Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Rigui73
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 21 març 2013, 13:28
Ubicació: Figueres

Nou usuari

dj. 21 març 2013, 13:56

Hola a tots,
Avui m'acabo de registrar a Animelliure, i penjo el meu primer tema. Suposo que l'he ficat en el lloc que l'hi pertoca sino feu-m'ho saber.

M'agradaria poder veure algunes series d'anime en Català que buscava per tota la xarxa i no trobava amb el meu idioma natal (el Català). Anar buscant per altres fòrums, vaig trobar aquesta web i m'ha semblat completíssima però tinc uns certs problemes:

- Quan activaran la meva conta d'usuari per entrar a la WEB?
- No m'ha deixa enviar Missatges Privats (MP) a altres usuaris, perquè? Què necessito?

Espero la seva resposta impacientment, gràcies per tot.

Atentament, Rigui.
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou usuari

dj. 21 març 2013, 19:57

Benvingut al Animelliure.

L'activació de l'usuari a la web es fa normalment en un termini d'una o dues setmanes. El fet d'estar registrat a la web et permet la publicació de notícies en portada, afegir animes (i versions) a la base de dades d'anime, accedir a l'apartat de manuals i per últim publicar comentaris com a usuari registrat.

Respecte als missatges privats tens uns quants temes oberts en aquest mateix subfòrum on s'explica el motiu. Per poder enviar missatges privats necessites publicar abans UN missatge al fòrum, que és el que acabes de fer. ;)

:adeu:
 
Rigui73
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 21 març 2013, 13:28
Ubicació: Figueres

Re: Nou usuari

dj. 21 març 2013, 23:23

Gràcies per la resposta, dubtes del tema aclarats.

Atentament, Rigui.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants