Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

gent que denuncia enllaços

dj. 05 maig 2011, 00:02

hola, pos resulta que vaig repujar tintin i no a durat ni un mes se veu que algu de per aqui se dedica a petar els enllaços ja que es al unic lloc on els e publicat la pregunta es: com es pot evitar pa que no torne a pasa?

vinga a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: gent que denuncia enllaços

dj. 05 maig 2011, 06:33

Tampoc te perquè ser gent d'aqui que denuncii enllaços. Segons el nom que posis, poden escanejar els seus arxius i esborrar-los si estan al seu patró.
Solució? Posa un altre nom.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: gent que denuncia enllaços

dj. 05 maig 2011, 06:55

Si efectivament els teus links els han borrat, no es com el problema que esta passant molt ultimament que diu temporalemente inaccesible. Pots fer el que faig jo, encriptar per click and load.

Si pujes amb megamanager els mateixos arxius que l'ultima vegada, en principi nomes et tendria que assignar un nou link, t'estalviaras tota la pujada. A mi no m'han reportat res encara, pero per si de cas porto temps encriptant amb click and load, ja que el dlc es pot desencriptar facilment.

Potser tu no has posat els enllaços enlloc, pero hi ha gent que els copia i els posa a taringa etc... i alla si que pot haber-hi problemes.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: gent que denuncia enllaços

dj. 05 maig 2011, 13:45

vale pos fare aixo que dieu posare un altre nom i el click and load merci per la info a10 :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants