Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
Avatar de l’usuari
dharma18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 103
Membre des de: dt. 14 maig 2013, 03:36

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dv. 12 des. 2014, 18:45

No m'he llegit tots els missatges del post pero ho he fet per sobre i volia aportar la meva opinio:

Penso com alguns usuaris com fabrebatalla, animelliure hauria de ser una pagina que busca compartir series i animes, pero no desde una perspectiva de guanyar diners. Per tant s'hauria de fer mitjançant servidors com mega que son gratuits i facils per compartir. Si es busca compartir amb servidors com uploaded es nomes per guanyar diners ja que a sobre son mes lents les descarregues.

Animelliure, repeteixo, hauria de ser nomes una pagina per compartir i no per compartir guanyant diners. Aixo permet que series del passat de la televisio catalana arribin a mes usuaris i cada cop es coneixin mes, el que permet que de mica en mica els usuaris anem presionan als canals catalans perque apostin per aquests animes i series. Si s'anes per aquest cami economic esteu donant raons perke s'acabi tancant la web amb la nova llei del govern.
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dv. 12 des. 2014, 21:50

xaiman ha escrit:
HoT.FuN ha escrit:
PD2: A mi un AnimeFranco em molaria :lol: :lol: (Franco: 1 Se aplica a la persona que habla y se expresa abiertamente, sin fingimiento. sincero.
2 Que es tan claro que no ofrece duda alguna: estar en franca minoría.
3 Que no presenta impedimentos o está libre de obstáculos: vía franca.
4 Que está libre de un pago, especialmente de un impuesto: en una zona franca no se cargan impuestos a los productos extranjeros.) :bleh: :bleh:

I anime SS = Anime ShinSekai?


Aqui lunic que et puc dir es que veure anime esta be pero, algo d'historia tambe.


En Fabre ja ta respost tot el que t'anava a respondre, però afegeixo que com be a dit en Fabre, era un acudit.. a diferencia del teu anterior (Del nom de les webs) aquest te sentit.. xD
Se perfectament que parlabes de Francisco Franco, "Caudillo de España por la gracia de dios" (això es el que posaba a les pesetas per si no ho sabies ^^u )
tmb que la web de kim jong un (dictador de Corea) una mica molt forçada.. encara que sigui un dels actuals dictadors que fan més fastig.. sobretot despès de intentar iniciar una guerra contra Rusia EE.UU etc.
I per acabar Se perfectament que la SS (Schutzstaffel) era la policia militar de la alemanya nazi, i que segons moltes teories aquesta estaba involucrada en moltes coses, fins i tot s'especula que qui va matar a Hitler va ser la SS.. o qui governava no era ell si no aquesta SS.. (Fins aquí la classe d'historia :profident: )
Així que no demanis que "estudií" historia la gent quan tu ni tan sols entens un acudit tret d'un altre "acudit teu.. (per cert moooolt dolent)

Sobre lo de "compartir taaan" només algú que vol compartir "mooolt" diria als moderadors que treguin un mirror de MEGA d'un post.. o això o no vols perdre punts/cal·lers ^^u :xiulant:

I sobre lo de atacar a les persones... Et sembla poc l'atac d'avui mateix? sense coneixem de res.. dient que no se d'història ^^u :pregunta:
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dv. 12 des. 2014, 21:57

Jo la veritat que permetria que tothom pogués pujar les coses on vulgues, ja després que cada usuari decideixi si ho vol descarregar o vol esperar a que algú ho pugi a un altre lloc. Jo faig servir real-debrid i el tema premiums no em preocupa gaire, pero si que es cert que uploader pels no premium es horrible si vols descarregar mes d'un arxiu a la vegada, però que sigui dolent a voler obligar als usuaris a no fer-ho servir ja es un altre tema.

Actualment no hi ha gaires persones a animelliure que es dediquin a pujar coses o repujar, i precisament per aixo si hi ha gent que ho puja a uploader per exemple, doncs millor aixo que res. Ja que si ara li diem a en Xaiman que esborri els links, dubto molt que algú ho repugi, i d'aquesta manera, suposo que per algú li pot resultar útil.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 00:39

No es por nada, pero casualmente todo el que esta en contra con el tema, es precisamente porque tiene links que ganan dinero...
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 00:57

wachimiro ha escrit:
Actualment no hi ha gaires persones a animelliure que es dediquin a pujar coses o repujar, i precisament per aixo si hi ha gent que ho puja a uploader per exemple, doncs millor aixo que res. Ja que si ara li diem a en Xaiman que esborri els links, dubto molt que algú ho repugi, i d'aquesta manera, suposo que per algú li pot resultar útil.


Només preguntar una cosa, però pel que he llegit algú ha repujat una release d'en xaiman a MEGA, oi? Per tant, aquest "si ara li diem a en xaiman que esborri els links, dubto molt que algú ho repugi", no sé, ja han repujat la seva release però ell s'ha negat a fer servir els links i els ha denunciat a moderació. Em sembla tot una mica contradictori.

PD: Si no hi ha hagut cap repujada voldrà dir que tot el que he dit no t'he sentit i cap de mena de base i per tant demano disculpes per si he errat en aquest aspecte.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 01:03

eudald ha escrit:
Només preguntar una cosa, però pel que he llegit algú ha repujat una release d'en xaiman a MEGA, oi? Per tant, aquest "si ara li diem a en xaiman que esborri els links, dubto molt que algú ho repugi", no sé, ja han repujat la seva release però ell s'ha negat a fer servir els links i els ha denunciat a moderació. Em sembla tot una mica contradictori.

PD: Si no hi ha hagut cap repujada voldrà dir que tot el que he dit no t'he sentit i cap de mena de base i per tant demano disculpes per si he errat en aquest aspecte.

El link en qüestio estaba aqui: viewtopic.php?f=11&t=18951#p330141

Jo crec que de les 35 vegades que ha mencionat la paraula "repujat" en xaiaman (que mes o menys venen a ser els cops que relament ha repujat els seus posts, una vegada mes que ho repuje a mega, no es morira i a sobre segurament li durarien molt mes els links, perque per exemple tintin no fa ni dos mesos la va pujar i ja esta caiguda, jo tinc arxius a mega desde que MEGA va obrir i encara estan alli :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 01:06

PD: Si no hi ha hagut cap repujada voldrà dir que tot el que he dit no t'he sentit i cap de mena de base i per tant demano disculpes per si he errat en aquest aspecte.


Esque esta clarisimo, estos son los pasos:

subir en uploaded = servidor lento, borran todo, por lo cual solo se saca el beneficio de que se gana dinero

segundo sintoma donde se ve = le ayudan a subir la serie por mega, y pide que borren los links, ademas de que el mismo decia de subirlos a otro mirror, por lo que ademas de que estaba mintiendo, sigue con la misma intencion...

es decir la tercera intencion de que se ve es que si hace que borren los links de mega, la gente tendra que bajarlo por uploader... (esa es la tercera razon por la cual se ve que lo hace para ganar dinero) de echo todas las resubidas las ha vuelto a hacer a uploader
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 01:29

La discussió està força interessant, però voldria afegir un parell de comentaris respecte a aquesta norma que sembla que hi ha qui la coneix molt bé, però que a mi em sembla que no, que s'interpreta com vol o li agrada a un. Evidentment això significa que està mal explicada per la nostra part, pel que caldrà modificar-les i/o explicar-les millor per evitar confusions i, principalment, per què han quedat desfasades algunes.

Normes respecte a la publicitat.
No es permet als missatges la publicació d'enllaços que portin a planes d'Internet a on es venen serveis i/o productes i que treguin benefici econòmic d'això, ja sigui la plana mateix o l'usuari que publica el missatge.


Primer, mireu el títol: Normes respecte a la publicitat
Aquesta norma existeix des d'abans que hi hagués DD tal i com la coneixem ara. De fet estava pensada per a que els usuaris no fiquessin spam al fòrum anunciant coses que no toquen, però no pas per la DD. De fet per això una mica més endavant s'afegeix:

Queda exclosa d'aquesta norma els enllaços que tinguin a veure amb el tema del qual es parla al fil a on es publica el missatge (es a dir, es pot posar, per exemple, un enllaç a Ono si s'està parlant d'operadors d'Internet).
Evidentment queda exclòs d'aquesta norma una plana personal que no vengui res per si mateixa, tot i que després pugui tenir publicitat incorporada d'altres planes.


Si voleu que apliquem aquesta norma a la DD, doncs no s'hauria aleshores d'aplicar tota sencera? Per què aneu en contra de que l'usuari tregui un possible benefici econòmic però s'obvia la part que diu "ja sigui la plana mateix o...." ? Aplicant el que diu la norma hi ha servidors del llistat que s'ha posat anteriorment...

Existeixen altres servidors, que sense ser la canya son molt millors que ul.. TusFiles, Mega, Firedrive, Zippyshare, 4shared, Filecore, yandex, sendmyway.com, dl.free.fr, unlimitzone.com, sockshare etc. aquests son els que ara conec, segurament hi han d'altres = o més bons..


que estarien prohibits ja que porten publicitat incorporada, pel que es possible que aquests servidors en treguin benefici econòmic.

De fet aquest tema:
[SHARED/MEGA] Digimon Adventure [DVDRip R2J] [54/54]
També estaria fora de la norma, ja que per baixar-me els enllaços he de passar per una plana que porta publicitat incorporada.

I encara dic més, si reviseu les normes d'Animelliure veureu que hi ha una norma que PROHIBEIX els servidors de DD, però a la qual no fa cas ningú. :lol:

En definitiva, no entreu a valorar si s'està incomplint al subfòrum de DD aquesta norma de la publicitat actualment, ja que no té gaire sentit per tot el que he dit anteriorment. El que sí m'interessa és que opineu com voleu que sigui Animelliure en aquest sentit a partir d'ara. Es permeten servidors de DD a on hi hagi publicitat? Es permeten servidors de DD a on l'usuari pot treure potser benefici econòmic? I si a la primera pregunta diem que sí i a la segona no, per què?

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 01:39

Es permeten servidors de DD a on hi hagi publicitat? Es permeten servidors de DD a on l'usuari pot treure potser benefici econòmic? I si a la primera pregunta diem que sí i a la segona no, per què?


Perque estem parlan de benefici propi, aixo que has posat de fabre, son enllaços per encriptar els links, aquesta pagina te publicitat perque quasi tot internet es aixi, pero el benefici no seria per a fabre sino per la propia pagina, perque publicitat tenen quasi tots els servers de DD, es mes, publicitat te tot internet sencer, un 90 per cent de internet es publicitat, es estrany no veure una pagina sola sense publicitat, pero la questio jo crec que es parlar de benefici propi, amb el material que pujem.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 01:46

Elwe ha escrit:
El que sí m'interessa és que opineu com voleu que sigui Animelliure en aquest sentit a partir d'ara. Es permeten servidors de DD a on hi hagi publicitat? Es permeten servidors de DD a on l'usuari pot treure potser benefici econòmic? I si a la primera pregunta diem que sí i a la segona no, per què?
Sí a la primera i no a la segona, per a mi la resposta es facil, fins i tot google duu publicitat pero l'usuari comu no en treu cap benefici economic, nomes ells que son els que ofereixen un servei. Una altra cosa molt diferent es que un usari puje el material a un servidor on ell directament es lucre amb aquella pujada, o per a mi almenys es molt diferent, es mes de fet crec que en part tots els servidors de DD tenen publicitat (propia, es a dir, promocinantse a ells mateixos o promocionant altres serveis semblants o de tercers) pero en gairebe cap d'aquestos servidors aquesta publicitat beneficia directament a un usuari ja sigui free o premium, pero en el cas de UL.to per posar l'exemple mes evident un usuari que puja alli en treu un benefici directe per cada descarrega.

PD: En el moment en que els encriptadors de links que he usat (subedlc i ncrypt) em donin cap benefici economic deixare d'usarlos i traure tots els links d'alli ^^u
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 13 des. 2014, 01:52, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 01:51

terminator ha escrit:
No es por nada, pero casualmente todo el que esta en contra con el tema, es precisamente porque tiene links que ganan dinero...

Justo el que ha escrito arriba de ti está en contra y sube cosas a mega o yandex o similar, yo también estoy en contra y siempre subo las cosas a yandex y 1fichier por lo menos.

eudald ha escrit:
[...]segurament li durarien molt mes els links, per exemple tintin no fa ni dos mesos la va pujar i ja esta caiguda, jo tinc arxius a mega desde que MEGA va obrir i encara estan alli :xiulant:

En uploaded los links que no se han descargado duran 3 meses, y es un host serio y lo cumplen siempre, no como otros. Si lo han borrado antes es porque ha sido reportado, y reportar en uploaded es peliagudo porque tienes que demostrar que eres el propietario intelectual del archivo (http://uploaded.net/takedown/notice), y si pones datos falsos no hacen caso. No como con mega por ejemplo, que denuncias un link poniendo que eres dios y al dia siguiente está caído.


Segueixo pensant que si l'alternativa a que estiguin les coses pujades a uploaded (o similar) es que no estiguin pujades, prefereixo que estiguin en uploaded.
Tant dieu que hi ha que compartir per compartir i que descarregar de uploaded triga una setmana, però després no veig un post semanal vostre repujant les coses que hi han en uploaded a mega.

Elwe ha escrit:
El que sí m'interessa és que opineu com voleu que sigui Animelliure en aquest sentit a partir d'ara. Es permeten servidors de DD a on hi hagi publicitat? Es permeten servidors de DD a on l'usuari pot treure potser benefici econòmic? I si a la primera pregunta diem que sí i a la segona no, per què?

La meva opinió es si a les dues, el que no permetria serien les redireccions on es tregui benefici incloent aquells que encriptin els links per a una suposada protecció.
Bilkoff l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 13 des. 2014, 01:56, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 01:59

Bilkoff ha escrit:
Segueixo pensant que si l'alternativa a que estiguin les coses pujades a uploaded (o similar) es que no estiguin pujades, prefereixo que estiguin en uploaded.
Tant dieu que hi ha que compartir per compartir i que descarregar de uploaded triga una setmana, però després no veig un post semanal vostre repujant les coses que hi han en uploaded a mega.

Ara mateix diria que poc material del que esta a UL val la pena repujarlo tret de potser Digimon, Street Fighter i poc mes (almenys el que em ve ara al cap), jo de fet vaig fer la release de Ataque a los Titanes perque el primer que la va postejar ho va fer per UL :xiulant: i si tingues millor conexio tot Digimon ja estaria per MEGA....

I en la majoria dels casos que una serie estigui per UL per a mi i per a molts (diria que per a casi tots els que no tenen un compte premium) es com si no existigues....

PD: Et semblen molt 3 mesos de caducitat? jo penso que pel fet de tenir data de caducitat ja fa perdre moltissim a un servidor de DD ^^u
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 02:02

Estavem parlant de compartir per compartir, no repujar les coses que a mi m'agradin i als altres que els bombin.
Estàs dient que ja tens mig Digimon a mega?

I en la majoria dels casos que una serie estigui per UL per a mi i per a molts (diria que per a casi tots els que no tenen un compte premium) es com si no existigues....

Segueixes parlant per tu mateix, i no per tota la comunitat.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 02:05

Bilkoff ha escrit:
Estavem parlant de compartir per compartir, no repujar les coses que a mi m'agradin i als altres que els bombin.
Estàs dient que ja tens mig Digimon a mega?

No es que m'agradi a mi o no, pero per exemple estaba Death Note per UL amb una qualitat penosa... creus que mereix la pena repujarlo a mega o fer una nova release (com ja estic fent)...?

I no, no tinc mig Digimon a mega, i en realitat crec que hem parlat de compartir "de debo", no compartir per lucrarse, que no es el mateix que compartir per que m'aborreixo i no tinc res mes a fer....

PD: Diria que suposa les coses no es parlar per tots... quan asegure les coses i les digui com a afirmacions categoriques em podras dir que estic parlant per tots. a mes que he dit "casi" tots. ^^u
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 13 des. 2014, 02:08, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 02:18

Justo el que ha escrito arriba de ti está en contra y sube cosas a mega o yandex o similar, yo también estoy en contra y siempre subo las cosas a yandex y 1fichier por lo menos.


Si pero aixo no treu el que els que pujan a aquets servers, estan tots en contra.


EDIT:
Tant dieu que hi ha que compartir per compartir i que descarregar de uploaded triga una setmana, però després no veig un post semanal vostre repujant les coses que hi han en uploaded a mega.


Pero si precisament no baixem les coses de uploader per aquestes coses com les restriccions i la velocitat, com vols que compartim? a mes jo faig releases propies, no pujo las de els altres, a mes cada release la de pujar el amo de la seva, sino despres es pot emprenyar, a mes que aqui a molts se os oblida que molts tenim conexions de 50 kb de pujada, jo per exemple em costa molt pujar les meves releases amb el ordinador, com per ocuparme tambe de las dels altres... es a dir, no tinc culpa que x persona puji la seva release per uploader, que cadascu pagui el seus actes, a mes xaiman per exemple no ha volgut que la gent repuji la serie a mega.

Nomes faltaba que ells guanyin diners pujant-lo a uploader, i els altres tinguesim que fer-li mirros a ell per tota la seva cara bonica
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants