Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Creus que els fòrums de distribució només haurien de ser accesibles per usuaris registrats?

L’enquesta ha acabat el ds. 22 maig 2010, 01:33

Sí.
7 (29%)
No.
14 (58%)
M'és indiferent.
3 (13%)
 
Vots totals: 24
 
Avatar de l’usuari
botifarreitor
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dg. 11 nov. 2007, 20:47
Ubicació: entre l'Albufera i el Carraixet

Re: Proposta pel forum - Enllaços només per usuaris registrats.

ds. 15 maig 2010, 11:17

Hola, vull dir que a mi tampoc m'agrada haver de registrar-me en cap lloc per poder descarregar alguna cosa. Sempre que he pogut ho he evitat, i quan ho he hagut de fer, això no ha implicat que postejara res en els fòrums de eixe lloc, ja que lo de postejar, a banda dels agraïments i qüestions tècniques, té molt que vore amb l'ambient del fòrum en general. Ací, per exemple, vaig estar molt de temps descarregant sense registrar-me, però com que em feien goig els fòrums vaig acabar per registrar-me i postejar alguna cosa de quan en quan (no molt, per diverses raons que ja heu dit més amunt).
Pel que fa al tema dels agraïments, no sé que en penseu d'una opció que tenen algunes webs que ofereixen links que és un botonet per a "agraïr aquest enllaç", prems el botonet i apareixes en una llista de gent que ha agraït l'enllaç en qüestió (tot i que estava, ara que pense, en una web d'aquestes de registre)
Au! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Proposta pel forum - Enllaços només per usuaris registrats.

dt. 18 maig 2010, 01:46

Jo també l'he vist i fet servir dit botó, però em temo que és un mod per al vbulletin, un software de pagament. Per a phpbb3 no sé si hi ha res semblant.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Proposta pel forum - Enllaços només per usuaris registrats.

ds. 22 maig 2010, 12:17

S'ha acabat l'enquesta i ha guanyat l'opció de deixar-ho tal i com està ara, es a dir, accés lliure també per als usuaris no registrats.

botifarreitor ha escrit:
Pel que fa al tema dels agraïments, no sé que en penseu d'una opció que tenen algunes webs que ofereixen links que és un botonet per a "agraïr aquest enllaç", prems el botonet i apareixes en una llista de gent que ha agraït l'enllaç en qüestió (tot i que estava, ara que pense, en una web d'aquestes de registre)


Hi ha alguna cosa semblant, però serveix per agrair directament a l'autor del missatge i fa que incrementi un comptador que apareix a sota del seu avatar. Així cada usuari tindria dos comptadors a sota del seu avatar, un que comptaria les vegades que ha donat les gràcies i un altra on es comptaria les vegades que els altres usuaris li han donat les gràcies. Però em sembla que no permet identificar qui t'ha donat les gràcies.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Proposta pel forum - Enllaços només per usuaris registrats.

ds. 22 maig 2010, 15:58

Elwe ha escrit:
S'ha acabat l'enquesta i ha guanyat l'opció de deixar-ho tal i com està ara, es a dir, accés lliure també per als usuaris no registrats.

botifarreitor ha escrit:
Pel que fa al tema dels agraïments, no sé que en penseu d'una opció que tenen algunes webs que ofereixen links que és un botonet per a "agraïr aquest enllaç", prems el botonet i apareixes en una llista de gent que ha agraït l'enllaç en qüestió (tot i que estava, ara que pense, en una web d'aquestes de registre)


Hi ha alguna cosa semblant, però serveix per agrair directament a l'autor del missatge i fa que incrementi un comptador que apareix a sota del seu avatar. Així cada usuari tindria dos comptadors a sota del seu avatar, un que comptaria les vegades que ha donat les gràcies i un altra on es comptaria les vegades que els altres usuaris li han donat les gràcies. Però em sembla que no permet identificar qui t'ha donat les gràcies.

:adeu:



Hi ha altres foros que tens una barra de reputació/agraïment i si fas un comentari encertat o penses que aquell/a usuari/a s'ha currat el missatge, la info o s'ha currrat pujar una sèrie, se li dona un positiu o se li dona reputació, que és el mateix.

Bé, només dono idees, pero també es pot fer com a laps3 on tu agraeixes un comentari i a sota et diu qui agraeix el comentari a qui, trobo que està força currat.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1383
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

Re: Proposta pel forum - Enllaços només per usuaris registrats.

dc. 02 juny 2010, 01:18

M'alegro que hagi guanyat el no, com ha dit l'Elwe, anava totalment en contra de la filosofia d'AnimeLliure ;-)
Imatge Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants