Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
observingman
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 18 maig 2011, 22:51

Chaptas del registre

dc. 18 maig 2011, 23:03

Bones,

No sé si li ha pasat a alguna persona més, però el fet és que el CHAPTA que es fa servir per registrar-se al fòrum, és el més difícil que m'he trobat en 40 anys !!!

Sóc informàtic de profesió, i mai m'havia pasat. Crec que s'hauria de baixar el nivell de dificultat. Com ho veieu ?
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Chaptas del registre

dc. 18 maig 2011, 23:23

Jo tambe opino que es molt dificil. Pero no crec que canvii pas, ja que qui s'ocupa d'aquets temes esta força enfeinat amb altres coses.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
observingman
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 18 maig 2011, 22:51

Re: Chaptas del registre

dj. 19 maig 2011, 00:11

wachimiro ha escrit:
Jo tambe opino que es molt dificil. Pero no crec que canvii pas, ja que qui s'ocupa d'aquets temes esta força enfeinat amb altres coses.


Home, pel poquet que sé no és gaire difícil. Tot es canviar un paràmetre. Jo tenia una web amb Drupal que feia servir ReChapta i allà, a la web de ReChapta gestiones la dificultat del chapta en un plis plas. Ara que aquí crec que fan servir un altre tipus...
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Chaptas del registre

dj. 19 maig 2011, 20:35

No serà dels fàcils però tampoc crec que sigui dels difícils. Ara mateix el del fòrum està a un 40% de dificultat del que podria arribar a estar. Encara puc activar dues opcions de dificultat més i pujar el grau d'altres dues opcions. I de fet, ja es va baixar la dificultat. Inicialment encara era més difícil. No m'agrada gaire posar-lo massa fàcil ja que podria afavorir el registre de bots de spam.
Jo crec que si un usuari es vol registrar i justament el captcha que li toca no l'entén, el que hauria de fer es utilitzar l'opció de "Refresca el codi de confirmació".

captcha.jpeg


:adeu:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant