Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Incloure el DD a la base de dades del web?

Si
28 (80%)
No
2 (6%)
Indiferent
5 (14%)
 
Vots totals: 35
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Incloure el DD a la web? (enquesta)

dg. 05 des. 2010, 18:06

Bé, volem fer una enquesta de què opina la gent sobre incloure el DD en la base de dades del web. Creieu que això faria que Animelliure revifes una mica? Creieu que Animelliure ha decaigut bastant per culpa de que a la web només hi ha elinks els quals molts tenen poques o nul·les fonts?

Tots sabem que la gent és lliure de pujar per eMule i DD i que casi totes les sèries pujades per eMule també es troben en DD al subfòrum de DD. Però poder això no és suficient i la web també n'hauria de fer ressò (molta gent no es passa pel fòrum). Creieu que ens estem perdent releases com: viewtopic.php?f=11&t=17221 o http://for.mcanime.net/descarga_directa ... ra85/29277 o viewtopic.php?f=11&t=17073 que ara mateix no tenen cabuda a la BD del web i què la gent s'envà a altres fòrum abans que aquest a pujar releases que contenen el Català? Creieu que la gent que puja sèries per eMule (a part de l'enhermo que és l'excepció que confirma la regla) es desanima perquè el seu tema d'ed2k rep poques visites i encara menys respostes?

La meva opinió és que, si jo ara mateix hagués de pujar una release, aniria pujant 1 capítol per setmana i la setmana següent (o 2 setmanes després) penjaria el capítol en DD. Així aconseguiria almenys que el capítol dures un temps per eMule i, per suposat, a la web tindria les 2 coses.

A part de votar també podeu opinar :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Incloure el DD a la web? (enquesta)

dg. 05 des. 2010, 19:14

Jo si soc partidari, pero hi a el gran problema dels links caiguts. A mes crec que es tindrien que encriptar els enllaços en cas que es posin a la web principal, per estalviar futurs problemes, per exemple amb linksave, es pot ficar l'estat dels links, en cas que algun estigui caigut, cambiaria de color l'icona de verda a vermella indicant que algun enllaç esta caigut, d'aquesta manera es podria controlar mes facilment si un enllaç a deixat de funcionar.

A mes que al posar enllaços a DD es podrien afegir series que no hi son actualment, com Espies de Veritat, les que menciones entre altres.

Pero si les series son d'altres webs, com la de quedes detingut o PlanetES, estaria be posar-les?

Tambe es podrien afegir series que no siguin de animelliure, enllaçant a la web de les descarregues, eixis seria com una web recopilatoria de series, tant de la propia comunitat com d'altres.

Tambe soc partidari de migrar tot el contingut de ed2k a DD, que es el que porto fent desde fa força temps, ja que actualment es quasi imposible descarregar series no gaire reconegudes, jo ara tinc a l'emule series com Loki el detectiu misterios, niea under 7, kanon 2006 o escola de bruixes, les quals veig que sera mooooooolt dificil descarregarles per emule, i aixo fa que un usuari no s'interessi per asuesta web, ja que les series distribuides, es imposible descarregarles per la falta de fonts, cosa que amb DD s'arreglaria el problema i estaria el material sempre disponible.

Aixo si, tindria que haber-hi usuaris disposats a enmagatzemar les series i en cas de que sorgeixin problemes repujar les series.

M'alegra veure que per fi heu vist els gran problema de animelliure, jo fa temps vaig començar a descarregar series i a pujar-les veient el que acabaria passant, actualment moltes de les series d'emule no tenen fonts, es a dir que no es poden descarregar, com si no estiguesin. I aixo es un gran problema, ja que es un material que diferenciaba a animelliure de la resta per tenir material inedit a altres webs, i trobo que es el principal problema a resoldre, recuperar el material no disponible actualment.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Incloure el DD a la web? (enquesta)

dl. 06 des. 2010, 01:37

A mi em sembla bé que hi hagi també base de dades de DD sempre i quan es faci un manteniment i no es converteixi en una base de dades de links trencats.

Però sincerament, no crec que ens estiguem perdent sèries per "no disposar" (recordo que qualsevol mitjà de descàrrega està permès) de DD, i encara crec menys que es deixessin de fer versions pensant en una hipotètica versió d'aquí.

No estaria bé publicar sèries d'altres webs... Si no ens agrada que ho facin amb les nostres, no farem nosaltres el mateix... i no, sèries com "Espies de veritat", que no són anime, no hi tenen cabuda (des del meu punt de vista, clar).

Tampoc estic d'acord amb la proposta de passar tot el contingut d'emule a DD. Crec que això ha de ser decisió del ripejador i que s'hauria de respectar el que trii. Si algú vol publicar una cosa només per emule no hi veig cap problema, igual que si algú ho vol publicar només per torrent, DD o el que sigui. I si és algú altre que ho vol pujar, què menys que demanar permís, encara que sigui només una mera formalitat (ja sabem que ningú no té els drets de res).
I no, la gent no deixa de pujar coses perquè no se'ls hi agraeixi (potser algú sí). Sinó que li diguin al Wachimiro mateix, que té molts fils amb sèries completes (per DD) i pocs comentaris i no ha parat pas de pujar sèries : P

Usuaris disposats a guardar el material per tornar-lo a pujar si cal... només cal que veure el nombre de respostes que tenen els fils de peticions de fonts per adonar-se que seria força inviable.

Però bé, el que dic, que si es fa un manteniment, benvinguda sigui la DD a la web.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Incloure el DD a la web? (enquesta)

dl. 06 des. 2010, 04:30

Aixi m-agrada, Wachi, estic totalment d-acord amb tu i obviament penso que la DD tindria que tenir mes pes en aquesta gran comunitat.
Sincerament, no se si ajudara al foro en quan a participacio, pero crec que es una iniciativa molt necessaria.
Gracies, Kero, per fer la proposta d-una manera seria, i perdoneu les faltes un cop mes!!! ><
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Krovikan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 142
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:36
Ubicació: Davant de l'ordinador

Re: Incloure el DD a la web? (enquesta)

dl. 06 des. 2010, 14:31

D'acord amb el Wachimiro.

Penso que el ed2k com format P2P ha mort si s'em permet l'atreviment. Avui dia manen els grans servers de DD. I a molts dels que digueu que no, penseu si heu votat release 720 o 1080 (i més ara que voldreu BD)...

El ed2k és un P2P altruista, generós, però ja és d'altre època. Això sí, respeteixo al que volgui fer-ho servir. Però.. ha quedat com abans era el Winny. Per buscar coses que no trobes i res més (i encara i així no l'uso).

Les poques coses que trec les pujo a DD (no és com 5 anys abans que sí manava el ed2k i allà les posava). I, obviament, el que faig i el que descarrego sempre ho emmagatzemo. Ja sigui al HD (quasi tot) o en DVD.

La meva release de Pugyuru tenia 3 o 4 anys i encara la tenia al HD. Així que la vaig pujar al DD vitalici del Wachi.


Salutacions
:tux: Imatge :tux:
ImatgeImatge
 
Ostia
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 361
Membre des de: dt. 14 feb. 2006, 20:15
Ubicació: Sabadell

Re: Incloure el DD a la web? (enquesta)

dl. 06 des. 2010, 15:46

Buenas.

A mi me es bastante indiferente, ya que uso las 2 formas de descarga, tanto DD como ed2k.
Una cosa esta clara, si tienes las 2 opciones de descarga, DD o por ed2k, elegiras la de DD, ya que el 98% de la veces es mucho mas rapido.

Lo que observo es que la gente cada vez es mas "rancia" exige que el ripeador se ponga la botas con la release y la acabe en muy poco tiempo, y despues no da ni las gracias a la gente que participa en ella de forma altruista.

Esta claro que animelliure se tiene que "reinventar" o sino acabara muerta, ya que cada vez hay menos movimiento.

Un saludo. :adeu:
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Incloure el DD a la web? (enquesta)

dl. 06 des. 2010, 16:17

A mi m'és indiferent, no baixo res d'aquí.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Incloure el DD a la web? (enquesta)

dt. 07 des. 2010, 03:50

ja tocava jo penso que si a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
shira-chan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 28 set. 2008, 16:01
Ubicació: Catalunya

Re: Incloure el DD a la web? (enquesta)

dt. 14 des. 2010, 17:52

Bé, petita opinió d'innexperta però afectada...

Abans era una ferrenya seguidora de la mula però precisament quan vaig entrar a animelliure vaig deixar de ser-ho.

Aquí vaig trobar (i em vaig emocionar molt de trobar-ho) sèries velles que m'havien agradat molt per baixar per la mula... i què em vaig trobar? Fonts nul·les, si arribava alguna vegada un capítol, era al cap d'un mes... era desanimador com a mínim...

Amb les realeases que hi ha ara no passa perquè són noves i van ràpides, però d'aquí 5 anys, (o 2, no cal anar tant lluny) qui coi serà el maco que tindrà tot Bleach a la mula per fer de font? Llavors tot el curro que han fer els rippejadors i la gent que hagi fet la feina no haurà servit de res perquè qui busqui la sèrie llavors, li passarà com em va passar a mi.

Crec, en canvi, que si estan en DD i en un servidor que no es mengi els links això no passarà. I tan li farà si es baixa 1 cop cada 3 mesos o 100 en un dia, l'arxiu està allà.

Personalment crec que s'arriba a més gent "compartint" coses si les penges a DD i facilites el link que per l'emule. Per no dir que és més ràpid.

Així doncs, una base de DD seria collonuda. Si això "salvarà" animelliure o no, no ho sé... constantment em pregunto què s'ha de fer per fer crèixer el manga i anime en català i mai trobo respostes efectives... vès!

I ja que estic posada, si es fa la base de DD aquesta, hi posaríeu els enllaços dels fansubs que publiquem aquí? Estem en un altre subfòrum però també traiem material en DD i català...
Imatge

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: Incloure el DD a la web? (enquesta)

dc. 15 des. 2010, 15:24

Jo per la meva opinió, crec que és cert que el mètode de l'eMule va molt bé si els arxius tenen fonts, i a mi no m'importa fer-lo servir, però al cap del temps (com molt bé ha dit shira-chan) cada vegada hi haurà menys fonts, i quan algun usuari o visitant se'l vulgui descarregar no trobarà fonts, i això vol dir que no haurà servit de res penjar-lo en aquesta web, que la sèrie només tenia fonts al principi i que no ha tingut rendiment més tard perquè gent que vulgui mirar sèries antigues les pugui mirar.
També crec que sèrie que han passat pel K3 com Espies de veritat, Marti Mystery,... encara que no siguin animes crec que s'haurien de conservar, perquè per moltes persones aquestes han sigut la seva infància, o encara poden ser-ho. Molta gent, al cap d'uns anys es posa a mirar sèries antigues, o algunes que abans havia vist, i tenint-les aquí en català, per ells pot ser una sort.
Com he dit abans, si aquestes sèries es deixen tal com ara solament a l'eMule, segurament es poden perdre i seria una molt mala sort per Animelliure. Per aquest motiu jo crec que la millor opció seria passar totes les sèries de l'eMule que encara tingueu a DD. I les futures sèries tindre-les assegurades a DD, i si algu vol posar-les a l'eMule.
Al fer això també estaria bé que Animelliure tingués una compta a Megaupload, per així assegurar que no s'esborrin els enllaços, però bé, això ja és una altra cosa.
O nose si ja hi és, però posar unes normes amb les quals tot el material que es baixi d'aquí i es pugui a una altra pàgina web, consti que ho han tret d'Animelliure.
:yeah:
Imatge
 
Lionheart69
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dj. 01 març 2007, 16:46
Contacta:

Re: Incloure el DD a la web? (enquesta)

dl. 17 gen. 2011, 22:38

Doncs... jo soc partidari a mitges.

Jo a animelliure sempre faig servir elinks. Petit problema: Jo tinc totes les series a un disc dur extern i els hi cambio el nom a l'arxiu, i com a que no tinc el disc dur intern per a tindre arxius duplicats, per lo tant tinc els capitols mes nous de les series que em descarrego i cuan surten capitols nous i tinc massa arxius per alla rondant, borro els que son mes vells.
A mes, l'emule es regeix per la regla "comparteix i rebras", pero si hi ha 1 sola font... malament.

I es bastant facil dir que passara si s'inclouen DD a la web... la gent encara passara mes del que passa de l'emule, no hi hauran fonts i cada vegada menys... i be, molta gent diu "es que l'emule ja esta mort", el problema es que argumentant aixo, el matem encara mes.

Descarregues Directes: Pfff no puc dir gaire cosa en contra, ja que la majoria son avantatges, pero jo soc dels que unicament l'utilitza cuan es absolutament necessari (i per força cada dia mes). Es mes, ara mateix en el cas de Viewtiful Joe m'aniria de perles, ja que per ed2k... malament

Jo havia pensat en proposar un programa que es diu Soulseek, que al meu gust per aquesta situació aniria bastant be, pero clar, ja tot depen de la velocitat de pujada de que es disposa.
En principi aquest programa ha estat creat per compartir musica, però es pot intercambiar el que sigui, i amb una bona organització es bastant eficient. Es a dir, no val lo de "Ostia, vull descarregar-me els 405 primers capitols de one piece, m'els descarrego tots de la mateixa persona"... NO, el correcte seria "Be... ara agafo 5, i cuan acabi, 5 mes, aixi deixo que puguin agafar les persones que tinc esperant a la cua" o "Agafo 5 capitols d'este i 5 d'un altre"

En fi, agrairia que els admins // mods o encara que siguin usuaris interessats en montar un grupet soulseek, que tingueu en compte aquesta opcio ^^
 
Koichi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 268
Membre des de: dj. 08 gen. 2009, 17:47

Re: Incloure el DD a la web? (enquesta)

dc. 19 gen. 2011, 15:43

Estic d'acord. Com dieu l'emule ha pergut massa... Jo soc dels que baixen per DD (98%) i cuasi res per emule (2%). Sols baixe raws japoneses (perque no hi ha cap mes remei), alguna serie (d'un lloc on fan el mateix, posar la majoria per ed2k u_u) i Card Captor Sakura (de Guiru, per tindre-los abans). I es un un gran sofriment !!! No baixa res !!! :plora: Tinc les descarregues unes dues setmanes... I si baixe un capitol es un miracle !!! :plora: Llevat de Sakura de Guiru. Pero si ho pensem be no te sentit... x_x La velocitat maxima m'arriba a 3-5 KB/s... 10-15 KB/s com molt... I amb Guiru a 30-50 KB/s... Lo cual admire... Pero tampoc es per tirar cohets :S Amb DD descarrege a 300-500 KB/s... i fins i tot a 1000-1300 KB/s (a vegades) (megaupload i mipony) o_o A mes, que amb 5-30 minuts (o 2-3 hores si va malament) tens cada capitol... El cual amb l'emule en tardaria dies x_x Aquest es el motiu per el que no use l'emule practicament... El tinc com a decoracio cuasi ^^u Per aquest motiu crec que si val la pena posar per DD les descarregues. I no estic en contra amb que si algu vol emule ho puje ahi i a DD... Pero crec que no es deu deixar arraconada la DD... Perque avui dia es el que sol usar practicament tothom :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants