Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Índex de projectes a Animelliure

dt. 11 feb. 2014, 17:00

Re: AJUDA amb Índex de releases/projectes a Animelliure

Kero ha escrit:
Ho sento però jo no tinc temps per seguir amb l'índex des de fa temps. Tot i així, amb la nova web crec que anem sobrats (i seria repetir). Així que per la meva part tanco el tema. Si algú te algun comentari pot obrir un tema a preguntes i suggeriments.


Et volia dir que a mi el que m'interesaba del index es l'index dels projectes, ja se que a la web esta el de releases.... que tot i aixi tampoc esta massa ben montat ja que la majoria de vegades son de elinks :xiulant: i be, el que et volia demanar era si algu pot fer un index de projectes i que estigui actualitzat, mes que res perque imaginat que X usuari vol fer un projecte per tal de millorar un altre ja existen o per fer una novetat, si un altre usuari tambe te la mateixa idea sempre poden unir forces, intercanviar material, donarse idees... per aixo estaria be fer un index de projectes i mantenirlo actualitzat crec jo... ^^u
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Índex de projectes a Animelliure

dc. 12 feb. 2014, 12:20

Si algú vol fer un índex de Projectes i actualitzar-lo, per mi perfecte, que m'avisi al crear-lo i li posaré la xinxeta.

fabrebatalla18 ha escrit:
que tot i aixi tampoc esta massa ben montat ja que la majoria de vegades son de elinks :xiulant:

Nosaltres no tenim cap sistema oficial de descarrega. Cada usuari ho puja on vol. La web tal com està muntada:

Imatge

tothom pot enviar versions i links (del tipus que es vulgui) , així que nosaltres poc i tenim a veure.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants