Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Yuki__91Light
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dl. 30 abr. 2012, 12:44
Ubicació: castelló de la plana
Contacta:

puc iniciar sessió al fòrum, però no al web

dl. 07 maig 2012, 18:11

primer que tot:
HOLA A TOTHOM :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: sóc yuki (el meu nom, en japonés obviament xD), tinc vint anys, castellonenca, i sóc nova......

m'he registrat a animelliure perfectament, però quan inicio sessió des del web em surt un missatge d'error i no em deixa accedir.

però quan inicio sessió des del fòrum, si que puc accedir-hi. :D és estrany, no? :blink: :ein: bé, m'agradaria que em sol·lucionàreu el problema, perquè, a part d'este fòrum super estupendo, segur que hi ha moltíssimes seccions del web que manca visitar!! ;) :P

salutacions,

yuki
Lluitar, crear, construïr poder popular!! //*//
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: puc iniciar sessió al fòrum, però no al web

dl. 07 maig 2012, 22:48

No, no és tan estrany. :P

El registre d'usuaris es fa a través del fòrum, pel que l'accés és immediat al fòrum una vegada actives el teu compte. De cara a l'accés a la web, que fa servir una altra base de dades, aquesta sincronitza els usuaris amb el fòrum un cop per setmana, pel que depenent de quan t'hagis registrat pots trigar una setmana a aparèixer com a "registrada" a la web, per això ara mateix quan ho proves et surt aquest missatge d'error per "dir-te" que no estàs registrada a la web. Quan rebis un missatge que et digui que estàs registrat a la web aleshores ja podràs identificar-te a la web. Ara bé, si ja has rebut aquest missatge i et continua donant error prova esborrant les cookies i torna a accedir. Si tot i així encara et dona error m'ho dius, perquè aleshores faré proves amb el teu usuari; que bàsicament consistirà a identificar-me jo amb el teu usuari i veure què passa.

El fet d'estar registrat a la web et permet la publicació de notícies en portada, afegir animes (i versions) a la base de dades d'anime, accedir a l'apartat de manuals i per últim publicar comentaris com a usuari registrat.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Yuki__91Light
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dl. 30 abr. 2012, 12:44
Ubicació: castelló de la plana
Contacta:

Re: puc iniciar sessió al fòrum, però no al web

ds. 12 maig 2012, 14:34

si em vaig registrar dilluns, en teoria ja podria entrar al web d'anime lliure, no??

perdona la meva impaciencia xD
Lluitar, crear, construïr poder popular!! //*//
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: puc iniciar sessió al fòrum, però no al web

dt. 15 maig 2012, 23:47

T'he enviat noves dades per accedir a la web. Ja em diràs. ;)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Yuki__91Light
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dl. 30 abr. 2012, 12:44
Ubicació: castelló de la plana
Contacta:

Re: puc iniciar sessió al fòrum, però no al web

dc. 16 maig 2012, 00:11

:adeu: si, he rebut l'email, i també el missatge privat.

ho he provat, i funcione a la perfecció ;) :D

thank you very much, , :plora: m'emociono de l'eficàcia :P
Lluitar, crear, construïr poder popular!! //*//

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants