema que s'obre de tant en tant a l'offtopic no val la pena crear un subfòrum específic.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: subforum compra i venta?

dl. 05 abr. 2010, 21:42

Jo crec que precisament hi ha poc moviment d'aquest tipus per falta de subfòrum : P
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: subforum compra i venta?

dl. 05 abr. 2010, 23:14

T'entenc, i sí, és possible, però no hi crec, o si mes no, no hauria de ser així. Ara mateix ningú impedeix a l'offtopic que s'obrin temes d'aquest tipus. Si cal obrir un subfòrum per a que la gent s'animi a obrir temes per parlar d'un assumpte determinat, doncs déu n'hi do... ^^u

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: subforum compra i venta?

dt. 06 abr. 2010, 00:01

Home, no vull dir que si no hi ha un subfòrum no es pugui parlar d'un tema, només faltaria!

Em refereixo a que potser algú no s'ho havia plantejat o alguna cosa per l'estil. Jo mateix alguna vegada he venut manga per altres fòrums (o altres articles) sense publicar-ho aquí a animelliure perquè creia que no era adequat ni adient fer servir el fòrum d'aquesta manera, fent cas a la normativa de publicitat del fòrum, cert que aquesta parla d'enllaços, però crec que es sobreentén.

I bé, sí que és cert que hi ha hagut alguns missatges de venta de coses, però els últims que recordo publicats sempre havien estat eliminats (desconec si per alguna raó diferent a la normativa abans esmentada).

Reconec que no crec que s'hi participés molt, com a mínim d'entrada, però continuo pensant que seria una bona opció; i per mi es convertiria en la primera alhora d'intentar vendre algo : P

Encara que també desconec si això podria portar problemes a la web pel tema de "lucrar-se"...
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: subforum compra i venta?

dt. 06 abr. 2010, 07:08

Respecte a aquest tema, la compra-venta, sempre hem mirat (i diria que no sempre ho hem aconseguit) de diferenciar entre el que ho fa puntualment perquè té alguna cosa de la que es vol desfer, del que ho fa de manera "professional" posant 77 articles de cop, a on es veu que clarament ho fa per treure'n benefici econòmic. Això darrer, doncs sí, aniria en contra de la normativa de publicitat del fòrum.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: subforum compra i venta?

dt. 06 abr. 2010, 10:44

Merci per l'aclariment ; )

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants