Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Quin sistema fem servir?

Emule i abandonem la DD
20 (23%)
Continuar amb DD i anar repujant a altres hostings
49 (56%)
Torrent
19 (22%)
 
Vots totals: 88
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Quin sistema fem servir per les repujades?

dv. 20 gen. 2012, 23:38

Amb el tancament de megaupload per part del FBI em comenten per missatgeria que estaria be crear un post per tal que tots decidíssim que fem d'ara endavant. Es a dir si abandonem la DD per que actualment hi ha molta inseguretat amb aquests sistemes hi o passem tot a ed2k amb els problemes que tots sabem que hi haurà a la llarga.

Proposeu bones pagines per pujar arxius que no s'esborrin passats uns dies, ja que sino hi haura massa merder.

Jo personalment confiava molt en megauplaod era el millor amb diferencia per aixo se l'han carregat, i trobo que la resta caurà tard o d'hora en el moment que destaquin, a no ser que sigui un servei gratuït i sense publicitat per tal que no els puguin denunciar. I no en conec cap que no esborri els arxius passat un temps i que no tingui publicitat. Pero per aixo es crea el post per que aporteu coses.

Servers Acceptables:

Mediafire: Tot i que es força coneguda i possiblement l'acabin tancant

Servers no recomanables:

refile: Requereix captcha per cada descarrega
uplaod.ee: No es pot descarregar des de aquest hosting amb gestors a dia d'avui
minus.com: No puja arxius .rar ni videos ni musica
glumbo: Paga per descarregues i durada dels arxius 30 dies sense ser descarregats

En proves:

1fichier
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dv. 20 gen. 2012, 23:50

Jo voto per continuar pujant les series en DD, en altres hostings tipus MediaFire, que son gratuits, això si, sense oblidar l'estimada burra, que encara que lenta, no ens abandonara mai!!!

Salut!! ;-)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 00:13

Jo soc del que pensa que torna al emule es tornar 10 anys atras i a la llarga acavara passan el mateix 0 fonts, despues tambe el problema de tindre tot el material al hdd. I el torrent igual. Aquest sistemes an de ser com a ultima opcio si arribesin a tancaro tot lo que no es pot fer es dixa la DD perque es lo que els de dalt volen.
Aixi que despues de mirar preus i comentaris e vist que fileserver pot ser un candidat, NO LE PROVAT dieu que us sembla el servici
despres hi ha un altre que ma dit un usuari que esta bastant be confio que ja o dira ell.
A part tambe una bona opcio per si peta es el uploader u puja a un lloc i si algu que o baixa o volt puja a un altre lloc de dd que passe els enllaços al uploader per afergirlos al post.
Vinga amics voteu i dieu el que a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 00:33

La meva aposta, de moment, és torrent i emule.

De moment, prefereixo aquests dos sistemes. Em fal mala espina el que els hi pogui passar a la resta de hostings.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 01:21

yo voto por emule, no voy a resubir nada en DD
 
seRgi19
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 19 gen. 2012, 23:03

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 01:29

De fileserve me he estado informando y le espera el mismo destino que megaupload con el tiempo, y digo como oSkY, no me fio de la DD.... pero si tengo que elegir algun servidor optaria por mediafire, sinó eMule!
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 02:50

Jo voto per DD a varis servidors, però hi ha un petit problema, que si no es a conters premium hi ha que anar fent "manteniment", es a dir, com esborren els arxius després de 2 o 3 mesos de la última descàrrega hi ha que anar comprovant la ultima descàrrega quan s'ha fet i descarregar o fer una copia quan es vagi a esborrar.
Trobo que el servidor principal podria ser filesonic ja que es poden fer copies dels arxius al mateix servidor i si s'esborren es pot tornar a tindre online nomes fent dos clicks. Després es poden fer mirrors a altres servidors que soportin remote upload com filerio o 1fichier ja que es molt fàcil trobar un conter premium per a fer-ho. He pujat una bona col·lecció de jocs amb aquest mètode i no he tingut cap problema.
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 03:38

L'emule com el torrent, depenen de la nostra conexio i de que la gent vullga compartir.
Es a dir, que si jo soc el ripejador d'aquesta serie, compartir un archiu, costaria el seu temps per a que estigues al complet per a tots.
Es la mitjor opcio, perque compartir coses no hi ha cap delipte.
I a mes, que es el que em pasa a mi, es tindre la informacio en el HD principal o segon HD esclau. Es a dir, que no tens prou espai, per a tanta informacio per a compartir, i com les fonts agarrarien tot, pos a trigar a q es descarrege per l'usuari que el vol.

En cambi, en descarrega directa es lo mitjor, pero quin hosting es el que ofereix algo similar a megaupload? Pujar dos archius, pot trigar una hora (segons la meua conexio, i amb el megaupload), sen uns 300MB. I descarregar en uns dos minuts es pot tindre.
La cuestio es trobar, un lloc bo, que es puga descarregar sene limit de temps, que tinges uns 1-2GB d'espai d'usuari, etc...

Ames, hara mateix lo mitjor es no pujar res a cap servidor de descarrega directa, per si aquest el tancasin. Perque els següents de la MAFIA AMERICANA, I ELS QUE ES CREUEN ELS AMOS DEL MON, poden ser Rapishare i Mediafire.

Esta molt, pero que molt dificil elegir, quin sera el metode mes adecuat, per a compartir els archius.

pd. Clubbox, pagina coreana, encara que la descarrega et pot durar 3 hores per a descarregar un capitol,-
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 101
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 11:12

Bones!

Sempre he seguit aquesta pàgina desde els seus inicis i crec que potser el tema emule fa que es quedi una mica atrasada desde el meu punt de vista desde que van aparèixer les descàrregues directes i torrents. L'emule ens dóna seguretat pel tema de que les series que es pugen sempre "viuran" més a la xarxa que si les pengem a servers de descàrrega directa, però sent sincers...mirant la diferència entre poder tan sols pujar un capítol a algun servidor de descàrrega directa i a l'emule per compartir, el temps entre un o altre és simplement increïble.
Tinc l'emule amb els ports oberts i per poder baixar-me un dvd que va penjar un usuari, de dragon ball vaig passar-me potser mesos per tenir-lo complet (experiència pròpia). Amb descàrrega directa en unes hores qualsevol ho tindria i la veritat, agilitzaria més la cosa alhora de compartir que realment és el que es vol.
També entenc que l'uploader de la sèrie es queda més tranquil pujant-la a emule que una vegada ja hi ha fonts ja pot oblidar-se'n d'ella, que no pas penjant-la a descàrrega directa que a la que es cau l'enllaç s'ha de pujar una altre vegada i és un pal.
Si us interesa tinc comptes premium d'un blog que tinc que actualitzen continuament i cada dia hi ha de diferents servers i buscant per google algun blog més es pot obtenir. Lógicament això seria unicament per utilitzar al jdownloader i per BAIXAR, perque al dia següent quasi sempre estan mortes les contes.
No ficaré el blog aquí no sigui que l'FBI ens tanqui la pàgina :ein:
Si us interesa ho envio per privat a qui m'ho demani.

PD: Moltes gràcies a tots pel treball que feu i per la qualitat de les sèries!
 
-aXeL-
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dc. 04 maig 2011, 16:31

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 11:21

Bon dia.
Jo opino el mateix que el company capy18. Emule potser queda una mica enrere i les connexions, tot i tenint els ports oberts, són bastant lentes.
Jo crec que valdria la pena intentar repujar els links a altres webs de DD com per exemple mediafire (a mi em va genial, sempre l'usava si MU no estava disponible) o d'altres.
Tot i que clar... Si ha passat el que ha passat amb MU qui ens pot assegurar que no podria passar el mateix amb altres webs?
Salut.
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 14:36

Veig que estos americans an conseguit fer por a molta gent i no fara falta tancar res més ja que si deixem de utilitzar la DD seran les propies empresses que tancaran, el que no es pot fer es compratitr una serie en 50 kb de pujada i demun que si vols jugar tens que parar l'emule, els que diuen que si al emule imagino que deu ser per tindre una bona pujada i moltes giges al hdd, pero tots no tenim la mateixa sort i no totom pot obrir ports.
Si al final surt guanyador l'emule penso que la web cada cop tindra menos visites el temps o dira a10 :yeah:
 
joanmarc04
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 29 nov. 2011, 15:37

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 16:42

Jo opino que s'hauria de seguir amb DD. El servidor que jo faig servir ara es GlumboUpload que en el fons es algo semblant a Megaupload.

El que fa GlumboUpload apart de no tenir limit maxim de velocitat de pujada cosa que si tenia Megaupload es que pots tenir una copia dels arxiums per si tels borren poder tenir la copia feta al moment. Cal dir que per que no borrin les copies has de tenir compte premium pero amb aquest vas guanyan algo de diners y que en el primer mes ja tens el suficient per tenir la compta premium amb el que has generat.

Despres els usuaris sense registrar poden descarregar arxius fins a 1GB com Megaupload pero nomes que es registrin ja poden dscarregar links de fins a 2GB cosa que no es podia am megaupload si no tenies premium. Per links mes grans ja si que s'ha de tenir premium.

La velocitat de descarrega es de 400kb els usuaris Free es l'unica cosa en contra que te respecte de Megaupload pero la resta de servidors tambe tenen el mateix limit per els usuaris Free.


La diferencia amb els altres servidors es que si poses links de mes d' 1GB en aquest sol t'has de registrar en canvi en els altres has de tenir premium.


Si els Uploaders voleu fer servir aquest que us proposu jo y voleu ser els meus referits aqui teniu el link: http://glumbouploads.com/ref/4227

Si voleu que ajudi a repujar alguna serie envieume un MP y ja en parlem.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 18:00

xaiman penso mes o menys com tu ja que ni tinc espai al disc dur ni tinc un gran upload, l'important es trobar alguna web que no esborri els arxius, fins i tot els usuaris free, ja que per exemple amb megauplaod la gent podia fer servir el filebox d'algun compte vitalici i eixis no tenien que pagar res i els arxius duraven.

Bilkoff segon el que he entes amb filesonic, si esborren el link, entres al teu compte i li dones per exemple a "crear nuevo link" i tornes a tenir online l'arxiu sense tenir que repujar-lo?
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
joanmarc04
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 29 nov. 2011, 15:37

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 18:13

wachimiro ha escrit:
xaiman penso mes o menys com tu ja que ni tinc espai al disc dur ni tinc un gran upload, l'important es trobar alguna web que no esborri els arxius, fins i tot els usuaris free, ja que per exemple amb megauplaod la gent podia fer servir el filebox d'algun compte vitalici i eixis no tenien que pagar res i els arxius duraven.

Bilkoff segon el que he entes amb filesonic, si esborren el link, entres al teu compte i li dones per exemple a "crear nuevo link" i tornes a tenir online l'arxiu sense tenir que repujar-lo?



Lo de filesonic es igual al reste de servidors el que fas es el pujes y despres fas una copia y tens 2 links per el mateix arxiu que ten borren un fas una altre copia y poses un dels links i llestos pero es el que et dic aixo ara t'ho fan tots menys fileserve que a deixat de pagar y de poder fer copies. La cosa es el Captcha que s'ha descriure a filesonic que per exemple al que he comentat yo no s'ha de posar re de captchas y tambe deixa fer copies per repujar en 2 cliks
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

ds. 21 gen. 2012, 18:16

El problema al server que comentes es que els arxius si no ets premium moren als 30 dies de no ser descarregats. I almenys per mi es una feinada tenir que estar gestionant totes les series a DD mirant si cauen si no cauen etc... tampoc seria gaire complicat si es fa com estava al post de recopilacions amb la llumeta verda si estan actius o amb la llumeta vermella si estan caiguts, pero si es pot evitar millor.


Mediafire te limit de capacitat? es que he estat llegint i pel que e vist no te limit de vida dels arxius si no son descarregats no te captchas. Si s'encriptessin els links i fos veritat aixo que no te limit de vida un arxiu no seria el millor metode?
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants