Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Veus bé dividir la categoria/subfòrum en SD i HD?

L’enquesta ha acabat el ds. 08 set. 2012, 23:13

Sí. Així sé de principi la qualitat que em trobaré a cada categoria.
4 (27%)
No. Ja m'agrada com està el fòrum montat. No em ve de 5 minuts per buscar el que m'interessa.
11 (73%)
Altres. (Especifique-ho al missatge)
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 15
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Proposta per a dividir la categoría Distribució en SD i HD

dt. 10 jul. 2012, 23:13

Arrant d'aquest fil he pensat de crear aquesta proposta a base d'una enquesta per a que voteu.

De què va tot això? Bé, vull aclarir que tal i com està el fòrum montat, ja m'està bé, però sempre s'ha de fer algun retoc.

Avui dia, gràcies als avanços tecnològics disposem de millors formats de video i àudio, i millors eïnes per a obtenir-los i modificar-los. I aquí és on vaig. La meva proposta seria separar la categoria/subfòrum distribució en dos, SD i HD.

SD: la imatge de la raw o font original ha de ser inferior o igual a 576 d'alçada.
HD: la imatge de la raw o font original serà igual o superior a 720 d'alçada.

Tot i que sembla que em carrego l'SD, la veritat és que encara n'hi ha molt material que no crec que surti mai en HD.
Penso que d'aquesta manera, facilitaria la navegació als usuaris. Si entren en SD, saben que tot el material disponible serà SD. El mateix cas per si entren a HD.

Del resultat obtingut, segons les paraules de l'Elwe, es posaria en marxa.
si la majoria de gent vota que prefereix dividir el subfòrum de ditribució en funció de la qualitat, ho faríem.


Aixó doncs, què en penseu? Teniu 60 dies

PD: Si surt no, doncs quedarà tal i com està el fòrum.

PD2: També m'agradaria, independentment de vot, una explicació d'aquest.

Gràcies.
tato25 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 13 jul. 2012, 15:52, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Proposta per a dividir la categoría Distribució en SD i

dt. 10 jul. 2012, 23:21

Com autor de la proposta, he votat sí. Sinó, no l'hauria creat. :profident:

Fora conyes. Sí, perquè si vols res en sd o hd, entrant a la seva respectiva categoria, te n'assegures que és de la qualitat que busques.
Estic segur que n'hi ha molta que tant li fa la qualitat, jo el primer, (sempre que es pugui veure), però per als més exigents, trobo que és una bona iniciativa.

Bé doncs, us animo a participar en el debat. :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Proposta per a dividir la categoría Distribució en SD i

dt. 10 jul. 2012, 23:29

He votat que si.

No crec que quedi obsoleta la part SD, encara hi ha gent que treballa amb DVDRip i les mides mes utilizades en aquest cas es 640x480. Es nomes per tenir-ne mes organitzat el forum.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Proposta per a dividir la categoría Distribució en SD i

dt. 10 jul. 2012, 23:35

Comparteixo la teva opinió, tebas.

A veure si n'hi ha una bona participació. :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: Proposta per a dividir la categoría Distribució en SD i

dv. 13 jul. 2012, 11:12

Jo he votat que sí, que estaria bé fer la divisió Sd i Hd. Estaria tot més organitzat, tot i que crec que la majoria es SD dvdrip, però así també ajudaria més a trobar el que interesa.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Proposta per a dividir la categoría Distribució en SD i

dv. 13 jul. 2012, 22:04

La idea no esta malament, pero llavors caldria buscar 2 vegades el mateix, si busques una serie, primer aniries al subforum HD i si no la troves despres al SD, i seria doble feina. Crec que si es cataloguen amb etiguetes [SD] [HD], ens estalviem crear un subforum.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Proposta per a dividir la categoría Distribució en SD i

dv. 13 jul. 2012, 23:40

Jo he votat que no perquè crec que quedaria massa fragmentat el fòrum i que n'hi ha prou amb els títols dels temes per indicar-ne sa qualitat. Tantmateix tampoc trob que un trïi el que baixa segons sa resolució, si no segons la sèrie/pel·lícula que cerca.

Es a dir, un sempre baixarà la millor qualitat que pugui però si només hi ha SD, idò baixarà SD. Li veuria sentit només si de un volum important de releases hi hagués duplicitat en HD i SD.

A més, si s'haguessin de dividir tots els subfòrums de distribució en dos (ed2k, DD, No anime/manga i tots els fansubs) seria, com deia abans massa fragmentació pel meu parer.


Aporto però una alternativa, que seria crear un subfòrum nou que se'n digués "Alta resolució" o alguna cosa així. On s'hi dupliquessin els fils, per part dels autors o de la moderació/administració/"encarregat de torn XD" de releases amb resolució HD, siguin del subfòrum de distribució que sigui.

Igualment, per jo no és necessari.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Proposta per a dividir la categoría Distribució en SD i

ds. 14 jul. 2012, 00:16

wachimiro ha escrit:
La idea no esta malament, pero llavors caldria buscar 2 vegades el mateix, si busques una serie, primer aniries al subforum HD i si no la troves despres al SD, i seria doble feina. Crec que si es cataloguen amb etiguetes [SD] [HD], ens estalviem crear un subforum.

El mateix va dir l'Elwe sobre les etiquetes SD/HD, i hi estic d'acord amb això. ;-)
De fet, com fan altres usuaris també, poso dvdrip/bdrip o 720p/1080p, etc...

Per això és una proposta pensada més per als exigents.
Si tira endavant, bé i si no, doncs també.

bitERROR ha escrit:
Jo he votat que no perquè crec que quedaria massa fragmentat el fòrum i que n'hi ha prou amb els títols dels temes per indicar-ne sa qualitat. Tantmateix tampoc trob que un trïi el que baixa segons sa resolució, si no segons la sèrie/pel·lícula que cerca.

Es a dir, un sempre baixarà la millor qualitat que pugui però si només hi ha SD, idò baixarà SD. Li veuria sentit només si de un volum important de releases hi hagués duplicitat en HD i SD.

A més, si s'haguessin de dividir tots els subfòrums de distribució en dos (ed2k, DD, No anime/manga i tots els fansubs) seria, com deia abans massa fragmentació pel meu parer.


Aporto però una alternativa, que seria crear un subfòrum nou que se'n digués "Alta resolució" o alguna cosa així. On s'hi dupliquessin els fils, per part dels autors o de la moderació/administració/"encarregat de torn XD" de releases amb resolució HD, siguin del subfòrum de distribució que sigui.

Igualment, per jo no és necessari.

La meva idea és més destinada a la secció distribució. I una cosa semblant havia pensat tirant més a la secció Descàrrega Directa, (marcat en negreta), però quedaria més ben organitzat si cada medi de distribució tingués.
Sobre els fansubs, penso que ja tenen una secció "pròpia/a part" per a posar la qualitat que vulguin, a l'igual que la tria del sistema de distribució que prefereixin.

PD: No serà que tindreu mandra en moderar uns fils de més? :bleh: :profident:
Spoiler: mostra
És conya. Ja sé que porta feina. He estat administrador d'un parell de fòrums i moderor en uns quants destinats només a les DD (sèries tv i pel·lis), i sí, porta feina estar pendent de tot.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Rogers28
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dt. 15 maig 2012, 14:51
Ubicació: Kepler-22b

Re: Proposta per a dividir la categoría Distribució en SD i

ds. 14 jul. 2012, 13:31

Hosti! la que he liat :blink: , no volia que el meu missatge pugues desenvocar en un reflexió interna de com plantejar l'estructura del fòrum. Sóc un simple usuari que volia fer-vos un suggeriment res més. He estat mirant algunes de les release del fòrum perquè vull aficionar-me més això de l'anime, i hi ha seccions on els fils estan plantejats tal i com es sol.licitava. De fet, són fils d'alguns dels que heu contestat els meus missatges, com aquests del tato25: http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=60&t=18366
Segurament vaig tenir mala sort i em vaig trobar que els fils de la BDZ en edk2, DD i web no presentaven la informació que necessitava.
Personalment, l'estructura actual del fòrum em sembla bé, per exemple la separació entre edk2 i DD m'agrada i no he tingut problemes per trobar el que volia. Només us suggeria una mica d'homogeneïtat amb la presentació dels temes fils i ja està: Em refereixo tant al títol del tema, com a la mediainfo del fil.
Mil gràcies al que feu possible això :yeah:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Proposta per a dividir la categoría Distribució en SD i

ds. 14 jul. 2012, 18:16

Ets un liant, Roger28. :bleh:

No, en serio, la proposta em rondava pel cap fa temps, i més veient, que cada vegada podem gaudir d'aportacions amb millor qualitat.
Sobre la descripció d'una release, doncs et dono la raó. Hi hauria d'haver un mínim de dades en la info del material compartit i entenc els que no ho fan, cadascú informa del seu material com vol, faltaria més.

Però tranquil, que si no tira endavant la proposta, no passarà res. Animelliure continuarà sent el nostre punt de reunió d'anime/manga en català.

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Proposta per a dividir la categoría Distribució en SD i

dv. 27 jul. 2012, 23:55

Per mi no s'ha de dividir, quan un busca està cercant un anime en concret, les versions que trobin podrà triar.
A la web quan entres a un anime ja pots veure les diferents versions que hi ha així pots triar la que t'agradi més. Jo em decantaria més com ja es diu en un altre post d'especificar més com està ripejat cada sèrie.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants