Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

propuestas para indeseables como fumi

dc. 08 feb. 2012, 09:33

He pensado varias cosas, tanto si se hacen como si no yo dejo las ideas:

1 poner un logo de animelliure a las releases con el nick del creador de la release, y solo pasar la version sin publi a los de animelliure

2 que los administradores de animelliure creen un foro solo para poner las descargas de animelliure pero protegido por contraseña, y que esa contraseña se comparta con los uploaders y por ejemplo en este foro se pone la release y el link al otro foro donde estaria la descarga, y que quien quiera saber la contraseña lo tiene que pedir al creador de la release por privado, asi si vemos que ha copiado una release el tal fumi seria muy facil que el admin de animelliure cambiase esta contraseña y le dejariamos con el culo al aire a fumi


que os parece? podeis sugerir mas cosas.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: propuestas para indeseables como fumi

dc. 08 feb. 2012, 10:04

1. ¿Cómo le pasas la release solo a los de animelliure sin que llegue a los fumi? ¿Cómo evitas que pueda descargarla?

2. Una de las gracias de Animelliure es que es, precisamente, lliure. Ninguna restricción para descargar lo que aquí se aporta. Sin olvidar que la máxima prioridad de esta comunidad es difundir el contenido en catalán, el reconocimiento a los montadores de las release es un añadido que no se debe negar aquí, pero no podemos evitar que algun indeseable intente quedarsela en otros foros. Al fin y al cabo, gloria y ego, genuina o robada, es efímero.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: propuestas para indeseables como fumi

dc. 08 feb. 2012, 10:20

Maki ha escrit:
1. ¿Cómo le pasas la release solo a los de animelliure sin que llegue a los fumi? ¿Cómo evitas que pueda descargarla?

2. Una de las gracias de Animelliure es que es, precisamente, lliure. Ninguna restricción para descargar lo que aquí se aporta. Sin olvidar que la máxima prioridad de esta comunidad es difundir el contenido en catalán, el reconocimiento a los montadores de las release es un añadido que no se debe negar aquí, pero no podemos evitar que algun indeseable intente quedarsela en otros foros. Al fin y al cabo, gloria y ego, genuina o robada, es efímero.


si pero llega un momento que la gente se cansa de que le roben el trabajo indeseables como esos.
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: propuestas para indeseables como fumi

dc. 08 feb. 2012, 13:06

Sempre s'han robat releases per vagos, taringa o on sigui. I dic 'robar' perquè el que fem nosaltres, baixar una raw o similars i ripejar-la... tampoc és que ja puguem dir que aquell arxiu que em creat tingui copyright 'nosaltres'. Les comunitats com la nostre ho solen respectar molt més, però Vagos? Impossible.

Un logo al vídeo? Per què? Tu el tindràs sense logo i la gent que coneixes de per aquí que sap que ho has fet tu, també ho gaudirà en màxima qualitat i sense logos ni històries. Baixar la qualitat incrustant un logo perquè tothom de l'Internet sàpiga que ho has fet tu? No en sóc partidari.

El que veig de ja fa temps és que la gent fa un piló de releases, que li encanta tenir un munt de seguidors donant-li les gràcies i dient-li que és el millor. En canvi, la gent que li agrada una sèrie de veritat i se la vol ripejar per ell i després de passada la comparteix, no li importen tant tots aquests temes.

:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
tebas

Re: propuestas para indeseables como fumi

dj. 09 feb. 2012, 08:51

terminator ha escrit:
si pero llega un momento que la gente se cansa de que le roben el trabajo indeseables como esos.


Aixo passa de tota la vida de deu, terminator et conec i se que no t'agradaria posar una marca d'aigua a una release teva. Aixo passa i passara sempre per que quan es distribueixi sense marques d'aigua el començaran a distribuir en altres webs llevant la procedencia i el ripper.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: propuestas para indeseables como fumi

dj. 09 feb. 2012, 14:38

Doncs jo tinc una Ova de Ranma que és mortal. Què els hi costava buscar una raw i anar fent els subs? Aquesta ova és un avi a subs incrustats al video pels cartells, doncs el que van fer, per afegir els seus subs, és sobre incrustar els seus subs damunt dels que portava. Quin mal d'ulls. Jo només vull l'ova per saber subs que diuen i els aniré montant amb l'aegisub, líena per línea. La raw la treuré del dvd japonès.

Com una imatge val més que 1000 paraules:
Imatge

PD: Sóc dels usuaris GNU GPL. Amb les meves coses que facin amb elles el que vulguin mentres em citin com a font. I si no em citen, donc que hi farem. :profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: propuestas para indeseables como fumi

dj. 09 feb. 2012, 15:30

Per jo l'única solució va ser el sabotatge, quan uns notes me van fer lo mateix amb bola de drac, repujant-la per P2Mail fotent-me les fonts de l'eMule (i atribuint-se inicialment el muntatge). Els hi vaig petar els comptes de correu amb reenviaments massius d'emails.

Idò, potser una solució seria denunciar-lis els arxius allà on els estiguin pujant per a que els hi treguin.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: propuestas para indeseables como fumi

dj. 09 feb. 2012, 15:31

bitERROR ha escrit:
Idò, potser una solució seria denunciar-lis els arxius allà on els estiguin pujant per a que els hi treguin.


He, he... Seria una molt bona opció si els moderadors/coordinadors/administradors d'allà fossin honestos, però en aquest cas concret banegen l'usuari demandant en comptes de l'infractor xD.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: propuestas para indeseables como fumi

dj. 09 feb. 2012, 21:40

L'altra opcio es encriptar els enllaços amb click & Load y al link del contenidor posar by terminator per exemple, eixis tindria que fer servir si o si el teu enllaç. Un exemple aquest http://linksave.in/9912159404f27e14c92331 que fica RGV i si algu vol compartir la mateixa serie i quedar-se els credits l'unica opcio que li queda seria repujar la serie, i molta gent no es molesta en fer tant.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: propuestas para indeseables como fumi

dj. 09 feb. 2012, 23:44

tebas ha escrit:
terminator ha escrit:
si pero llega un momento que la gente se cansa de que le roben el trabajo indeseables como esos.


Aixo passa de tota la vida de deu, terminator et conec i se que no t'agradaria posar una marca d'aigua a una release teva. Aixo passa i passara sempre per que quan es distribueixi sense marques d'aigua el començaran a distribuir en altres webs llevant la procedencia i el ripper.


no si a mi no magrada aixo ja ho se

wachimiro aixo no serveix, perque repujan la serie como el cas aquest del fumi
 
Avatar de l’usuari
Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1383
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

Re: propuestas para indeseables como fumi

dv. 10 feb. 2012, 17:03

Doncs, jo pensava que feia servir l'àudio (que es lleig, però mira, podia ser acceptable) ..... però malgrat digui que fa DVDbox, està pengant amb el seu nom els fitxers de la meva relase (TDTrip) !! :no: :no: :no: :no:

Una mica lamentable tot plegat ........
Imatge Imatge
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: propuestas para indeseables como fumi

ds. 11 feb. 2012, 11:09

Jo no hi entenc gaire de fòrums però a veure, aquell inútil, tot i haver estat banejat dos cops, es pot loggejar? No se li pot restringir el seu accés d'alguna manera? No ho sé, potser amb un petit canvi en el fòrum. En la versió antiga del fòrum hi havia un codi que feia que haguessis d'estar loggejat per poder veure un determinat text. Seria qüestió de posar els enllaços dins d'aquest codi si no es pot registrar.
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: propuestas para indeseables como fumi

ds. 11 feb. 2012, 20:07

Petiso ha escrit:
Doncs, jo pensava que feia servir l'àudio (que es lleig, però mira, podia ser acceptable) ..... però malgrat digui que fa DVDbox, està pengant amb el seu nom els fitxers de la meva relase (TDTrip) !! :no: :no: :no: :no:

Una mica lamentable tot plegat ........



Empezó a subir mi version, y como vio que no subi mas capitulos esta tirando de la tuya, asi de lamentable es esa persona.
 
tebas

Re: propuestas para indeseables como fumi

ds. 11 feb. 2012, 23:45

He estat cercant informacio sobre toto lo que ha passat. Sempre hi ha hagut gent que s'aprofitava de les releases dels altres, record que una vegada va succeir lo mateix amb musculman d'en Fuchikoma. El millor que podeu fer es seguir amb el vostre treball, ja que contra aquestes coses no podem lluïtar.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: propuestas para indeseables como fumi

dg. 12 feb. 2012, 00:20

jueghje ha escrit:
Jo no hi entenc gaire de fòrums però a veure, aquell inútil, tot i haver estat banejat dos cops, es pot loggejar? No se li pot restringir el seu accés d'alguna manera? No ho sé, potser amb un petit canvi en el fòrum. En la versió antiga del fòrum hi havia un codi que feia que haguessis d'estar loggejat per poder veure un determinat text. Seria qüestió de posar els enllaços dins d'aquest codi si no es pot registrar.
Per la ip es pot banejar del fòrum per sempre.

Solo por curiosidad, ¿dónde postea dicho usuario el material robado? Porque si es en Vagos, las normas lo especificaban claramente. Si querías compartir material que no fuera tuyo, sin permiso del dueño, lo borraban. Y como decís que os habéis quejado a los webmasters... ¿O han cambiado las normas?
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants