Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Animes amb varis audios o amb un de sol?

dj. 19 ago. 2010, 13:45

Hola m'agradaria saber si a la gent li agrada més que una pel·lícula/anime/video/etc... estigui amb un sol audio o amb varis audios.
Per exemple una sèrie qualsevol, Naruto, us estimeu més que estigui amb 4 audios (Català, castellà, japonés, anglès) o amb un sol (Català)? :pregunta:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: Animes amb varis audios o amb un de sol?

dj. 19 ago. 2010, 14:01

doncs, yo personal ment castellà/japones en akest cas XD si la fessin en català també XD :yeah:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Animes amb varis audios o amb un de sol?

dv. 20 ago. 2010, 18:36

Doncs en aquest cas ho veig una tonteria, qui ve a la web el que busca és anime en català, de versions en castellà o japonés en trobaràs per tot arreu. Si la versió que es vol fer és tan sols per Animelliure, és innecessari posar més audios que no sigui Català ja que l'única cosa que faran els altres és ocupar espai.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: Animes amb varis audios o amb un de sol?

dv. 20 ago. 2010, 21:22

Paufiri ha escrit:
Doncs en aquest cas ho veig una tonteria, qui ve a la web el que busca és anime en català, de versions en castellà o japonés en trobaràs per tot arreu. Si la versió que es vol fer és tan sols per Animelliure, és innecessari posar més audios que no sigui Català ja que l'única cosa que faran els altres és ocupar espai.

OK, gràcies per la teva opinió :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Animes amb varis audios o amb un de sol?

ds. 21 ago. 2010, 00:47

No estic del tot d'acord amb la teva afirmació Paufiri i exposaré el meu punt de vista sobre el tema.

A priori, la meva resposta a la pregunta Animes amb varis àudios o amb un de sol? seria: DEPÈN. És a dir, depèn de la release que parlem. Per exemple, les releases com Bola de Drac DVDBox i Bola de Drac Z DVDBox trobo més correcte fer-les com s'han fet, només en Català ja que de aquestes dues si que n'hi han moltes releases en Castellà (amb igual qualitat o superior) i en altres idiomes (així guanyem que els capítols pesin menys). Només veuria en tot cas sentit haver afegit el Japonès si també tinguessin subtítols en Català (per veure-ho en versió original subtitulat).

Faig un incís de que és bastant poc útil afegir a una release el Japonès si no s'hi fan subtítols. L'únic sentit que té per afegir-li el Japonès en aquest cas, és per esperar que el mateix que ha fet la release faci els subtítols més endavant o algú altre ho faci (en format .srt per exemple) i així deixes la release 'oberta' a que es facin subtítols.

Encara que, per exemple, la release que jo mateix vaig fer (Orphen, el bruixot), la vaig fer en Català i Castellà. Per què? Primera raó, no existia una release amb qualitat igual o superior en Castellà (i a part de compartir per aquí a Animelliure jo també comparteixo per altres fòrums com AstroteamRG). I segona i la més important, al ficar-hi més idiomes la release s'obre a més gent i per tant aconsegueixes tenir més fonts per l'eMule.

I altres releases com la de Sakura en BD-BOX de Guiru i companyia (idiomes: Català, Castellà, Basc i Japonès - subtítols: Català i Castellà) és molt bo que tingui tots aquests idiomes i subs per lo mateix que he dit amb Orphen.

L'exemple que proposes, Naruto, si existis en Català doncs només la faria amb aquest idioma o en dual (Català - Japonès) i subtítols en Català. No li ficaria el Castellà ja que estic segur que ja un munt de releases en Castellà. Només li ficaria aquest últim si la meva release fos la que tingues més qualitat de totes i sàpigues segur que tota la gent la triaria (inclús la gent que ja tingués la release en Castellà).
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Animes amb varis audios o amb un de sol?

ds. 21 ago. 2010, 00:56

Un apunt sobre sakura, era poder donar el maxim de suport a una serie com aixi dirho poc descargada en comparacio amb bola de drac o one piece per possar dos exemples de series molt descarregades.

El cas de one piece o bola de drac poden ser distribuides perfectament unicament en catala ja que tenen moltissimes descarregues.

Sakura en canvi en te poques, no es de les series que te menys pero en comparacio amb les grans te poques, si uneixes audios fas que a la gent li interessi la teva versio, i si a sobre dones bona qualitat doncs la preferirian a altres que nomes tenen castella.

Per cert el gest de possar laudio basc va ser per recolzar un sector tambe molt minoritari i com magrada molt sakura vull que tothom pugui tindre una bona experiencie amb la serie.
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Animes amb varis audios o amb un de sol?

ds. 21 ago. 2010, 04:14

Doncs dir que teniu raó, tot i que jo ja havia matisat que la resta d'audios eren innecessaris en el cas de que "tan sols" es fes per Animelliure, ja que com he dit, algú que busca una sèrie en castellà és poc probable que vaigi a una web de sèries en català a buscar-la. Això sí, en el cas de que com dieu, feu la release no només per Animelliure sinó també per altres webs de distribució en castellà o el que sigui, doncs ho trobo molt intel·ligent ja que és cert que fent la release en Català i Castellà hi ha més possibilitats d'incrementar el nombre de fonts.

Dit això però, admeto i us dono la raó en això de que quan una sèrie que de per sí no té tants seguidors ni és tant popular com ho pot ser Bola de Drac, és millor fer-ho com més idiomes millor, ja que el que ens interessa és fer incrementar el nombre de fonts i per tant la disponibilitat de la release. La veritat és que en això no hi havia caigut ^^u :xiulant:
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Animes amb varis audios o amb un de sol?

dg. 22 ago. 2010, 11:18

AnimeWorldD95 ha escrit:
Hola m'agradaria saber si a la gent li agrada més que una pel·lícula/anime/video/etc... estigui amb un sol audio o amb varis audios.
Per exemple una sèrie qualsevol, Naruto, us estimeu més que estigui amb 4 audios (Català, castellà, japonés, anglès) o amb un sol (Català)? :pregunta:

Quantes més opcions millors. Personalment, versió original amb subtítols decents (anglès, castellà, català, en aquest ordre).
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Animes amb varis audios o amb un de sol?

dl. 23 ago. 2010, 12:51

Com a leecher d'anime en català, dual català - japonés + subs (sense subtítols no té sentit, com diu en Kero).

A l'hora de distribuir una release nova que no sigui súper popular, li afegeixes es castellà, la publiques a un parell de fòrums en castellà (està clar que un que només parla espanyol no vindrà a animelliure a cercar-la) i es nombre de fonts se multiplica per 10.

Només és per tema de distribució per això, al cap i a la fi qui descarrega d'una web en català només escoltarà/llegirà es català i qui descarrega d'una web en espanyol només escoltarà/llegirà s'espanyol (ni que tingui vuit àudios i subs per escollir), i a tots dos leechers, majorment, tant els hi fa si tens més o manco problema per distribuir-la.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants