Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Afegir Elinks a la web

dl. 19 març 2012, 22:04

Bé, estava afegint els elinks d'un anime a la web i he vist que s'han d'anar posant un per un amb el text de l'enllaç. I el meu dubte/suggeriment/pregunta és si no hi cap altre mètode per afegir-los tots de cop com al fòrum.

Gràcies.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Afegir Elinks a la web

dl. 19 març 2012, 22:12

Que el fòrum et reconegui els enllaços ed2k és una funcionalitat que es va afegir al fòrum. Per a la web de moment no he vist res semblant.
Però per si et serveix, si ja els tens al fòrum l'únic que has de fer és seleccionar els enllaços que vulguis del fòrum, fer ctrl+c, després ctrl+v a la caixa de text de la web on has de ficar els enllaços, i apa, ja els tens tots a la web.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Afegir Elinks a la web

dl. 19 març 2012, 22:39

Elwe ha escrit:
Que el fòrum et reconegui els enllaços ed2k és una funcionalitat que es va afegir al fòrum. Per a la web de moment no he vist res semblant.
Però per si et serveix, si ja els tens al fòrum l'únic que has de fer és seleccionar els enllaços que vulguis del fòrum, fer ctrl+c, després ctrl+v a la caixa de text de la web on has de ficar els enllaços, i apa, ja els tens tots a la web.

:adeu:

Ho vaig probar, però no queden clickables. A mi tant me fa si són clickables o no, ;-) ho deia més pels usuaris/comoditat/millor presentació. :xiulant:

Gràcies igualment.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Afegir Elinks a la web

dt. 20 març 2012, 13:33

Això funciona amb el Firefox, amb el Chrome crec que no va (i amb l'opera vos aseguro que tampoc).
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Afegir Elinks a la web

dt. 20 març 2012, 20:16

bitERROR ha escrit:
Això funciona amb el Firefox, amb el Chrome crec que no va (i amb l'opera vos aseguro que tampoc).

A què et refereixes? A que surten clickables amb Firefox? Ho dic perquè faig servir Firefox, i si faig un copy-paste directament dels elinks de l'emule, amb l'opció "Utilizando etiquetas estilo phpBB Url" o sense aquesta opció, no surten clickables.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Afegir Elinks a la web

dt. 20 març 2012, 21:28

Sí, certament, m'havia oblidat dir que això sembla que només funciona amb el Firefox. I sí, surten clickables. I no és tant complicat com això que dius. Em refereixo a que seleccionis i copiïs el text del fòrum (enllaços inclosos) i ho enganxis a la web, que veuràs que et deixarà els enllaços, el format de text, les imatges, etc, etc... igual que al fòrum.

Com a exemple de copiar-fòrum i enganxar-web tens:
viewtopic.php?f=10&t=10835
http://web2.animelliure.net/index.php/c ... -es-tdtrip
Corregint posteriorment, això sí, un parell d'errors en enllaços que hi havia al tema del fòrum.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Afegir Elinks a la web

dt. 20 març 2012, 22:34

Elwe ha escrit:
Sí, certament, m'havia oblidat dir que això sembla que només funciona amb el Firefox. I sí, surten clickables. I no és tant complicat com això que dius. Em refereixo a que seleccionis i copiïs el text del fòrum (enllaços inclosos) i ho enganxis a la web, que veuràs que et deixarà els enllaços, el format de text, les imatges, etc, etc... igual que al fòrum.

Com a exemple de copiar-fòrum i enganxar-web tens:
viewtopic.php?f=10&t=10835
http://web2.animelliure.net/index.php/c ... -es-tdtrip
Corregint posteriorment, això sí, un parell d'errors en enllaços que hi havia al tema del fòrum.

:adeu:

Ok. Faré la prova.

PD: Dit i fet. Tot correcte.ç

Gràcies.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants