Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Vedruna
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 07 nov. 2011, 20:41

Links perduts??

dt. 08 nov. 2011, 17:59

Bon dia!! ^o^

Vaig descobrir la vostra web fa poc tot buscant on trobar la sèrie Orphen en català. No sé com ho vaig trobar, però recordo que podia triar si descarregar-me els capítols d'un en un o bé agafar-los tots d'una finestra especial que deia "per a gestors de descàrregues" i els enllaços estaven pintats en verd.

Doncs bé, com que utilitzo el JDownloader vaig triar aquesta segona opció però encara no he aconseguit descarregar-los tots (només fins el 18) perquè el megaupload es va tancar en banda, de manera que vaig decidir esborrar els links i carregar-los de nou. Però ves per on no he tornat a trobar aquests fabulosos links per descarregar... i si clico sobre el nom de qualsevol capítol l'ordinador em diu que no el pot obrir perquè l'ed2k (o algo aixi) no pertany a cap programa.

Em podrieu ajudar siusplau??

Moltes gràcies, i perdó per les molèsties!!


Vedruna
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Links perduts??

dt. 08 nov. 2011, 18:40

Hola m'imagino que es aixo el que busques:

Orphen: viewtopic.php?f=51&t=16800

Orphen Revenge: viewtopic.php?f=51&t=16801

I aqui en tens moltes més: viewtopic.php?f=11&t=15497
vinga a10 :yeah:
 
Vedruna
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 07 nov. 2011, 20:41

Re: Links perduts??

dt. 08 nov. 2011, 19:50

Síiiiiiiiiiiii!!! era exactament aixoo!!! ^o^

merciiiiiiiiiii!!! *.*

aleshores, tots els links de totes les sèries els he de buscar pel fòrum en aket format?? ö

com es k per norma general només estan disponibles en aquest altre format estrany? (ueno, almenys estrany per mi ^^' )
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Links perduts??

dt. 08 nov. 2011, 21:06

hi ha descarga directa que son el que te passat i els que dius que son extranys es per l'emule que son els ed2k si vols descargar per l'emule as de fer mes o menys aixo viewtopic.php?f=6&t=17027 a10 :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants