Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

[Suggeriment] Botó gràcies i etiqueta bbcode "del"

dl. 17 juny 2013, 05:55

Bon dia, o en aquest cas, bona nit. Doncs com diu el títol del fil, que us semblaria si implementéssiu un botó de gràcies per agrair un tema en concret?
Ja seria la pera si en comptes de posar "Gràcies" al botó, posés "Et deixo els meus 10". :lol: Una mica llarg el nom pel botó, ho sé. ^^u
Spoiler: mostra
És conya allò dels 10


També m'agradaria l'etiqueta del com segur que heu vist en altres fòrums. Bàsicament serveix per tatxar una paraula/text seleccionat.

Què n'opineu?

PD: Si ja s'ha demanat alguna cosa semblant, demano disculpes i podeu esborrar el fil.

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: [Suggeriment] Botó gràcies i etiqueta bbcode "del"

dl. 17 juny 2013, 22:42

Doncs sí que s'havia demanat això del botó "Gràcies", fa temps, però a la majoria de la gent no li va semblar bona idea. Crec recordar que el motiu que es va dir aleshores era que la gent deixaria de publicar missatges al fòrum per donar les gràcies.

I respecte al segon suggeriment, doncs [s]no costa res[/s] costa molt poc afegir-ho. Prova amb el bbcode "s" que hi ha abans del bbcode del youtube. ;)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Suggeriment] Botó gràcies i etiqueta bbcode "del"

dt. 18 juny 2013, 03:13

Coi, la "s"... ^^u Ni me n'havia adonat. L'únic que em resultava estrany per no haver-ve fixat abans, suposo perquè tampoc me n'havia adonat, era "mag".

Sobre el botó "gràcies", sí es possible que passi el que dius respecte al botó gràcies, que la gent deixi de respondre al fòrum, de fet, ha passat/passa i passarà sense tenir el botó, ¬¬ però els que sí participen, ho faran igual, amb botó o sense.
Personalment, crec que és més per estètica/neteja del fòrum que una altra cosa. Quants cops es llegeix en un fil: gràcies, gràcies pel nou, gràcies pel nou episodi, moltes gràcies, o també el "de res", i sincerament, no aporten "res de nou" en un fil?
Compte! S'agraeixen els comentaris, faltaria més, (això que quedi clar), però ho trobo com missatges massa buits, no sé com dir-ho...
A tot això, m'he trobat amb fòrums que, com a mínim, un missatge/resposta ha de tenir 5 paraules sense comptar monosíl·labs, així que imagina't...

En tot cas, i ja que hi som, gràcies, i perdona per la meva poca observació amb "s", Elwe.

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: [Suggeriment] Botó gràcies i etiqueta bbcode "del"

dt. 18 juny 2013, 22:29

Doncs perdona tu ja que, pel que veig, no m'he explicat bé. Quan deia que costava molt poc afegir aquest bbcode era perquè ho havia afegit en un moment, però no hi era abans de que publiquessis el teu missatge. Es a dir, que no ho podies haver vist ja que no hi era. ;)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Suggeriment] Botó gràcies i etiqueta bbcode "del"

dt. 18 juny 2013, 23:04

Ah! Ok. Ja deia jo...

Doncs, gràcies, Elwe. :yeah:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants