Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

2 ocultes

ds. 11 set. 2010, 21:01

Va dirigit a l'elwe pero ho poso aqui per fer-ho força public.

La veritat se que tenim 2 ocultes, el ahide i el oculta, els 2 fan lo mateix però un funciona be amb IE i l'altre no, encara.

Se que teòricament amb l'última actualització del IE això s'arreclarà segurament ja que diuen que complirà casi el 100% de les normatives web.

Volia saber si podrieu bloquejar o que no es vegi quan crees un nou post el de oculta, com a minim fins que surti el IE9.

I no, no es una possivilitat canviar de navegador, aixi que no insistiu.
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: 2 ocultes

ds. 11 set. 2010, 21:53

Personalment faria servir l'ahide perquè m'agrada l'opció de posar el text que vols que surti per mostrar el que està ocult, però com que amb aquest es perd el "Afegeix tots els elinks a descarregar" em decanto per aquest alhora de fer-lo servir per a les releases (com al fil de One Piece), pel que, com a mínim a ed2k no em faria gràcia que es bloquegés, en tot cas avisar que a l'utilitzar-lo és possible que alguns usuaris no ho vegin correctament.
I bé, a la web ja diu que "millor amb firefox" i tal.
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: 2 ocultes

ds. 11 set. 2010, 22:02

Certament el "ahide" és millor que l'Oculta perquè et deixar post un text, exemple:

Soc l'ahide i molo
Si no clickes rebentes e...


Spoiler: mostra
No n'has tingut prou amb 1 click...


Aynodok ha escrit:
però com que amb aquest es perd el "Afegeix tots els elinks a descarregar"


Això es podria arreglar igual que ho em fet pels elinks friends. O això, o seguim com estem. Vaja vergonya però, que l'IE tingui aquests errors...
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: 2 ocultes

dg. 12 set. 2010, 01:24

Millor firefox... li tinc mania, si si que molts teniu mania al IE ho se xD pero no es pas dolent.

Fet i fet abans no tenia aquest errors, l'unic que la web evoluciona i el IE no evoluciona fins que no treuen versió nova. Però això de que és més segur i tot això doncs no he tingut mai problemes.

Per altra banda hi ha mes navegadors. A aqui animelliure recomanen firefox però en el fons el que fan es no recomanar IE. Vaja que abans usar Opera, Chrome que el IE si no es vol usar el FF.

Be simplement no magrada que em vulguin impossar una moda, al igual que particularment li tinc mania a MAC per ser una moda, doncs li tinc a FireFox. Si se que IE es impossat ja que ve amb el windows pero vaja ja que el piratejo algu de bo li haig de donar a microsoft.

Pero vaja tot sigui dit que si en la nova versio que treuran no solucionen aquest problemes amb alguns forum, haure de canviar, pero us aseguru que no sera ni Firefox.

Parlant de tema web tinc unes ganes de que treguin una versio de 64bits del adobe flash... No hi ha manera de poder navegar 100% amb el navegador de 64bits per culpa del flash.

P.D: tornant al tema del fil, si trobo be simplement poder posar una recomanacio de no usar el oculta. Per cert perque vols lo de afegir tots els elinks? si son pocs vale pero si son 100 episodis... jo no mimagino agregant 50 episodis de cop al meu emule... be potser hi ha gent que ho fa pero vaja jo no. Pero be si es pot arreclar que tambe aparegui lo dels elinks en el ahide doncs millor.
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: 2 ocultes

dg. 12 set. 2010, 02:07

Jo ni tinc mania a l'IE ni faig servir el Firefox per moda xD
Si he dit lo del firefox és pel logo de la web, si el que hi hagués fos de chrome, doncs hagués dit chrome. De la mateixa manera que tampoc es vol imposar ni molt menys, tothom és lliure de fer servir el navegador que vulgui.

Sobre el tema dels elinks... doncs ho trobo còmode, sobretot si és una sèrie llarga. Imagina't que algú comença a baixar ara One Piece, per exemple, doncs apreta aquell botó i posa tots els capítols a la cua de l'emule amb només 3 clicks (està separat en tres entrades) enlloc de gairebé 400.
Evidentment no els baixaràs tots de cop, però així els tens a l'emule i després ja t'oblides d'haver de buscar.
 
Avatar de l’usuari
Krovikan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 142
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:36
Ubicació: Davant de l'ordinador

Re: 2 ocultes

dg. 12 set. 2010, 23:47

A aquest enllaç --> http://ostatic.com/blog/64-bit-flash-pl ... inux-first

pots veure el plugin de Flash 64 bits desenvelopat per a Linux en primera instància i suportat per navegadors x86_64 des de Ubuntu i SuSE 11.1 (i superior) amb Firefox 3.


Salutacions :adeu:
:tux: Imatge :tux:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: 2 ocultes

dl. 13 set. 2010, 00:26

gracies Krovikan, però ja fa casi 2 anys que tenen la versió beta del flash en 64bits només per linux, no creuen que ja toca pasar-se d'una vegada als 64bits en totes les plataformes?

Jo vaig llegir que el proxim photoshop (crec) seria unicament en 64bits, es veu que no saben fer 2 versions...

Volem canvi generacional ja que fa molts anys que va sortir els 64bits i la majoria de PCs que es monten encara porten el windows de 32...
 
Avatar de l’usuari
Krovikan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 142
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:36
Ubicació: Davant de l'ordinador

Re: 2 ocultes

dv. 17 set. 2010, 16:48

Guiru ha escrit:
gracies Krovikan, però ja fa casi 2 anys que tenen la versió beta del flash en 64bits només per linux, no creuen que ja toca pasar-se d'una vegada als 64bits en totes les plataformes?


Et porto notícies tretes del forn. :yeah:

Necesitaràs un SO de 64bits (Windows inclós) i navegador de 64bits (Explorer 9 Beta inclós). ;-)

Flash Square descripció --> http://labs.adobe.com/technologies/flashplayer10/

Flash Square descàrrega --> http://labs.adobe.com/downloads/flashplayer10.html


Salutacions :adeu:
:tux: Imatge :tux:

ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: 2 ocultes

dv. 17 set. 2010, 17:50

I tant tretes del forn que nomes te 1 dia d'antiguitat, joder, quan abans ho demano publicament abans ho treuen...

Sembla com si l'haguessin tret juntament amb el IE9beta...

Ho penso provar ja comentare a viam que tal va el Flash64bits... (per fi podre oblidarme del navegador de 32bits? o sabrem el proxim episodi)

EDITO: Be sembla que funciona perfectament sota IE9beta 64bits... :adeu: navegadors de 32bits
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: 2 ocultes

dl. 20 set. 2010, 20:40

I has provat si el IE9 funciona bé amb el 'oculta' del fòrum?

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: 2 ocultes

dl. 20 set. 2010, 23:42

provat pero funciona igual de mal, tot i ser beta no crec que ho solucionin per la versio final.
Mira que es rar tot i tindre el test de Acid3 de 95 punts sobre 100 (el IE8 treia 20 sobre 100...)

Tot sigui dit que en algun altre forum que tenia algun problema diferent s'ha solucionat amb la nova versio per tot lo demes es veu igual de be.

Sobre la versio de 64bits del flash comentar que funciona be per lo general pero a vegades falla com per exemple amb el flash del 3alacarta del TV3 que es aleatori, avegades va a vegades surt error.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants