Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dg. 27 jul. 2014, 20:12

El fil recopilatori, com a base de dades d'animes pujats, ja estava bé. No calia esborrar-ho, tan sols treure els enllaços adfly i mantenint l'enllaç al fil de cada aportació, penso jo. :)

A mi no em calia que em demanessis permís per a col·locar les meves aportacions al fòrum, però sense lucrar-se. ;-)

També podeu subdividir el subfòrum de descàrregues directes per grups de lletres de l'abecedari:

A-D
E-H
I-N
O-T
U-0 (zero)

Així faciliteu que la recerca d'animes i la seva publicació. En tot cas, s'hauria d'aclarir si fer servir els nom originals dels animes i entre () especificar en català, en castellà o en anglès, o bé, directament els noms ja doblats.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dg. 27 jul. 2014, 21:34

Personalment crec que el millor es eliminar el post, de fet per mi es un regal, eixís em trec feina de sobre, el problema es que ja no hi haurà una confiança amb els links, es a dir que ara els links s'hauran d'anar actualitzant a la web, que per aixo es va incorporar l'opció d'afegir links DD a la web.

Jo seguia amb el post, per que en aquell post feia les coses a la meva manera i es com m'agrada ja que funciona i jo soc dels que si una cosa funciona no la toquis. Podem aprofitar aquest post per veure que fem. Ja que la idea es que tot el que hi havia al post de recopilació passi a la web, però es clar, si no es creant contenidors Click n Load (per que robo links) si no voleu que es posi temps d'espera per que s'importin els links a altres webs, ja em direu que fem, per que si posem els links directes i es permet qualsevol servidor a la web passaran coses com aquesta http://web2.animelliure.net/index.php/c ... tur-dvdrip i es precisament el que volia evitar al post de recopilació.

Hi ha un fòrum que visito sovint que tenen un sistema de cerques molt ben implementat http://freehd.vn/diend@n/forum/19-minihd/ es podria mirar a veure si es pot ficar una barra superior amb les lletres de l'abecedari per localitzar les series més fàcilment.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dg. 27 jul. 2014, 22:32

wachimiro ha escrit:
Crec que febratala es la persona indicada per aixo, ja que sembla que ell tindrà temps per preguntar a tots els autors de les releases si es poden posar a la llista (si pots contar 153 links d'un post vol dir que tens temps XD),

Primer, el meu nick es fabrebatalla18, si no vols dir el 18 almenys la resta del nom dislo be... que no crec que sigui complicat, i segon, no tinc temps per perdre en contar links lucratius, es tan facil com saber fer les coses amb menys temps (control + F) ;-)

I per ultim, mai he dit que borren el post recopilatori, nomes que s'empren altres mitjants.

Almenys m'alegra que les coses puguen canviar :)

EDITO:
Sobre el que dius dels click and load, si es vol "imposar" com una norma el que s'hauria de fer (suposo) es parlar-ho amb tots els moderadors i l'administrador i posar noves normes, i fins i tot es podria implementar el click and load directament al codi del forum, amb la cual cosa molt posiblemente no es podria desencriptar, et poso un exemple del que vull dir: http://www.identi.li en aquesta web a l'hora de crear un post tenen un codi per a posar els links entre aquell codi i el que fa es amagarlos i nomes poderlos descarrregar amb el click and load. Tot aixo son suposicions tecniques, jo crec que es posible de fer, pero no tinc idea de com.

Per amb tot aixo sempre hi ha molta gent o que no s'aclareix o que no vol "evolucionar" i en el moment en que els links estan a internet sense encriptar (com passa amb tots els adfly que vas fer, ja que tots o casi tots al post de l'autor estan els links soltos...) es força inutil pendres tantes molesties per a amagarlos...

Finalment nomes vull dirte que crec que ningu hauria de decidir pels altres, si els autors de les releases els hi es igual que es borren els links doncs que hi farem... ja son prou grandets :xiulant: l'unic que podem fer es ensenyarlos com protegir els seus links.

PD: No es per ficar el dit a la ferida, pero recorda tambe que en tots els teus posts (repujades i releases propies) has emprat un metode que va contra les normes... espero que tambe es solucione aixo. ^^u
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 28 jul. 2014, 01:50

Yo tmb me quiero unir a la party!!! puedo? puedo? puedo :o? :lol:

Yo creo que un encriptador en el propio foro, y ocultar los links para los que no están registrados, solo eso ya aria bajar el numero de links caídos en bastante, ya si después cada uploader quiere subirlos comprimidos con pw.. solo comprimidos.. sin comprimir.. en DLC sin DLC etc.. ya es cosa de cada uno xD
Y otra cosa sería actualizar la vista del foro (Con esto quiero decir lo siguiente) poner un tutorial en catalán y castellano sobre como se tendría que usar el click and load como bajar y usar el JD/Myponny etc. que en mis posts.. que explico todo lo necesario para bajar de ahí.. me llegan mensajes de que no saben bajar.. o que no pueden descomprimir u.u y eso que pongo links a webs oficiales para bajar los programas.. como RAR5 o JD T_T
Con esto que dije arriba seguramente el numero de robos de links bajaría del 10 a 1 (por no decir 0 xD) y supongo que las denuncias de los links tmb bajarían :yeah:

PD: Lo pongo en castellano, que ya sabéis que el cat, se escribirlo.. pero me cuesta más xD en escribir todo esto tardaría 10 minutos xDD

Enga ahora todos a comernos a wachi, que dicen que wachi a la parrilla esta de rechupete :lol: :bleh:

EDIT: Quien se encarga de la WEB??¿? esta bastante desactualizada :/ y tiene errores D: en un post mio solo pone la version 8 bits.. ni tutorial ni nada.. y en otro de solo 8 bits si que pone tutorial.. o en chihiro de arcami pone BDRip y es HDTV y mi post aun no sale Etc. ^^u
Si se actualizase todo y arreglase ese podría ser el post recopila-torio, solo habría que hacer lo mencionado arriba sin registrar no ves links :D y poner ecnriptador etc. ^^
EDIT2: xD vale.. ya lo vi lo hizo Elwe u.u y lo del A, B, C o 1, 2 etc. para ordenar esta esto :o :yeah:
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 28 jul. 2014, 02:58

HoT.FuN ha escrit:
Yo tmb me quiero unir a la party!!! puedo? puedo? puedo :o? :lol:

Adelante adelante, yo ya me he puesto la armadura, y ante cualquier queja tengo preparada la estrategia del PP "no me consta"

Con tal soy un roba links un cara, ya estoy preparado para lo que venga XD, con los 6 dolares no se que hacer si pegarme unas vacaciones o invertirlo en acciones de Bankia esta complicada la cosa.


mmmmmm aixo del click n load ja ho vaig comentar fa temps entre els admins, pero era quan just començava y la info era mes aviat poca. Ara potser es troba alguna cosa mes, pero implementar click n load al fòrum i a la web seria una solució bastant bona.

El problema d'aixo es que els usuaris de tablets, mòbils etc.. ja no podran descarregar cap arxiu en DD, pero crec que la gran majoria ho descarrega des del pc i no sera un gran problema.

El demanar ser usuari que es registri per veure els links aixo no es fara, i hi ha un altre problema i es el del hosting. el tema d'afegir links o material a la web, no es com al fòrum, que per exemple puc toquetejar i canviar coses al moment. A la web, tot i que els usuaris poden enviar noticies i enllaços etc... requereix d'aprovació final, el qual en cas de necessitar canviar links per que han caigut per que s'han pujat a servers limitats o esborrats etc.. serà un mal de cap per els que s'ocupen de la web, i jo proposaria fer com en el post de recopilació, només afegir a la web els links de webs que no eliminin els arxius quan passen uns dies.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 28 jul. 2014, 03:08

Offtopick!
Wachi tu y yo somos los unicos conectados :P! nos montamos una rave!!? :lol: y luego que limpie el destrozo tato :bleh: :lol: :juas:

PD: Lo de la registración hay algún motivo en concreto :O!?
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 28 jul. 2014, 06:47

¡Que vengo preparado!

Imatge

¿Por dónde empiezo?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 28 jul. 2014, 06:49

tato25 ha escrit:
¿Por dónde empiezo?

Por los avatares y luego las firmas! la mia quiero que parezca una captura FULL ULTRA HD 8K!!! así que sin remolonerias :bleh: :lol: :lol:
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 28 jul. 2014, 07:13

Tú lo que necesitas es

Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dt. 29 jul. 2014, 02:28

Hablando del Cillitbang, que ha pasado con el :O!? antes salian 98098 anuncios y de 9798 productos suyos, y ahora no veo ni uno suyo >.<

PD: Alguien Sabe si el admin admite las sugerencias que pusimos sobre encryptador propio.. etc. :o?
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dt. 29 jul. 2014, 02:49

HoT.FuN ha escrit:
PD: Alguien Sabe si el admin admite las sugerencias que pusimos sobre encryptador propio.. etc. :o?

Tendrían que poner un botón rojo para llamar al admin xD bueno fuera coñas... a ver si se pasa por aqui el admin en algún momento y nos aclara si se puede añadir en el foro alguna de esas sugerencias que se han ido yendo a lo largo del hilo.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dt. 29 jul. 2014, 06:40

Abrid un nuevo hilo preguntando por el encriptador y su implantación, si es posible o no hacerlo.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dt. 29 jul. 2014, 21:59

Al fòrum de moderació, ja estem mirant a veure si podem fer alguna cosa, quan hi hagi novetats i la cosa funcioni correctament, ja faré un tutorial o alguna cosa explicant les novetats i com funcionaria en el cas que s'aconsegueixi implementar, pero las cosas de palacio van despacio XD.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
BigThor23
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dc. 08 gen. 2014, 15:05

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 02 ago. 2014, 22:32

fabrebatalla18 ha escrit:
diria que Andorra es de la unio europea.


No pas. :no:

(Sí, aquest és tot el meu comentari :jiji: )
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 30 ago. 2014, 15:21

Però exactament, aquest tema... Què demana? Si ho entenc bé, proposeu que els usuaris només puguin pujar a DD utilitzant uns servidors concrets? Entenc que de la mateixa manera que un usuari pot pujar alguna cosa a BT, eMule o per algun altre mètode, també és lliure de pujar-ho al servidor que ell vulgui, no?

Entenc que es puguin fer llistes dels millor servidors i recomanar aquests a als nous usuaris... Però tanca un tema perquè ho pugi a un servidor que no us agradi, no ho veig. Una altre cosa és que ho pugi a un lloc on es demani registre o sigui de pagament, que va en contra de les normes:

D'altra banda, no es permet la publicació de missatges que obliguin a visitar altres webs/fòrums per accedir als enllaços de descàrrega, etc... Es a dir, és obligatori la publicació de l'enllaç directe aquí a Animelliure, independentment que després es vulgui fer referència a la web de la qual procedeix o per la qual s'ha fet la release. S'exclouen d'aquesta norma les pàgines d'encriptació Click&Load de links com linksave.


Per altre banda, si un tema té tots els enllaços trencats i l'usuari no fa res, també podeu fer servir el botó de "Informa d'aquesta entrada", ja que ho podríem considerar com un tema sense links i per tant no tindria cabuda en el subfòrum.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants