Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Modernització del fòrum

dl. 04 nov. 2013, 23:55

P@1 ha escrit:
Feia temps que jo també volia parlar sobre açò, jo crec que aquest fòrum ha quedat antiquat en el tema de interacció entre els usuaris, hi ha fòrums que tenen apartats de “mencions” que fan que si t'han nombrat en un post en l'@ et diu que tal usuari t'ha nombrat en tal post, o inclús posant # i el nº de el comentari que vols respondre(un quote vamos), es una xorrà si, però fa que estigues mes en seguiment si has tornat a entrar després de uns dies, i aixo fa que la gent es conega.

Em podries donar un exemple d'això que dius? Amb el que dius no acabo de veure què vols dir. :no:

P@1 ha escrit:
Després el tema de les subscripcions en aquest fòrum esta molt mal, perquè en nomes que comentes una vega ja et posa aquest fil en “view your post” i jo almenys no se com llevar temes de aquí, un boto de subscripció i un apartat en la barra de ferramentes de subscripcions personalment heu veuria mes rentable.

Jo aquí crec que estàs confonent les opcions del fòrum. Una cosa són les subscripcions i una altra els temes als quals has comentat. Et pots subscriure a temes en els quals no has escrit. En canvi, a "mostra les meves entrades" (view your post) es mostren els temes en els quals has participat. Evidentment si hi has participat, has participat, i a no ser que s'esborrin els teus missatges al tema, continuarà sortint com que has participat, això no ho pot modificar l'usuari. La opció de "Mostra les meves entrades" la tens a la part superior del fòrum. Les subscripcions es gestionen al teu "Tauler de control de l'usuari" a gestió de les subscripcions, i per subscriure't a un tema has d'anar quan estiguis veient el tema que t'interessa, a la part inferior del fòrum, i allà veuràs l'opció "Subscriu-me a aquest tema". Això sí és gestionable per l'usuari.

P@1 ha escrit:
Votar els comentaris agilitzaria la vista rapit de estos ja que sempre dones preferència a llegir els mes votats (no fa falta que hi hajen vots negatius), ademes a la gent li agrada saber si a la gent li ha agradat el seu comentari. L'únic inconvenient que he ha en aço es la aparició de comentaris “trolls” que també busquen el vot.

També m'hauries de donar un exemple d'això que dius. Això de les votacions ho he vist a webs a on es comenten les notícies de la web. Allà la gent vota els comentaris d'altres usuaris, però tot dintre de la web.
Una cosa semblant es va discutir al seu dia aquí, i era el d'afegir un botó d'agraïment. Però al final hi va haver l'opinió majoritària de no afegir-ho.

P@1 ha escrit:
Elwe en aquest tipus de fòrum es poden fer algun dels canvis dels que he dit anteriorment? O s'hauria de canviar de servidor( no se si m'he expressat be)

No necessàriament.

P@1 ha escrit:
Aquest fòrum també peca de ser massa formal i voler ser massa pacifista, pot ser que la formalitat siga el que canse la gent també

Massa formal i pacifista? :blink: Explica't una mica. Així d'entrada sembla que vols que això sigui com un programa d'aquests de Telecinco. :profident:

P@1 ha escrit:
En quant a la organització dels apartats a mi hem va costar molt acostumbrar-me a encontrar les coses. Alguna especie de apartat en el que apareguera els temes que s'han comentat recentment també estaria guay per al seguiment

Què coses buscaves que et va costar de trobar per exemple?
Això de l'apartat que comentes és com l'apartat que tenim a la web de "Darrers missatges al fòrum"? Has vist que a la part superior del fòrum hi ha una opció de "Mostra les entrades noves" que et mostra els temes que han tingut resposta durant el dia d'avui?

tato25 ha escrit:
Jo el principal canvi que proposo al subfòrum de distribució, és un apartat SD, un de HD i un d'altres aportacions que no siguin vídeos, (manga, música, etc...)
Després, per cada un d'ells, tres subcategories:
Elink, DD , Torrent.
I dins de cada subgrup:
Sèries animes, ovas, pel·is i no anime, (dibuixos animats, sèries tv, pel·lis, documentals, etc...)

Així d'entrada el que veig és que potser animes que ara es distribueixen amb un únic tema, podrien dividir-se en cinc, ja que a vegades es comença a distribuir una release d'un anime i treu tot el que estigui relacionat amb aquest anime: la sèrie, els OVAs, les pel·lícules, la música... i el que ara tenim englobat en un únic tema dintre d'una única categoria, quedaria així dispers en dos categories i tres subgrups d'una subcategoria. Però bé, si la gent en general li interessa més aquesta classificació segons qualitat, doncs es pot fer. ;)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Modernització del fòrum

dt. 05 nov. 2013, 00:39

Et cito la part meva. :bleh:

Elwe ha escrit:
Així d'entrada el que veig és que potser animes que ara es distribueixen amb un únic tema, podrien dividir-se en cinc, ja que a vegades es comença a distribuir una release d'un anime i treu tot el que estigui relacionat amb aquest anime: la sèrie, els OVAs, les pel·lícules, la música... i el que ara tenim englobat en un únic tema dintre d'una única categoria, quedaria així dispers en dos categories i tres subgrups d'una subcategoria. Però bé, si la gent en general li interessa més aquesta classificació segons qualitat, doncs es pot fer. ;)

:adeu:


T'entenc perfectament. També es pot deixar igual que ara afegint-li només l'SD i l'HD, i les oves i/o pel·lis d'un mateix anime deixant-lo al mateix fil, (sempre i quan siguin de la mateixa qualitat), i diferenciar, per exemple, les pel·lis com Porco Rosso, Castell Ambulant, etc...

Ara bé, si s'arriba a fer, perfecte, i sinó, també. ;-)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Modernització del fòrum

dt. 05 nov. 2013, 15:26

Elwe ha escrit:
Em podries donar un exemple d'això que dius? Amb el que dius no acabo de veure què vols dir. :no:


En els fòrums de areagamer tens una barra permanent dalt (com la nostra de user control panel i tal), però tens “seguimiento” “menciones” “mensajería”.

Imatge
-“Mensajería” es el mateix que lo nostre de (0 new messages)

-”Seguimiento” es un apartat que et guarda tots els temes que has decidit seguir(estos tenen un boto que et permet subscriu-te (o seguir-los no se quina serà la paraula correcta). Bueno total que si entres en aquest apartat apareixen els temes per ordre de l'ultim que ha comentat i ademes et diu quantes persones han comentat desde la teua ultima entrada (pareix que no però si tan sols vols fer una vista rapida del fòrum açò t'estalvia temps)
No ho he provat Elwe, però crec que les subscripcions que hem deies d'aquest fòrum son de les que t'envien un mail si algú ha escrit en un tema que estas subscrit (personalment jo tan sols utilitze el mail per a confirmar enregistraments a webs i poc mes)

-”Menciones” aci cada vegada que algu et nombra t'apareix un ( ) i el nº de mencions que t'han fet, entres i veus en quin tema t'han mencionat, si apretes a aquest tema et diu:

-T'ha mencionat en el missatge #23 (pot haver una llista si t'han mencionat mes vegades en aquest tema).
Si li apretes et redirecciona a aquest missatge.

Pots mencionar en forma del nom: @(i ací el nom del usuari) ex: @Elwe
O pots mencionar-lo si escrius #(i el número del missatge que vols contestar i que vols que a aquell li aparega en menciones) ex: #12.
Cada missatge del tema te el seu numero i esta visible
Ve a ser com un quote perquè si apretes a el # te obri com si fora un hide i te ensenya com si fora un quote de ací.


Elwe ha escrit:
També m'hauries de donar un exemple d'això que dius. Això de les votacions ho he vist a webs a on es comenten les notícies de la web. Allà la gent vota els comentaris d'altres usuaris, però tot dintre de la web.
Una cosa semblant es va discutir al seu dia aquí, i era el d'afegir un botó d'agraïment. Però al final hi va haver l'opinió majoritària de no afegir-ho.


No se de quina part et refereixes al exemple però bueno, et done de tos i au :profident:
Si s'esta discutint sobre alguna cosa la gent tendeix a donar un "+1" als que me li agraden, aixo a simple vista et fa filtrar els comentaris de "relleno" i els que no, però bueno, es un exemple cutre.
El comentari troll hem referisc al tipic que amb una frase que ridiculitza un argument però que no dona un altre millor al final guanya "+1" i acaba creant una comunitat tòxica (areagamer es una comunitat bastant tòxica encara que te un sistema de invitacions i tal)

Elwe ha escrit:
Massa formal i pacifista? :blink: Explica't una mica. Així d'entrada sembla que vols que això sigui com un programa d'aquests de Telecinco. :profident:

Ah bueno, aixo heu dia per que es va eliminar el tema de política i tal. I si, a mi sempre m'ha paregut molt formal animelliure jjaja. Bueno, era una xorra que tenia que dir i avant

Elwe ha escrit:
Què coses buscaves que et va costar de trobar per exemple?
Això de l'apartat que comentes és com l'apartat que tenim a la web de "Darrers missatges al fòrum"? Has vist que a la part superior del fòrum hi ha una opció de "Mostra les entrades noves" que et mostra els temes que han tingut resposta durant el dia d'avui?


No sabria dir-te que hem va costar encontrar, pero jo recorde que hem va ser difícil menejar-me per el fòrum
Imatge
No heu havia vist en ma vida :ein: Heu senc
Ahí tens l'exemple jajajaja

Disculpeu per el toxo :dinyar:
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Modernització del fòrum

dt. 05 nov. 2013, 15:59

Potser et costa encontrar les coses per que tens el fòrum en anglés, P@1? xD
Ho tens posat aposta? o no saps que és pot canviar a castellà/català?
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Modernització del fòrum

dt. 05 nov. 2013, 17:17

Steve Maister ha escrit:
Potser et costa encontrar les coses per que tens el fòrum en anglés, P@1? xD
Ho tens posat aposta? o no saps que és pot canviar a castellà/català?

:blink: ... :parto2:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Modernització del fòrum

dt. 05 nov. 2013, 20:33

Imatge

Owned
Sou uns cabrons jajaja

Heu tenia en català pero no se si es perque vaig cambiar de ordenador pero heu tinc en angles i encara no me dignat a cambiar-ho.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Modernització del fòrum

dt. 05 nov. 2013, 23:12

P@1 ha escrit:


Simba, conozco a tu padre. :burla:

PD: Perdó per l'offtopic.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Modernització del fòrum

dv. 08 nov. 2013, 13:19

P@1 ha escrit:
-”Seguimiento” es un apartat que et guarda tots els temes que has decidit seguir(estos tenen un boto que et permet subscriu-te (o seguir-los no se quina serà la paraula correcta). Bueno total que si entres en aquest apartat apareixen els temes per ordre de l'ultim que ha comentat i ademes et diu quantes persones han comentat desde la teua ultima entrada (pareix que no però si tan sols vols fer una vista rapida del fòrum açò t'estalvia temps)
No ho he provat Elwe, però crec que les subscripcions que hem deies d'aquest fòrum son de les que t'envien un mail si algú ha escrit en un tema que estas subscrit (personalment jo tan sols utilitze el mail per a confirmar enregistraments a webs i poc mes)

No només això. Quan et subscrius a un tema t'envien un correu electrònic com tu dius, però també com et vaig dir tens els temes als quals t'ha subscrit en el teu tauler de control d'usuari a gestió de les subscripcions.

P@1 ha escrit:
-”Menciones” aci cada vegada que algu et nombra t'apareix un ( ) i el nº de mencions que t'han fet, entres i veus en quin tema t'han mencionat, si apretes a aquest tema et diu:

-T'ha mencionat en el missatge #23 (pot haver una llista si t'han mencionat mes vegades en aquest tema).
Si li apretes et redirecciona a aquest missatge.

Pots mencionar en forma del nom: @(i ací el nom del usuari) ex: @Elwe
O pots mencionar-lo si escrius #(i el número del missatge que vols contestar i que vols que a aquell li aparega en menciones) ex: #12.
Cada missatge del tema te el seu numero i esta visible
Ve a ser com un quote perquè si apretes a el # te obri com si fora un hide i te ensenya com si fora un quote de ací.

Es pot fer alguna cosa semblant. M'ho apunto.

P@1 ha escrit:
Si s'esta discutint sobre alguna cosa la gent tendeix a donar un "+1" als que me li agraden, aixo a simple vista et fa filtrar els comentaris de "relleno" i els que no, però bueno, es un exemple cutre.

Només li veig utilitat als subfòrums de la categoria "General": Anime i manga, projectes i servei tècnic, que és a on es "discuteix" sobre alguna cosa. A la resta no li veig massa sentit.

P@1 ha escrit:
No sabria dir-te que hem va costar encontrar, pero jo recorde que hem va ser difícil menejar-me per el fòrum
[ http://img407.imageshack.us/img407/1910/sdyc.png ]
No heu havia vist en ma vida :ein: Heu senc
Ahí tens l'exemple jajajaja

Doncs no sé jo que dir-te. Això pot ser tan difícil de trobar com l'opció "Seguimiento" o "Menciones" del fòrum que has posat d'exemple abans. :P

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Modernització del fòrum

dv. 08 nov. 2013, 14:56

Elwe ha escrit:
Doncs no sé jo que dir-te. Això pot ser tan difícil de trobar com l'opció "Seguimiento" o "Menciones" del fòrum que has posat d'exemple abans. :P

:adeu:


Supose que no heu vaig arrivar a vore perque si entres a algun fòrum ja no esta

Moltes gracies per llegir les meus sugerencies :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants