Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
rueiko
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 21 juny 2012, 18:33
Ubicació: Barcelona

Contacte amb Solidaritat Catalana

dj. 21 juny 2012, 18:56

Hola,

Em dic David de Germà i Mercer i a més d'un apassionat del cómic i l'animació formo part de la sectorial de cultura de Solidaritat Catalana per l'Independencia. Si em vaig unir a aquesta sectorial va ser en part per dignificar el lloc del cómic i el manganime en la cultura catalana, resaltar el paper d'aquestes expressions culturals en la promoció i enriquiment de la cultura i la llengua en el televident i fins i tot el seu paper inculturador en la societat.

Per això vull posar-me al servei de tots els que feu o participeu en forums, webs i blocs de cómic i animació en català. Volem posar-nos en contacte i coneixer els vostres problemes, projectes i il·lusions. Potser no podrem fer legal l'intercanvi i copia de capitols emesos per TV3 però tot projecte per publicar un cómic, fer un acte cultural, crear un videojoc en català, una revista sobre ciencia ficció... tractaré de incorporar-la perque sigui encoratjada des de la nostra sectorial. Però tingueu en compte que hi ha pocs diners i molt menys per cultura. El cómic no es cap prioritat i tindré que treballar-me molt el projecte per fer-lo atractiu.

También us demano discreció i que ningú s'exciti abans d'hora. Per ara tot es molt delicat.

El meu e-mail es daviddegerma@hotmail.es

Domo arigato per la vostra atenció,

David de Germà i Mercer
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Contacte amb Solidaritat Catalana

dv. 22 juny 2012, 17:24

rueiko ha escrit:

También us demano discreció i que ningú s'exciti abans d'hora. Per ara tot es molt delicat.

Home, si vols que sigui discreta la cosa no facis un fil. ;-) Millor hauria estat comunicar-lo als administradors i/o moderadors per MP, i, un cop fet, haver creat el fil.
O potser ja ho has fet i m'estic ficant o no em demanen. ^^

A tot això, benvingut a animelliure. :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Contacte amb Solidaritat Catalana

dv. 22 juny 2012, 19:20

Quan parla de discreció jo més aviat ho interpretava, no sé si bé o malament, en el sentit de que ara, per donar-li les nostres opinions al respecte, no penséssim que s'aconseguiria tenir un canal exclusiu de TV d'anime en català (m'ho invento ara per posar un exemple) i anéssim per tot arreu dient-ho; o poso un altre exemple, que si hi ha algun usuari del fòrum que tenia pensat en fer un còmic en català, que no es pensi que per dir-li ho veurà ja publicat.

Em sembla una bona iniciativa, tot i que, com bé dius, no estem en la situació més adequada per aquestes coses. :huh:

:adeu:
 
rueiko
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 21 juny 2012, 18:33
Ubicació: Barcelona

Re: Contacte amb Solidaritat Catalana

dv. 22 juny 2012, 19:30

Elwe ha escrit:
Quan parla de discreció jo més aviat ho interpretava, no sé si bé o malament, en el sentit de que ara, per donar-li les nostres opinions al respecte, no penséssim que s'aconseguiria tenir un canal exclusiu de TV d'anime en català (m'ho invento ara per posar un exemple) i anéssim per tot arreu dient-ho; o poso un altre exemple, que si hi ha algun usuari del fòrum que tenia pensat en fer un còmic en català, que no es pensi que per dir-li ho veurà ja publicat.


Es exactament això. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Contacte amb Solidaritat Catalana

dv. 22 juny 2012, 23:26

Elwe ha escrit:
Quan parla de discreció jo més aviat ho interpretava, no sé si bé o malament, en el sentit de que ara, per donar-li les nostres opinions al respecte, no penséssim que s'aconseguiria tenir un canal exclusiu de TV d'anime en català (m'ho invento ara per posar un exemple) i anéssim per tot arreu dient-ho; o poso un altre exemple, que si hi ha algun usuari del fòrum que tenia pensat en fer un còmic en català, que no es pensi que per dir-li ho veurà ja publicat.

Em sembla una bona iniciativa, tot i que, com bé dius, no estem en la situació més adequada per aquestes coses. :huh:

:adeu:

Jo he vist més com a un missatge que podria confondre la gent. Ja sabem com és el boca-boca. I el que diu un, és completament dirent al que diu l'últim. Exemple:

Usuari A: Hi ha un paio a tal fòrum que ha tingut la idea de recopilar, projectes, il·lusions i podria muntar...
Usuari B: Hi ha un paio a tal fòrum que recopila info, projectes il·lusions i és possible que munti...
Usuari C: Hi ha un paio a tal fòrum que segur que munta alguna cosa gràcies a la recopilació de info, projectes il·lusions...
Usuari D: Hi ha un paio a tal fòrum que té muntat un xiringuito gràcies a la recopilació de info, projectes il·lusions...
Usuari E: On és el xiringuito muntat d'aquell usuari? No el veig.

Etc, etc, etc...

PD: Si tot ha quedat solucionat, no cal afegir res més per part meva. ;-)
Imatge
 
rueiko
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 21 juny 2012, 18:33
Ubicació: Barcelona

Re: Contacte amb Solidaritat Catalana

ds. 23 juny 2012, 10:41

He rellegit el primer missatge i em sembla que es bastant clar però per si de cas torno a dir que nosaltres no iniciarem ni webs, ni projectes, ni res. Només volem posar-nos en contacte amb grups i entitats que si ho facin per ajudar-les en el possible.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants