Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dg. 14 des. 2014, 14:36

Mucho cuidado con esas webs de generar links para descargar, se han dado millones de casos de atrapar gusanos de la policia con paginas asi.
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 24 gen. 2015, 13:54

S'ha procedit a actualitzar les normes del fòrum, d'acord amb el que heu opinat la majoria.

Normes generals del subfòrum ''ed2k'', ''Bittorrent i DD'' i ''No Anime / Manga''.
No es permet la publicació de missatges que obliguin a visitar altres webs/fòrums per baixar-se el torrent, elink, etc... Es a dir, és obligatori la publicació del torrent, elink o direcció del grup de les news al cos del missatge que es publiqui aquí­ a Animelliure, independentment que després es vulgui fer referència a la web de la qual procedeix o per la qual s'ha fet la release. Queda fora d'aquesta norma els enllaços a fitxers allotjats a servidors de descàrrega directa (DD).
No es permet la publicació d'enllaços a fitxers que estiguin allotjats a servidors de Descàrrega Directa en les quals l'usuari que publica aquests enllaços, o un altre usuari (encara que no estigui registrat a Animelliure), pugui treure benefici econòmic.


Si veieu que hi ha alguna cosa que no queda de tot clara i que pot portar a confusió, ho comentem. ;)

Per cert, no ho aplicarem amb efectes retroactius, ja que al seu moment no incomplien cap norma.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 24 gen. 2015, 15:46

Suposo que aquesta norma prohibeix tots aquells servidors del tipus share-online.biz on es donen diners al que ha pujat l'arxiu per les descàrregues (o premiums comprats) dels seus arxius.
Si ara mega.co.nz treu un sistema com el antic megaupload on es aconseguien punts per les descàrregues, que eren intercanviables per conter "premuim", estarà prohibit també ja que em beneficia econòmicament ja que no tinc que pagar el "premuim"?
Un host com 1fichier, que no paga de cap manera als que pugen els arxius, però te modalitat "premium", està prohibit? Perquè jo puc ser un reseller de conters i puc beneficiar-me econòmicament de que hi estiguin els arxius pujats allí.
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dt. 27 gen. 2015, 22:40

Bilkoff ha escrit:
Suposo que aquesta norma prohibeix tots aquells servidors del tipus share-online.biz on es donen diners al que ha pujat l'arxiu per les descàrregues (o premiums comprats) dels seus arxius.

Sí, exacte.

Bilkoff ha escrit:
Si ara mega.co.nz treu un sistema com el antic megaupload on es aconseguien punts per les descàrregues, que eren intercanviables per conter "premuim", estarà prohibit també ja que em beneficia econòmicament ja que no tinc que pagar el "premuim"?
Un host com 1fichier, que no paga de cap manera als que pugen els arxius, però te modalitat "premium", està prohibit? Perquè jo puc ser un reseller de conters i puc beneficiar-me econòmicament de que hi estiguin els arxius pujats allí.

Jo aquests casos no els ficaria dins de la norma, ja que no hi ha un benefici econòmic directe, o monetari, per dir-ho d'alguna manera.

:adeu:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants