Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dg. 07 des. 2014, 23:45

xaiman ha escrit:
...

Tot enllaç del fòrum que contingui qualsevol enllaç a pagines on es tregui benefici econòmic per petit que sigui no són acceptades a animelliure, si un post fa servir serveis com adf, CashFly etcètera, s'avisarà a l'autor per què procedeixi a la seva modificació, en cas de no modificar-se en una setmana, el post serà eliminat.

Fins ara es feia una mica els ulls grossos al fer servir serveis de redirecció com adf per que servien en certa manera també com a mètode de protecció d'enllaços, i tampoc es feia un abús en aquesta comunitat i s'acceptava fins a cert punt. Però s'ha decidit que per curar-se en salut millor no acceptar aquest tipus de serveis a animelliure.

Agrairíem que si algun usuari veu algun post amb links que violin les normes facin servir el boto de reportar el missatge, en cas que els membres de moderació no hàgem vist el post.


PD: Sembla que et fot molt l'idea no poder pujar a un servidor on et lucres i els usuaris han de descaregar a una velocitat penosa, amb chapta i amb unes limitacions per ip tambe penoses.... jo no entenc perque defensar amb tanta energia un servidor com aquest si no es que tens alguna cosa a canvi d'usarlo :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 08 des. 2014, 13:46

Estoy a favor de fabre, esos seervidores solo el que tiene un interes de ganar dinero, ya que su velocidad de 40 kb, y su limite por ip hace que sea un horror descargar cualquier cosa, o se comparte o no se comparte, pero lucrarse por esto no me parece bien
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 08 des. 2014, 15:33

Pero gracias a esos que quieren ganar dinero tenemos disponible lo que hayan subido, o eso o tiramos de emule.
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 08 des. 2014, 17:45

Jo domes espero que animelliure continue sen lliure, cada persona puja les coses on vol. Domes faltaria que demun es dictes on es puges perque quatre usuaris volen. a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 08 des. 2014, 18:05

Jo espero que Animelliure algun dia estigui lliure d'aprofitats que volen guanyar diners i a sobre que els volen guanyar amb la feina d'atres :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 08 des. 2014, 18:49

Amb aques enllasos aixo es convertira en taringa o una cosa pitjor.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dl. 08 des. 2014, 22:45

Las webs de series normales (de carne y hueso) estan infestadas de links asi y no me gustaria que esto pasara con el anime en catalan, donde quedo eso de "hecho de fans para fans sin ánimo de lucro" que tanto se escuchaba antes en todas las webs de montajes de series y fansubs....
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dt. 09 des. 2014, 00:36

La qüestió no és que animelliure sigui lliure i es pugui pujar on es vulgui (ja que de moment crec que ningú ha hagut de canviar de servidors perque li imposessin) sinó que perquè la convivència al fòrum sigui bona s'han de seguir i complir les normes. Segons la meva opinió, les normes hi són per alguna cosa, sinó aquí tot déu faria el que volgués saltant-se-les i passant-se-les per allà baix.
El millor exemple pel compliment de les normes i el que se'n deriva si no es compleixen, està en un post de fa un parell de dies.
Jo simplement dic això, l'ordre establert serveix d'alguna cosa, no és pas un ornament per a mirar-se'l.
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dv. 12 des. 2014, 12:10

Espero que aixo no es transforme en un animefranco, animeKim Jong-un, animeSS etc :xiulant:

Asta ara no a hagut problemes de convivencia per servidors, algu li habra sentat malament la llet calentona dabans de anar a dormir.
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dv. 12 des. 2014, 16:23

No a hagut problemes, senzillament per que molta gent quan veu posts que només tenen links de servidors com uploaded, passen.. i busquen un altre lloc per descarregar la serie/anime, o simplement s'esperen a que algú la descarregui i la pugi a un altre servidor.. Es nota que tu tens una premium d'uploaded gracies a la lucracio que tens i no saps el que es descarregar 30 links de 200 mb cada un amb restricció de descarrega i capchta en tots els links..

I sobre el primer tros del comentari, això seria Animefranco, animeKim Jong-un, animeSS etc. amb gent com tu, l'únic que posa limits i traves per poder descarregar anime ets tu i aquest uploaded, el qual o pagues o et passes 2 setmanes descarregar 4 porqueries..

Si de debò volguesis compartir l'anime con taaaan dius, no faries servir uploded..
Existeixen altres servidors, que sense ser la canya son molt millors que ul.. TusFiles, Mega, Firedrive, Zippyshare, 4shared, Filecore, yandex, sendmyway.com, dl.free.fr, unlimitzone.com, sockshare etc. aquests son els que ara conec, segurament hi han d'altres = o més bons..

I si no hi ha torrent, o (aquesta opció tampoc agrada a gaire gent :lol: ^^u ) Emule. ja que algú la descarrega de emule i desprès podria pujar-la a DD com han fet amb Dragon ball.

I per últim, això no tu a dit cap moderador encara, però seria d'agrair que deixessis d'atacar a la gent amb coses com "la llet calentona" per que jo encara no he vist ningú que t'ataqui directament, tots els "atacs" que reps son per uploded i res més. així que siusplau si vols "contrarestar" un comentari, que siguí amb bones paraules i fets, i no atacant a la persona com portes fent des de fa uns dies.. ^^u

PD: Que consti que jo no m'estic queixant solament per mi, si no per els usuaris en general, a mi no m'interesen gaire els animes que has pujat (Això no vol dir que siguin dolents o que no li agradi a altre gent ^^u )

PD2: A mi un AnimeFranco em molaria :lol: :lol: (Franco: 1 Se aplica a la persona que habla y se expresa abiertamente, sin fingimiento. sincero.
2 Que es tan claro que no ofrece duda alguna: estar en franca minoría.
3 Que no presenta impedimentos o está libre de obstáculos: vía franca.
4 Que está libre de un pago, especialmente de un impuesto: en una zona franca no se cargan impuestos a los productos extranjeros.) :bleh: :bleh:

I anime SS = Anime ShinSekai? http://www.shinsekai-fansub.org/ ^^u :xiulant:

Saluts i :adeu: :adeu:
HoT.FuN l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 12 des. 2014, 16:32, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dv. 12 des. 2014, 16:53

Ya cansa que se escuden en la libertad de expresión para lucrarse, gente asi son los que hacen que llamen piratas a la gente que comparte sin animo de lucro, solo por el mero hecho de compartir y que el resto de gente pueda acceder a esas series...

Y por cierto, hace rato que alguien parece haberse quedado sin argumentos :xiulant:

PD: En realidad no es por lento ni restringido que me quejo de UL.to, me quejo porque los que "comparten" por ahí se lucran (algo ilegal, amoral y que va contra las normas del foro), y siendo asi de lento no veo ningún motivo para querer compartir por ahí mas que el lucrarse... y si me equivoco intenta argumentarlo un poco en vez de decir cosas sin mucho sentido :huh:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dv. 12 des. 2014, 16:53

De acuerdo con hot fun en absolutamente todo, yo no lo habria dicho mejor, de echo, muchas cosas que he visto en uploaded, como orphen y cosas asi, hice lo mismo que dijo hot fun, esperar a que se suba algun dia en otro lado, para mi y para todo el mundo con dos dedos de frente, ese servidor es inutil, una porqueria, el que sube ai clramente lo hace para lucrarse, y lo de "lliure" va mas que nda para compartir anime libremente, sin restricciones, y sin lucrarse, eso es compartir algo libremente...

Esa persona como bien ha dicho hotfun no quiere "compartir" quiere tener premium gratis y ganar dinero, que es muy distinto.
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dv. 12 des. 2014, 17:31

HoT.FuN ha escrit:
Es nota que tu tens una premium d'uploaded gracies a la lucracio que tens i no saps el que es descarregar 30 links de 200 mb cada un amb restricció de descarrega i capchta en tots els links..


Clar, perque mas punxat lordenador i mas mirat la conta no? Si no ja m'explicaras aquestes afirmacions tan acusadores quet treus de la maniga.

HoT.FuN ha escrit:
I sobre el primer tros del comentari, això seria Animefranco, animeKim Jong-un, animeSS etc. amb gent com tu, l'únic que posa limits i traves per poder descarregar anime ets tu i aquest uploaded, el qual o pagues o et passes 2 setmanes descarregar 4 porqueries..


Que limits i traves fico jo? Jo diria que sou vosaltres, volen priobir ara servidors. Si vols grabo les series o el que sigui i li porto a casa a la gent aixi no cal ni que contractin internet.

HoT.FuN ha escrit:
Si de debò volguesis compartir l'anime con taaaan dius, no faries servir uploded..


Nose on e dit que vui compratir taaan, pero nose que te aveure upl, serveix per compartir no?

HoT.FuN ha escrit:
I per últim, això no tu a dit cap moderador encara, però seria d'agrair que deixessis d'atacar a la gent amb coses com "la llet calentona" per que jo encara no he vist ningú que t'ataqui directament, tots els "atacs" que reps son per uploded i res més. així que siusplau si vols "contrarestar" un comentari, que siguí amb bones paraules i fets, i no atacant a la persona com portes fent des de fa uns dies..


Pero a qui e atacat jo? i menys directament, si algu sa sentit aludit sera perque realment tindria mal de panxa, a casa meva es fa servi molt la llet calentona, nose si te ofes, sera que et alergic o algo aixi

HoT.FuN ha escrit:
PD2: A mi un AnimeFranco em molaria :lol: :lol: (Franco: 1 Se aplica a la persona que habla y se expresa abiertamente, sin fingimiento. sincero.
2 Que es tan claro que no ofrece duda alguna: estar en franca minoría.
3 Que no presenta impedimentos o está libre de obstáculos: vía franca.
4 Que está libre de un pago, especialmente de un impuesto: en una zona franca no se cargan impuestos a los productos extranjeros.) :bleh: :bleh:

I anime SS = Anime ShinSekai?


Aqui lunic que et puc dir es que veure anime esta be pero, algo d'historia tambe.

P.D: Aixx em porta records de quant estava el amic uzu i el company maky
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dv. 12 des. 2014, 18:07

xaiman ha escrit:
Clar, perque mas punxat lordenador i mas mirat la conta no? Si no ja m'explicaras aquestes afirmacions tan acusadores quet treus de la maniga.

No fa falta, el propi UL.to diu a la seva web oficial que pel sol fet de que algu es descarregui de un dels teus links et donen X quantitat de punts que despres pots canviar per un compte premium quan acumules certa quantitat i que quan acumules tambe una altra quantitat fins i tot pots canviar-ho per 50 euros i si aixo no es aixi, doncs disme on m'equivoco....

I compte, a mi mes igual el que fas i deixes de fer, aixo va de UL i animelliure, quan he parlat de tu nomes es perque ets l'unic que defensa tant aferrisadament no prohibir un servidor on molts es lucren (no dire tots perque generalitzar es una falacia), potser tu ets un noi asenyat que fins ara ha pujat en aquest servidor sene ni tan sols tocar els punts i alli segueixen estar i mai els tocaras.... pero deixam almenys que ho possi en dubte perque es un poc dificil de creure :lol:


xaiman ha escrit:
Que limits i traves fico jo? Jo diria que sou vosaltres, volen priobir ara servidors. Si vols grabo les series o el que sigui i li porto a casa a la gent aixi no cal ni que contractin internet.
Et sembla poc limit compartir una release (que en molts cops ni has montat tu) per un servidor que has d'esperar 3 hores entre descarrega i descarrega i baixar a uns 50 KB/s? i que a sobre quan algu et passa un link per MEGA de la mateixa release li demanes al moderador que borri el link en lloc del que seria mes logic, demanarli permis al uploader per a afegir el link al post principal... :xiulant:


xaiman ha escrit:
Nose on e dit que vui compratir taaan, pero nose que te aveure upl, serveix per compartir no?

Efectivament, serveix per a "compartir i guanyar diners", aixo no ho neguem, pero si algu vol compartir de debo no puja al servidor mes lent i amb mes restriccions si no es que busca la segona part de la frase "guanyar diners" (punts que et canvien per diners i/o cuentes premium), o si? Jo desde la primera release que vaig fer vaig buscar el millor servidor que existigues per a compartir, i aixo que vol dir per a mi? doncs el servidor on tant els que pujem com els que descarreguen no tingueren limitacions i on passat X temps encara que no es descarregues no em borresin l'arxiu i el resultat de la busqueda va ser MEGA, on a dia d'avui i crec que ningu ho pot negar, es el millor que hi ha.... ara be, que no vols MEGA per la mala experiencia que vas tenir amb megaupload? doncs hi ha MOLTISSIMES alternatives com ha dit en hotfun, pero la ultima en la llista precisament deu ser UL.to que justament no compleix cap dels punts que he dit, te limitacions de descarrega i et borren els arxius passat X temps... :xiulant:


xaiman ha escrit:
Pero a qui e atacat jo? i menys directament, si algu sa sentit aludit sera perque realment tindria mal de panxa, a casa meva es fa servi molt la llet calentona, nose si te ofes, sera que et alergic o algo aixi
Tornat a llegir el missatge que vas escriure quan jo vaig preguntar als moderadors si es podria prohibir UL pel fet de que es un servidor lucratiu i disme si allo no es atacar directament a la meva persona o no....


xaiman ha escrit:
Aqui lunic que et puc dir es que veure anime esta be pero, algo d'historia tambe.

Crec que intentaba fer un acudit amb el que has dit...


xaiman ha escrit:
P.D: Aixx em porta records de quant estava el amic uzu i el company maky

Ni idea de a que et refereixes....
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dv. 12 des. 2014, 18:38

Totalment d'acord amb la temàtica del post. No s'haurien de pujar releases en mirrors horribles com Uploaded. A mi això m'ha passat en ex-vagos, on m'he quedat amb les ganes de baixar moltes pelis en format DVD per tenir els arxius allotjats en aquesta txapussa de mirror. Ara ja he descobert la raó de perque molta gent puja coses allà. ¬¬ Jo sempre havia evitat l'Uploaded aquest per ser una merda pero ara que m'he enterat d'això del lucre l'evitaré encara més xD.

Pujar coses a mirrors dolents com aquests és el mateix que no pujar-les ja que la gent no és ximple i passa de tirar-se setmanes per baixar alguna cosa que en MEGA es baixaria en només unes hores.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants