Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Quin sistema fem servir?

Emule i abandonem la DD
20 (23%)
Continuar amb DD i anar repujant a altres hostings
49 (56%)
Torrent
19 (22%)
 
Vots totals: 88
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dg. 29 gen. 2012, 01:50

No si jo utilitzo l'eMule i tant content... però ni torrent ni eMule tiren a la universitat (no es poden obrir ports) :cadira:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
beria
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dj. 10 juny 2010, 18:54

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dg. 29 gen. 2012, 15:00

Em sembla que la opció més viable i de llarga durada seria optar per arixus .torrent perque està clar que el métode DD està pasant a la història, essent la caiguda de Mega, Filesonic i demés pàgines, només el principi d'un nou model d'intercanvi d'arxius.

Emule a més s'hauria de seguir potenciant, el problema es que hi ha series que cada vegada són més difícils de baixar (ja no sols per la seua lentitud) sino pel tema de fonts (com em va pasar en el seu dia amb Fushigi Yugi i que ara em pasa amb El Rei Artur).

AIxí que potser una gran opció sería apostar per torrents junt amb l'emule, com opció a llarga durada degut a la incertesa de les pàgines DD.

Saluts!
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dg. 29 gen. 2012, 15:23

Si la gent que baixes les coses per Torrent després les compartís per eMule la cosa canviaria... però ja sabem com és la gent. I els torrents si que són coses que no duren per sempre ni molt menys. Si jo ara treies una sèrie la trauria per eMule i de tant en tant, faria un pack per torrent per aquells que tenen pressa o l'ha volen ja, i demanaria que la posessin per eMule per seguir compartint. És a dir, eMule ho veig un mètode a llarga durada, torrent un mètode temporal.

En resum, eMule més reshares per torrent de tant en tant.

PD: lo que si faria falta són manuals actualitzats, tant pel fòrum com per la web sobre l'eMule: sobre id alta, baixar un arxiu i no tos de cop d'una mateixa sèrie, configuració, etc.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dg. 29 gen. 2012, 17:36

beria ha escrit:
Emule a més s'hauria de seguir potenciant, el problema es que hi ha series que cada vegada són més difícils de baixar (ja no sols per la seua lentitud) sino pel tema de fonts (com em va pasar en el seu dia amb Fushigi Yugi i que ara em pasa amb El Rei Artur).


Jo tambe estic amb el Rey Artur eixis desde fa mesos, no hi a pas fonts per completar-la. L'emule ami no em desagrada, pero no el puc fer servir de metode de distribucio per falta d'espai i per la pujada que tinc, em surt mes a compte pujar l'arxiu a qualsevol server DD i que l'esborrin que no pas posar-ho a l'emule, per que vaig massa just de disc dur.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dg. 29 gen. 2012, 20:05

Au apa :plora: :plora: :plora:
fins la web torrific.com s'ha tancat.(Es una seedbox gratuita per descarregar rapidament els torrents)
ara mes que mai es veu clar que tot el que es DD es té de olbidar pero no es aixi encara hi ha esperança amb els asiatics i russos
pel que veig hi ha una nove web i que progressa molt rapid mireu-la
cramit.in
també es consejable
letitbit.in
turbobit.net
oron.com
uploaded.to
i molts mes el problema d'aquests es que si no tens premium no descarrega tan rapid pero crec que es millor que l'emule o torrent :yeah: :juas:
Ciao i fins a la proxima!
PD: També tinc entés que depositfiles té també una mena de filebox com megaupload
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Avatar de l’usuari
OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 734
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dt. 31 gen. 2012, 18:19

wachimiro ha escrit:
Ova Gaiden aquestos si que em donen millor impresio al ser de rusia, em mirare els que tenen domini .ru haveure que tal van.

Edit: Doncs mirant els servers que a posat Ova Gaiden e trobat el de RGhost que em sembla perfecte, to te captchas e provat descarregant arxius seguits sense problemes, funciona amb els gestors de pujades y de descarregues, l'unic que no se es quan duren els arxius al servidor no e trobat res d'aixo. Algu ho sap?

Edit2: Una porqueria si ets free RGhost nomes et dona 50mb d'espai i duren 30 dies.

Ja m'estic cansant de provar hostings, la conclusio despres de provar molts hostings, els millors son mediafire, upload.ee. Les pagines ruses esborren molt rapid els arxius si no son descarregats, ara mateix no valen la pena. I les altres paguen als usuaris, es a dir que poden tancarles facilment, o tenen captchas o esborren als 30 dies els arxius o acaben en .com .net dominis controlats pels americans.


Opino el mateix hi jo per el moment he decidit pujar a varies servers amb multiupload o algu semblant el problema es que no se a qual pujar per que sempre algu em dona algun problema

ara estic provant de pujar en flashmirrors pero em dona error ¿algu sap de algu bo que serveixi per pujar a varis servers arxius de aprox 1000 mb?



edit: be despres de estar fins als cojons de multiservers que no funcienen
he decidit anar pujant a tots aquets servidors amb el fileuploader:

wupload.com
uploaded.to
ifile.it
filesonic.com
fileshare.in.ua
fileserve.com
badongo.com
fileape.com
filesavr.com
gigapeta.com
kickload.com
unibytes.com
2shared.com
i-filez.com

que pel que sembla tots deixen pujar mes de 1GB y t'aguanten bastant temps els links, ajuntare totes les mirrors en dlc's y ya esta el problema es que hi ha gent que no sap com funcienen els dlc's ¿alguna solucio? es que posar directament tots els enllaços em sembla un mica bestia ya que son 14 mirrors es que ya no em fiu un pel jeje no volien pirateria dons toma y habra 14 vegades mes.
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dc. 01 feb. 2012, 14:34

Uploaded.to no esta malament i es pot tenir compte premium vitalicia
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dg. 05 feb. 2012, 03:06

Compte premium vitalícia? Me suena :lol:

Per mi lo ideal era eMule + BT. Tots els fansubs que seguia jo abans utilitzaven BT... això si, BT és un mètode TEMPORAL on es pujaven les novetats i si en una setmana o dos no t'ho baixaves... malament. La cosa era BT per les novetats i un cop baixat, COMPARTIR-HO per eMule. I de tant en tant, fer reshares per BT. Què va fallar? Lo de sempre, la majoria de gent no comparteix, com la gent no compartia, aquí s'utilitzava només eMule i la gent sempre queixant-se perquè clar, estaven obligats a pujar per poder baixar. Surt el DD i evidentment tots els leechers passen del eMule ,"Ai es que no mi cap al disc dur..." i parlo de fa anys, ara un disc dur intern de la burrada de 3TB per 100eur el tens però la gent ho vol tot en DD, ho vol tot ara, ho vol ràpid, tot lo altre li és igual.

Una altre de bona és, "Ai no sé utilitza l'eMule..." Això si, el JDownloader, proxys, anti-captchas, reinicia el router i tot això si que n'han après.

Però que si, que el DD va fer que tothom passes de l'eMule i aquest li tocaria renovar-se.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
beria
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dj. 10 juny 2010, 18:54

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dl. 06 feb. 2012, 22:45

Kero ha escrit:
Compte premium vitalícia? Me suena :lol:

Per mi lo ideal era eMule + BT. Tots els fansubs que seguia jo abans utilitzaven BT... això si, BT és un mètode TEMPORAL on es pujaven les novetats i si en una setmana o dos no t'ho baixaves... malament. La cosa era BT per les novetats i un cop baixat, COMPARTIR-HO per eMule. I de tant en tant, fer reshares per BT. Què va fallar? Lo de sempre, la majoria de gent no comparteix, com la gent no compartia, aquí s'utilitzava només eMule i la gent sempre queixant-se perquè clar, estaven obligats a pujar per poder baixar. Surt el DD i evidentment tots els leechers passen del eMule ,"Ai es que no mi cap al disc dur..." i parlo de fa anys, ara un disc dur intern de la burrada de 3TB per 100eur el tens però la gent ho vol tot en DD, ho vol tot ara, ho vol ràpid, tot lo altre li és igual.

Una altre de bona és, "Ai no sé utilitza l'eMule..." Això si, el JDownloader, proxys, anti-captchas, reinicia el router i tot això si que n'han après.

Però que si, que el DD va fer que tothom passes de l'eMule i aquest li tocaria renovar-se.


Molt d'acord amb ta opinió. Amb la massificació d'internet, també s'han instal·lat totes les comoditats de la gent gandula que per tal de no moure un dit o posar de sa part, al final deteriora la mateixa distribució. Una llàstima.
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dl. 06 feb. 2012, 23:02

Estic d'acord amb tot el que has dit, pero no olvidis que l'evolucio de la DD va ser molt important saps que jo en bittorrent baixo fichers que tenen molts seeds i em descarga a 20kbps max (l'emule menys).
amb la DD hé descarregat fins a 500kbps(ADSL 2MB) es algo normal i a mes a mes no estas "obligat" de compartir-lo .Sé que es una mica tonto de dir compte viltalici perque hi haura un dia que es borrara pero almenys durara bastant de temps.
PD : També es podrien utilitzar seedbox pero costa diners :adeu:
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dt. 07 feb. 2012, 15:23

Doncs em mirare aixo del disc dur de 3 gb, ja que ara ho guardo tot en discos durs externs per evitar molesties, y eixis tindre un disc dur de backup on hi cabra tot, y servira per l'emule.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dt. 07 feb. 2012, 17:29

wachimiro ha escrit:
beria ha escrit:
Emule a més s'hauria de seguir potenciant, el problema es que hi ha series que cada vegada són més difícils de baixar (ja no sols per la seua lentitud) sino pel tema de fonts (com em va pasar en el seu dia amb Fushigi Yugi i que ara em pasa amb El Rei Artur).


Jo tambe estic amb el Rey Artur eixis desde fa mesos, no hi a pas fonts per completar-la. L'emule ami no em desagrada, pero no el puc fer servir de metode de distribucio per falta d'espai i per la pujada que tinc, em surt mes a compte pujar l'arxiu a qualsevol server DD i que l'esborrin que no pas posar-ho a l'emule, per que vaig massa just de disc dur.



Aquest és el problema principal.

Jo seria partidari de torrent o de repujar via DD tot i sapiguent que algunes opcions de DD ens les acabarán petant.

De moment faig servir l'emule i encara que no tira massa algo vaig baixant. Més val això que res.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dt. 07 feb. 2012, 18:18

Nightsirk ha escrit:
wachimiro ha escrit:
beria ha escrit:
Emule a més s'hauria de seguir potenciant, el problema es que hi ha series que cada vegada són més difícils de baixar (ja no sols per la seua lentitud) sino pel tema de fonts (com em va pasar en el seu dia amb Fushigi Yugi i que ara em pasa amb El Rei Artur).


Jo tambe estic amb el Rey Artur eixis desde fa mesos, no hi a pas fonts per completar-la. L'emule ami no em desagrada, pero no el puc fer servir de metode de distribucio per falta d'espai i per la pujada que tinc, em surt mes a compte pujar l'arxiu a qualsevol server DD i que l'esborrin que no pas posar-ho a l'emule, per que vaig massa just de disc dur.



Aquest és el problema principal.

Jo seria partidari de torrent o de repujar via DD tot i sapiguent que algunes opcions de DD ens les acabarán petant.

De moment faig servir l'emule i encara que no tira massa algo vaig baixant. Més val això que res.


Però al torrent també has de deixar l'arxiu al disc dur per a que es comparteixi, com l'emule. Es que passa és que el torrent és més ràpid perque no fas tanta cua, i qui més o qui menys, sempre et passa alguna part de l'arxiu.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 734
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dc. 08 feb. 2012, 00:19

Kero ha escrit:
Compte premium vitalícia? Me suena :lol:

Per mi lo ideal era eMule + BT. Tots els fansubs que seguia jo abans utilitzaven BT... això si, BT és un mètode TEMPORAL on es pujaven les novetats i si en una setmana o dos no t'ho baixaves... malament. La cosa era BT per les novetats i un cop baixat, COMPARTIR-HO per eMule. I de tant en tant, fer reshares per BT. Què va fallar? Lo de sempre, la majoria de gent no comparteix, com la gent no compartia, aquí s'utilitzava només eMule i la gent sempre queixant-se perquè clar, estaven obligats a pujar per poder baixar. Surt el DD i evidentment tots els leechers passen del eMule ,"Ai es que no mi cap al disc dur..." i parlo de fa anys, ara un disc dur intern de la burrada de 3TB per 100eur el tens però la gent ho vol tot en DD, ho vol tot ara, ho vol ràpid, tot lo altre li és igual.

Una altre de bona és, "Ai no sé utilitza l'eMule..." Això si, el JDownloader, proxys, anti-captchas, reinicia el router i tot això si que n'han après.

Però que si, que el DD va fer que tothom passes de l'eMule i aquest li tocaria renovar-se.


pero tiu de debò penses que la gent no utilitza emule per la simple escusa del espai pero si gairebe n'hi es nota aixo es el de menys la gent no utilitza emule per que es simplement la pitjor el·leccio per descarregar, necesites raons?

1- a la majoria de gent n'hi tan sols li funciona perque has de obrir ports, deixar-lo pasar per firewall, tenir bona connexio, tenir bona sort i baixarte alguna versio d'emule que funcioni ya que yo de 4 o 5 que me baixat tan sols em funciona 1 i a dures penes, tenir una bona configuració y be llarga que es de configurar.

2-sepres lo pitjor y la mes evident la agilitat de les descarregues insegures ya que lo mateix pots tenir un arxiu descarregant que si ningu s'ho baixa pot's tenirlo ai fins a un any enter i esta comprovat, a mes espera que si aconsegueixes començar a descarregar la velocitat es alucinant 3 mb/s i si us plau ahorreuvos les excuses que ni amb una conexio de 30 megues aumentara aquesta ridicula velocitat de descarga y si se la baixa molta gent si aumentara si a 17mb/s..... per favor..... que per alguna rao el icon es una mula aquest programa no serveix per res y ya esteu tardant en erradicar tots els enllaços y pujar ni que sigui per BT o algun server de dd confiable si es que ara queda algun

aixi que ara els pirates o els que no s'hi traguen tota la porqueria de la tele i tenen gusts propis i de tant en tant ens volem baixar alguna cosa ho tenim ben fotut i no dic res dels que li agrada baixar un munt de series per cada fin de setmana com yo per que em quedo sense paraules...

aixi que basta de defendre sistemes inutils i buscar un server de descarga directa com deu mana i als del fbi ya li poden donar pel sac que ens han arruinat la vida a millions d'inocents amb la seva inutil justicia que ya veus tu a qui perjudiquem a gent que esta forradisima va home va dons tots a tragarse la basura consumista que fan a la tele i a gastarse els diners com burros...



edit: ah i tot aixo de reiniciar routers i tot aixo esta chupat comparat amb conseguir abrir els router que yo els he obert des del firewall des de la pagina de la operadora y trucant a telefonica y tot per que els obris y em segueix sortint lowid pero quina merda de mula....

va home deixem de perdre temps amb emules hi usem un bon servidor, un servidor propi de la pagina seria el mes cojonut o un ftp
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Quin sistema fem servir per les repujades?

dc. 08 feb. 2012, 02:32

OPWar ha escrit:
a mes a mes no estas "obligat" de compartir-lo

Pos lo que jo deia, problema principal, la majoria d'usuaris passen de compartir.

OVA GAIDEN ha escrit:
edit: ah i tot aixo de reiniciar routers i tot aixo esta chupat comparat amb conseguir abrir els router que yo els he obert des del firewall des de la pagina de la operadora y trucant a telefonica y tot per que els obris y em segueix sortint lowid pero quina merda de mula....

em.. xD Amb això millor: viewtopic.php?f=6&t=17027

OVA GAIDEN ha escrit:
del fbi ya li poden donar pel sac que ens han arruinat la vida a millions d'inocents

Així que al tancar megaupload t'han arruïnat la vida...

OVA GAIDEN ha escrit:
y ya esteu tardant en erradicar tots els enllaços y pujar ni que sigui per BT o algun server de dd confiable si es que ara queda algun

:blink:

OVA GAIDEN ha escrit:
va home deixem de perdre temps amb emules hi usem un bon servidor, un servidor propi de la pagina seria el mes cojonut o un ftp

I qui el pagarà? Perquè Animelliure només per pagar el hosting, servidor web,etc, té un apartat de donacions i mai dona ni Déu... Així que paga un super servidor per poder leechejar, qui el pagarà? Els pirates que només comenten al subfòrum de DD ficant pressa? Ho dubto.

Només dic que sèries com Bola de Drac, Sakura i tal d'aquest fòrum, em puc descarregar 2 o 3 capítols per eMule sense problema al dia. Si vull una sèrie americana, vaig a http://www.tusseries.com que tenen 1000 fonts per capítol mínim (exemple House) i em baixa en res a 700Kb/s (el meu tope es 1Mb/s).

.
.
Total, la conclusió que trec de la teva resposta és, no sé fer servir l'eMule, no sé obrir ports, per tant, l'eMule és una puta basura. Doncs res, pensem molt diferent.

I si, torno a dir que l'eMule s'ha quedat antiquat per el DD, que es necessitaria un mètode nou i renovat. Però si el mètode és pujar arxius a servidors, el FBI o qui sigui ho podran treure quant els doni la gana. Si el mètode és, jo tinc un arxiu, obro el messenger i tel passo (a gran escala) llavors avera que poden fer.

Però que si, el que prefereixi anar-ho allotjant a web externes, on tenen publicitat i es lucren i fan comptes 'premium', on esborren els enllaços o directament el FBI tanca la web i després tornar-ho a pujar a un altre lloc i així anar fent, pues vale, pots fer-ho.

:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants