Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
ichigo_bankai
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 16 jul. 2012, 15:06

no funciona el meu compte de animelliure

dl. 16 jul. 2012, 19:08

Hola, a tothon, soc nou, a la pagina de animelliure, y al forun desde quest mati. en podeu ajudar amb vell meu pronlema sisplau.

el meu problema, es que quan mrn baix a la zona de idintificació, y posu el nom d'usaria y la contrasenya, despres en surt un missatje de error 500. y he provat anb les dues opcions de restablir el usuari i la contrasenya, pero el diu que la restabilització de usuari o contrasenya ha fallat, però no obstant això si que hen deixa entrar al forun.

Si algun menbre del forun o els administradors de la pagina o el forun, sapiguesin solucionar el meu problema, estic obert a escoltar noves idees de solucions als meu problema

aqui el deixu el meu nom de usuari: ichigo_bankai per ha qualsevol vembre que pugui ayudar.

enviam un missatge amb la/les solucions

moltes gracies ha tot el que empugui ayudar de veritat moltes gracies
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: no funciona el meu compte de animelliure

dl. 16 jul. 2012, 23:29

Pel que he entès, no pots entrar a la web, però sí al fòrum, oi?

En Kero, un dels moderadors, va publicar això a la web:
Encara hi ha gent que comenta que no es pot identificar a la web amb el seu usuari habitual. El login de la web i el fòrum van lligats, així que si t'identifiques a un lloc, ja estàs identificat també en l'altre. Perquè us funcioni heu d'esborrar les cookies del navegador referents a Animelliure. Per fer-ho en Firefox per exemple, es va a Opciones->Privacidad->"eliminar cookies de forma individual". Escriviu "animelliure", els seleccioneu tots i seleccioneu l'opció "Eliminar cookies":

Imatge

Tanca el navegador. Obre'l de nou i torna a la web http://web2.animelliure.net Posa el teu nom d'usuari i password del fòrum, i prem el botó connexió. Ara t'hauria d'entrar.

:adeu:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants