Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Quin sistema fem servir?

Emule i abandonem la DD
20 (23%)
Continuar amb DD i anar repujant a altres hostings
49 (56%)
Torrent
19 (22%)
 
Vots totals: 88
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dc. 08 feb. 2012, 11:04

Jo no sé però ultimament, ja sigui el mètode que sigui de descàrrega, faig servir majoritariament el torrent per baixar sèries, els ripeig deixen molt que dessitjar. No sé si és perque ho volen treure ràpid o què però semblen ts-screeners de cine. Parlo de SD no de HDTV. A part que les etiquetes en el nom són enganyoses. XXXX.1x01.piloto [HDTV] 340MB -> De HDTV no té res, perque és cert que en molts casos són captures del canal HD però a 704x384 o similars, i a vegades ni això. Molts casos són captures de canals SD, ampliant en la resolució, (superior a 720x576, 720,480),i a la imatge cap logo de hd del canal... i diuen que són HDTV. :blink: :lol:

Tan costa posar-ho bé? Per molt que sigui una captura d'un canal HD, si no és a 720, no és HDTV. En tot cas seria HDTVrip crec jo. En fi... com a les enquestes:

NS/NC
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 734
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dc. 08 feb. 2012, 14:50

Kero ha escrit:
OPWar ha escrit:
a mes a mes no estas "obligat" de compartir-lo

Pos lo que jo deia, problema principal, la majoria d'usuaris passen de compartir.

OVA GAIDEN ha escrit:
edit: ah i tot aixo de reiniciar routers i tot aixo esta chupat comparat amb conseguir abrir els router que yo els he obert des del firewall des de la pagina de la operadora y trucant a telefonica y tot per que els obris y em segueix sortint lowid pero quina merda de mula....

em.. xD Amb això millor: viewtopic.php?f=6&t=17027

OVA GAIDEN ha escrit:
del fbi ya li poden donar pel sac que ens han arruinat la vida a millions d'inocents

Així que al tancar megaupload t'han arruïnat la vida...

OVA GAIDEN ha escrit:
y ya esteu tardant en erradicar tots els enllaços y pujar ni que sigui per BT o algun server de dd confiable si es que ara queda algun

:blink:

OVA GAIDEN ha escrit:
va home deixem de perdre temps amb emules hi usem un bon servidor, un servidor propi de la pagina seria el mes cojonut o un ftp

I qui el pagarà? Perquè Animelliure només per pagar el hosting, servidor web,etc, té un apartat de donacions i mai dona ni Déu... Així que paga un super servidor per poder leechejar, qui el pagarà? Els pirates que només comenten al subfòrum de DD ficant pressa? Ho dubto.

Només dic que sèries com Bola de Drac, Sakura i tal d'aquest fòrum, em puc descarregar 2 o 3 capítols per eMule sense problema al dia. Si vull una sèrie americana, vaig a http://www.tusseries.com que tenen 1000 fonts per capítol mínim (exemple House) i em baixa en res a 700Kb/s (el meu tope es 1Mb/s).

.
.
Total, la conclusió que trec de la teva resposta és, no sé fer servir l'eMule, no sé obrir ports, per tant, l'eMule és una puta basura. Doncs res, pensem molt diferent.

I si, torno a dir que l'eMule s'ha quedat antiquat per el DD, que es necessitaria un mètode nou i renovat. Però si el mètode és pujar arxius a servidors, el FBI o qui sigui ho podran treure quant els doni la gana. Si el mètode és, jo tinc un arxiu, obro el messenger i tel passo (a gran escala) llavors avera que poden fer.

Però que si, el que prefereixi anar-ho allotjant a web externes, on tenen publicitat i es lucren i fan comptes 'premium', on esborren els enllaços o directament el FBI tanca la web i després tornar-ho a pujar a un altre lloc i així anar fent, pues vale, pots fer-ho.

:adeu:


ja tiu si yo t'entenc pero que com tu dius em costa molt fer servir be l'emule i a mes amb l'imagenio costa mes obrir els ports i a molta gent li deu pasar el mateix...
pero gracies per pasarme aquest tutorial intentare seguirlo aveure si aconsegueixo tenir un bon emule

pero un cosa 700mb/s en el emule :ein: guau no m'ho crec si no ho veig es fantasmal ni em somnis aconseguiria aquesta velocitat per emule y amb una conexio de 1mb que aixo tan seval si fas servir emule

i respecte al server propi te que aveure algun gratis per ay o un ftp que s'almacena tot en el disc dur de l'usuari y per tant mes segur...

mira aqui un exemple de una bona manera de compartir les series y arxius: http://amanteanime.net/temporal/ encara que ya no hi han arxius perque era temporal pero suposo que ya auras vist sitemes per baixar arxius aixi y crec que esta tot alojat en el disc dur de l'usuari

tambe hi han servers de ftp gratis com el wuala pero tens un limit d'alojament....
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dj. 09 feb. 2012, 13:34

M'acabo d'assabentar pel facebook d'animelliure d'això: http://www.anonyupload.com/

Sembla interessant...
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dj. 09 feb. 2012, 14:21

bitERROR ha escrit:
M'acabo d'assabentar pel facebook d'animelliure d'això: http://www.anonyupload.com/

Sembla interessant...

Sí i no.

Dic sí, perque estaría molt bé, però no m'acabo de refiar.

És a dir, demanen donacions econòmiques per montar el tinglado abans de tenir-ho montat? ¬¬

Val, posem que faig una donació i que sóc l'únic que ho fa. Si el projecte no tira endavant, em tornen els calers?

Jo és que sóc massa desconfiat, sincerament. :xiulant:

Això em sona a estafa, encara que jurin i perjurin que no es tracta de cap estafa.

Ull! Cadascú que faci amb la seva pasta el que vulgui. :yeah:

Imagina't que jo tinc la :idea: de montar tot aquest tinglado, em donariau la pasta per fer-ho? Us en refieu de mi? En tot cas, són un :angelg: :bleh:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dj. 09 feb. 2012, 15:00

Estic totalment d'acord, no fer cap donació però vigilar-lo, pq si no fos una estafa estaria molt bé... mentre durés.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dj. 09 feb. 2012, 16:03

Ja, però diu la web que reservis el teu FTP. Per tant, si no aportes donacions, no tens FTP.

Si es porta a bon terme el projecte, després donaran l'opció de poder-te crear un compte? Els servers, per molt anònims que siguin han d'estar en algun lloc i pel que he llegit, la idea és d'un californià. Ho sento, serà molt bon nano, però tot el que vingui o sigui americà, per a mí està vetat.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dj. 09 feb. 2012, 19:38

Pel que sembla, Anonyupload ja està operatiu.

Cito un tros de la notícia.

Tras la caída de Megaupload y Megavídeo, el pánico paralizó a los internautas, que comenzaron a ver cómo las reservas de contenidos digitales en sus discos duros empezaban a menguar. Como fichas de dominó, portales similares que ofrecían los mismos servicios se echaron a temblar. La red se llenó de enlaces rotos y encontrar determinados capítulos de series, ciertas películas o algunos discos que descargarse o visualizar online se convirtió en algo complicado, casi imposible.


Font
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dj. 09 feb. 2012, 21:28

Ahir vaig estar mirant aquest server, i per descarregar va molt be sense esperes ni captchas, pero la web te un buscador d'arxius i a mes e vist que s'esborren rapidament els enllaços reportats i el hosting diria que esta a USA, jo almenys no el fare servir.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
nrik
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 07 set. 2009, 21:51

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dg. 12 feb. 2012, 10:02

Jo crec que pels que pugen i repugen tots els arxius es una me*** si ho fessin per DD i si a sobre t'ho eliminen... encara més. L'emule és un bon sistema però és massa lent, en canvi el torrent funciona molt bé, ràpid i és un sistema molt semblant a l'emule.

Per exemple es podrien crear torrents de series senceres i després cada usuari pot escollir els arxius que es vulgui descarregar.
 
Time Master
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 13 feb. 2012, 15:12

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dl. 13 feb. 2012, 15:16

Personalment, si voleu continuar amb les descàrregues directes, aconsello Mediafire. Estan intentant recaptar tots els usuaris de Megaupload i almenys ara per ara no hi ha límits de descàrrega ni velocitat.


De totes maneres jo he tornat al Torrent i al Emule. L'Emule, ben configurat, m'està donant una mitja de 500kb/s. De fet en menys de 48 hores he descarregat més de 20GB, que no està gens malament. Jo he posat a compartir centenars de pelis i vàries sèries completes, algunes en català, algunes en castellà, algunes subtitulades.

Jo crec que l'Emule es pot mantenir junt amb les DD. L'únic problema és la gent que quan se les baixa deixa de compartir-les (el 75% dels usuaris) però almenys jo tinc 4TB i tot el que tinc està compartit.
 
tebas

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dt. 14 feb. 2012, 12:57

Jo l'Emule el tinc ben configurat, lo dolent es que per exemple estic descarregant Yu Yu Hakusho sa versio que hiha a elinks aqui i em triga per 2 capitols una setmana. Lo dolent es que no hi ha gent compartint.
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dt. 14 feb. 2012, 21:33

Perqué continuem a discutir.
Nomes amb veure la votació podem concloure que tenim d'utilitzar la DD
esta claro no?? :bleh:

PD: es una llastima que ara Anonyupload es tingui de pagar per tenir un compte :( (es té de pagar 10$)
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
trisson
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 81
Membre des de: ds. 28 gen. 2012, 10:52

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dj. 16 feb. 2012, 00:56

A mi no em fa res recomençar amb l'emule (dic recomençar perquè és la primera vegada que el faig servir desde fa... 10 anys? més o menys) però seguir pujant les sèries a altres hostings. Jo ja vaig fent còpies de seguretat de qualsevol capítol nou que em descarrego per no perdre'l i si mai s'han de repujar sèries compteu amb mi, faré tot el que pugui per col·laborar. Realment he votat DD perquè no es poden votar dos opcions però repeteixo que vull tant emule com DD.
 
Avatar de l’usuari
lopezpm206
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dj. 16 feb. 2012, 17:22

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dj. 16 feb. 2012, 17:33

A mi me va muy bien el tema de Torrent, bajan "rápido" en comparación al emule.
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dt. 03 abr. 2012, 09:59

Bueno, bueno ara tenim d'olbidar wupload i fileserve. Ja no es pot compartir res mes. :plora: :plora:

Viva mediafire i Uploaded.to :profident: :profident:
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants