Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Limitar els servidors on es pot pujar....

dt. 01 jul. 2014, 21:04

Algun cop s'ha debatit sobre els servidors que s'haurien de permetre al subforum de DD?

M'agradaria proposar de començar a limitar els servidors o almenys fer una guia per als novells ja que he vist alguns que de bon principi comencen a pujar a servidors com ara firedrive i potser no saben que aquell servidor et borra l'arxiu als 30 dies de inactivitat.. :xiulant: o alguns altres que comencen a pujar a uploaded i potser no saben que es una tocada de *** per als usuaris no premiums.. i aixi uns quants mes exemples.

I tambe m'agradaria que es treies el adfly d'aquest fil: viewtopic.php?f=11&t=15497 perque si la idea es nomes fer curtes les url hi ha molts altres metodes que no impliquen emplenar de publicitat i donar beneficis... :xiulant: un exemple seria http://tinyurl.com

Tampoc vull dir que nomes es puje a MEGA perque MEGA tambe sol fallar i mai es sap si algun dia caura... pero podriem proposar servidors "segurs" com ara YANDEX, o altres per l'estil.

Per ara nomes se m'ocorren aquestos dos com a servidors sense limits (pujada i baixada i temps de vida dels arxius): MEGA, YANDEX

Fins fa poc tambe m'agradaba Shared.com, pero ara han posat molts limits i ja no el penso usar mes...

PD: Espero que ningu em mate per dir les coses clares ;-)
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dc. 02 jul. 2014, 01:31

Tambien esta, Billionuploads (Pero tiran muchisimo y super rapido los links), Zippyshare, filecore, Sockshare, o 4shared, (estos anteriores te bajan facilmente a 1MB/s) TusFiles era bueno.. Dejaba a 500 Kbps si tenias cuenta free, pero ahora solo es unos 150kbps y encima da bastantes errores para descargar :/) tmb esta mediafire, pero tmb tira los links en un flis.. y encima ahora tiene mucho capchta D: (Eso si puedes descargar hasta 10 o mas archivos a la vez desde mediafire xD) 2Shared esta limitado, pero baja a unos 200 o 300 Kbps (creo recordar) y los archivos aguantan bastante, ADrive dicen que es muy bueno (no lo use nunca, ni para subir ni bajar, pero dicen que es muuuy bueno :/ habra que mirarlo xD)

Conocía más servidores, pero la mayoría son cacas que no llegan ni a 100 Kb/s y de otros no me acuerdo xD
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dc. 02 jul. 2014, 22:26

Fa temps vam crear un post quan va caure megaupload, però bé al final no va quedar cap hosting clar decidit viewtopic.php?f=44&t=18200

No veig viable obligar a usuaris a pujar a certs servidors, encara que sigui millor a la llarga, ja que sinó tenim posts amb links morts, i van creixent. Això ja depèn de l'uploader pujar a un bon hosting.

Actualment els millors sense dubte són Yandex i Mega, però cal ser una mica reservat. Mega pot acabar pel mateix camí que el seu predecessor megaupload i yandex pot acabar implementant el mateix sistema que va implementar 115.com (hosting xines) on calia vincular un compte a un telefon mòbil, un telefon per compte, per evitar que la gent crees múltiples comptes i no pagues, 115.com va començar com yandex, i quan va ser famós amb una bona quantitat d'usuaris va implementar la vinculació, segurament per pressions de la industria, i amb yandex crec que passarà una cosa similar a la llarga.

Pel tema del post de recopilació ja et vaig contestar viewtopic.php?f=11&t=15497&start=15#p321688
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dc. 02 jul. 2014, 22:44

wachimiro ha escrit:
Pel tema del post de recopilació ja et vaig contestar viewtopic.php?f=11&t=15497&start=15#p321688


wachimiro ha escrit:
Qualsevol usuari que no vulgui els enllaços amb adf.ly de les series pujades per ell, m'ho pot comunicar hi ho canvio ràpid, com tu mateix vas fer.

El fet de fer servir adf te la funció de filtre pels que acostumen a robar o reportar links, ja que es mes habitual agafar el link directe, que no si et fan esperar per accedir al contingut. Si es combina adf amb subedlc, es una gran garantia de que no roben els links i t'asegures que duraran un bon temps. Però si es comença a fer servir habitualment en links individuals, es a dir una serie de 24 episodis y cada enllaç amb un link adf, s'haurà d'afegir a la norma.


Si, doncs com he comentat al post, si l'unica funcio que busques es amagar el link de subedlc hi ha altres metodes que no impliquen trobarte publicitat molesta, una espera de 5 segons i un benfici monetari directe per a tu (que val, que potser es una miseria, pero amb 90.000 visites que te aquell post ja no deu ser tant miseria...)

Ara be, si em dius que els benficis son per a mantenir el forum (o cualsevol altre motiu), doncs siguem francs i anem amb la veritat per endavant i aclareixo al post recopilatori... :xiulant: Perque hi ha una norma que precisament prohibeix aixo que estas fent:

Elwe ha escrit:
Normes respecte a la publicitat.
No es permet als missatges la publicació d'enllaços que portin a planes d'Internet a on es venen serveis i/o productes i que treguin benefici econòmic d'això, ja sigui la plana mateix o l'usuari que publica el missatge.
Queda inclosa dins d'aquesta norma qualsevol enllaç que aparegui al cos dels missatges, avatar, firmes i/o perfil de l'usuari.
Queda exclosa d'aquesta norma els enllaços que tinguin a veure amb el tema del qual es parla al fil a on es publica el missatge (es a dir, es pot posar, per exemple, un enllaç a Ono si s'està parlant d'operadors d'Internet).
Evidentment queda exclòs d'aquesta norma una plana personal que no vengui res per si mateixa, tot i que després pugui tenir publicitat incorporada d'altres planes.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dj. 03 jul. 2014, 06:57

Per a publicitat molesta existeix uns quants plugins/compelments pera firefox, per a chrome suposo que també n'hi haurà, com ara el Clean Links. ;-)

Un altre server que diuen que va molt bé, Oboom.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Red Dragon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 94
Membre des de: dc. 12 juny 2013, 19:23
Ubicació: Barcelona, Espanya
Contacta:

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dj. 03 jul. 2014, 13:51

tato25 ha escrit:
Per a publicitat molesta existeix uns quants plugins/compelments pera firefox, per a chrome suposo que també n'hi haurà, com ara el Clean Links. ;-)


En efecte, però només n'hi ha un i es diu AdBlock Plus.
Altre servidor a tenir en compte, Sendmyway, què em sembla recordar, si no ha cambiat res, que no tenia ni limits, ni captchas, ni coses d'aquestes.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dj. 03 jul. 2014, 14:24

Red Dragon ha escrit:
En efecte, però només n'hi ha un i es diu AdBlock Plus.


Sí, a més d'aquest, evidentment, però l'ABP no et salta els 5 segons que has d'esperar amb adfly o linkbucks, cosa que el que nombro, sí, o com a mínim, a mi m'ho fa.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dj. 03 jul. 2014, 14:53

tato25 ha escrit:
Sí, a més d'aquest, evidentment, però l'ABP no et salta els 5 segons que has d'esperar amb adfly o linkbucks, cosa que el que nombro, sí, o com a mínim, a mi m'ho fa.

Pero el Clean Links es per a firefox, no per a Chrome, i a mes a mes el ABP a mi per exemple si no el desactivo ni tan sols m'inicia el compte enrere dels 5 segons i le de parar cada cop.... i deixant de banda els 5 segons i la publicitat em continua emprenyat (si, aquesta es la paraula) que algu tregui beneficis de algo que ni tan sols ha fet ell... i aixo es una de les coses que mes em treuen de pollaguera en tot internet :(

A mi aixo de que el adfly "protegeix" els links no em serveix d'excusa... i insisteixo, la norma que vaig citar no creieu que esta dient que no esta permes l'us d'aquestos metodes de "protegir" els links?
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dj. 03 jul. 2014, 15:00

tato25 ha escrit:
Un altre server que diuen que va molt bé, Oboom.

tato, oboom es "bo" per que amb JD regalaben premium durant uns dies.. però res més. Sense premium es = o pitjor que uploaded :/ va a 50 Kbps .. te esperas... y tmb te capchta D: ho te tot... xD
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dj. 03 jul. 2014, 15:22

fabrebatalla18 ha escrit:
A mi aixo de que el adfly "protegeix" els links no em serveix d'excusa...

A mi tampoc, els que es dediquen a reportar els links tenen ferramentes per a accedir als links desencriptats sense cap problema, i si surt un nou sistema d'encriptació en uns pocs dies ja el tenen automatitzat.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dj. 03 jul. 2014, 15:51

HoT.FuN ha escrit:
tato25 ha escrit:
Un altre server que diuen que va molt bé, Oboom.

tato, oboom es "bo" per que amb JD regalaben premium durant uns dies.. però res més. Sense premium es = o pitjor que uploaded :/ va a 50 Kbps .. te esperas... y tmb te capchta D: ho te tot... xD

Doncs així res. ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 05 jul. 2014, 06:33

He trobat més servidors :D
1- sendmyway.com a mi al jd em posaba 2,7 mb/s no se si arriba a mes. Te capchta y no se re sobre las condicions d'upload ni "almacenaje"
2- dl.free.fr 1 Mb/s sin capchta, = que el anterior no se nada sobre condiciones del upload
3- unlimitzone.com free 500 Kbps si te registras gratis sube a 1 MB/s :D los archivos caducan a los 30 dias si no eres premium, creo que no hay limite de almacen y los archivos pueden ser de 20 GB si entendi bien :o
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dv. 11 jul. 2014, 12:47

Ya veo como se ignoran las cosas... sigo sin saber a que viene tanto adfly...
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dt. 22 jul. 2014, 17:36

Jo sempre he utilitzat Mediafire i l'únic inconvenient amb què m'he trobat ha estat el límit de 200MB per fitxer. Hi tinc uns 100GB de sèries pujats i m'han donat pocs problemes; només m'ha calgut prendre com a mesures de seguretat passar tots els enllaços per TinyURL i penjar els vídeos comprimits en formats irreconeixibles pel menú del web, en lloc de posar-los contrasenya (per exemple, el 7-Zip et dóna la possibilitat de comprimir en .xz, un tipus d'arxiu que Mediafire no reconeix com a comprimit, ni té pinta de que ho reconeguin fins d'aquí força temps).

fabrebatalla18 ha escrit:
Ya veo como se ignoran las cosas... sigo sin saber a que viene tanto adfly...

La gent es perd pels diners, i encara més si te'ls ofereixen gratis. I si es tracta de protegir els enllaços no és massa bona idea utilitzar adfly, ja que si algun dia peta el negoci de la publicitat web, és probable que aquestes pàgines tanquin i els enllaços es perdin. En canvi, és molt difícil que passi això amb TinyURL.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 26 jul. 2014, 17:54

Hi ha alguna forma de fer vindre a TOTS els admins en aquest post i que facin un poc de cas?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants