Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 02:42

fabrebatalla18 ha escrit:
No es que m'agradi a mi o no, pero per exemple estaba Death Note per UL amb una qualitat penosa... creus que mereix la pena repujarlo a mega o fer una nova release (com ja estic fent)...?

Quant es triga a repujar? Una setmana? Quant es triga a fer una nova release? En aquest cas fa un any que vares començar.
Per mi es millor repujar-la a esperar mes d'un any perquè "algú" està fent una nova versió.

fabrebatalla18 ha escrit:
I no, no tinc mig Digimon a mega, i en realitat crec que hem parlat de compartir "de debo", no compartir per lucrarse, que no es el mateix que compartir per que m'aborreixo i no tinc res mes a fer....

No es perquè m'aborreixo, es per que penso que si està en aquest servidor, per a casi tots es com si no estiguera pujat (no el poden aconseguir) i vull que tinguin la possibilitat de que pugin tindre el que jo tinc.

fabrebatalla18 ha escrit:
PD: Diria que suposa les coses no es parlar per tots... quan asegure les coses i les digui com a afirmacions categoriques em podras dir que estic parlant per tots. a mes que he dit "casi" tots. ^^u

Ah, ok. He suposat que en aquest fil es parlava del servidors on es pujara per a tots els usuaris, incluïts aquells que que estan fora del "casi" tots.

terminator ha escrit:
Si pero aixo no treu el que els que pujan a aquets servers, estan tots en contra.

Ja, però no es el mateix que has dit abans
terminator ha escrit:
todo el que esta en contra con el tema, es precisamente porque tiene links que ganan dinero

Hi ha gent que ho fa i gent que no ho fa. Dels que ho fant estan tots en contra, dels que no ho fan hi han a favor i hi han en contra.

terminator ha escrit:
Nomes faltaba que ells guanyin diners pujant-lo a uploader, i els altres tinguesim que fer-li mirros a ell per tota la seva cara bonica

Si el "creador" de la release no vol que es distribueixi d'una forma distinta a la que ell vol, jo el respectaria (tant si es uploaded, mega o ed2k). Si al "creador" no l'importa i fas els mirrors es perquè penses el que he dit abans (creus que per als usuaris es com si no estiguera disponible...), cosa que el "creador" no el pensa ja que ho haguera fet ell mateix.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 02:53

Si el "creador" de la release no vol que es distribueixi d'una forma distinta a la que ell vol, jo el respectaria (tant si es uploaded, mega o ed2k). Si al "creador" no l'importa i fas els mirrors es perquè penses el que he dit abans (creus que per als usuaris es com si no estiguera disponible...), cosa que el "creador" no el pensa ja que ho haguera fet ell mateix.


Como he dicho antes, no estamos para sacar las castañas del fuego a los demas, cada uno tiene sus "propias" releases, lo que no podemos hacer es descuidarnos de las nuestras para que el otro pueda ganar dinero tranquilamente, y mientras el sentado sin hacer nada y encima se la resuban... que lo suba el directamente en condiciones.

Y como digo si tuviese una conexion de fibra optica incluso no me importaria, pero con conexiones de 50 kb la subida, que no puedo ni usar internet para navegar cuando pongo a subir algo pues como que no

Ja, però no es el mateix que has dit abans


Esque realmente no estaba pensando en todo el mundo, lo que pasa esque por respeto a esas personas he generalizado, pero yo lo decia por ciertas personas, que no voy a nombrar. si hubiese dicho " tal y tal que hacen eso dicen eso" hubiese quedado fatal, por eso he generalizado, no me gusta señalar a nadie, ademas las personas que lo han echo ya lo saben con lo que dije.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 04:57

Bilkoff ha escrit:
Quant es triga a repujar? Una setmana? Quant es triga a fer una nova release? En aquest cas fa un any que vares començar.
Per mi es millor repujar-la a esperar mes d'un any perquè "algú" està fent una nova versió.

Doncs potser fa un any, pero no li he dedicat un any... a mes que he fet altres releases a l'hora, pero be, amb UL no es triga una setmana a repujar, es triga moltissim temps en baixar (37 caps de posali 300 mb, seria entrar al link, posar el chapta, baixartel.... esperar 100 minuts (1 hora i 40 minuts) que es el que triga si ets un usuari free ja que va a 50 KB/s, despres o reiniciar el router si tens ip dinamica o esperar 3 hores per a la propera descarrega, i aixi amb tots els links) i despres ja depen de la teva velocitat de pujada podras pujar-ho mes o mes rapid. Igualment en el cas que he dit de Death Note si haguessis vist la qualitat no crec que haguesis volgut repujar-ho, que de fet aixo es un dels sintomes dels que busquen lucrarse, pujen el primer que troben es vegi com es veig, l'important es que allo ho descarregui molta gent, i si cal al post dius que te una qualitat excelent :lol:

En resum del calcul rapid que he fet amb el cas de Death Note:
Si tens IP dinamica i reinicies el router i descarregues estant les 24 hores esperant a posar el chapta trigaries unes 61 hores i si a sobre has d'esperarte les 3 hores perque no tens IP dinamica li hauries d'afegir unes 111 hores, es a dir 172 hores o el que es el mateix, 7 dies i algo.... aixo nomes per a baixartel i estant pendent del chapta i sense dormir gairebe... encara penses que es just que ens recrimines de no pujar tot el que hi ha per UL a un altre servidor? ^^u


Bilkoff ha escrit:
Si el "creador" de la release no vol que es distribueixi d'una forma distinta a la que ell vol, jo el respectaria (tant si es uploaded, mega o ed2k). Si al "creador" no l'importa i fas els mirrors es perquè penses el que he dit abans (creus que per als usuaris es com si no estiguera disponible...), cosa que el "creador" no el pensa ja que ho haguera fet ell mateix.


Jo crec que pot haber-hi dos casos aixi com a resum:
Un usuari que publica les seves propies releases a diversos servidors tipus MEGA i a banda fa mirrors a UL deient que si volen agrair el seu esforç descarreguin d'alli (o sense dir res jeje). No confondre amb la gent que puja tots els rar a mega menys l'ultim que el puja a UL, ja que aquest no et dona l'opcio de triar.

Ara be, tambe tenim un altre tipus de cas, un usuari que nomes fa que repujar coses que ni ha fet ell i sempre ho fa a UL i fins i tot encara que caiguin els links els torna a repujar a UL i encara que els usuaris li diguin si per al proper cop ho pot pujar a mega o similars passa d'ells i de nou ho puja a UL....

Es pot pensar que el primer cas almenys l'usuari et dona l'opcio d'ajudarlo economicament per tal d'agrairte el treball que ha fet, pero en el segon cas esta mes que clar que l'usuari nomes busca els diners i en ocasions ni l'importa la qualitat del que esta compartint....

Se que he fet un resum de dos casos i que poden ser molts i molts diferents, pero es per a que ens fem una idea del que crec que ens trobem (mes o menys) avui dia al forum.

Arribats a aquest punt, dire el que en penso d'aquestes dos formes d'actuar:
Per a mi segueix sent igual de culpable el que es lucra descaradament del que ho fa pero dona altres opcions i crec que es ilegal (i a partir del dia 1 encara ho sera mes) lucrarse amb material que te copyright (si no es que tu tinguis els drets clar xD), tot i que clar, amb aquest argument em podrieu dir que per aquesta regla de 3 tampoc es pot pujar a cualsevol servidor que ells es lucrin amb el servei que ofereixen encara que l'usuari mai en veuen ni cinc, pero per a mi almenys com ja he dit, son dos coses molt diferents, una cosa es que internet es mogui amb la publicitat i l'altra es que un usuari del forum es lucre amb material del cual no disposa dels drets d'autor.

I be, finalment espero que ningu em vingui a queixarse per obrir un tema com aquest, que jo no soc el qui fara les normes, pero almenys deixeume expossar les meves opinions i els meus raonaments ^^u.


PD: Per posar un exemple dels extrems als que s'ha arribat amb l'us d'UL: en els posts de Bola de Drac de xaiaman he llegit que hi ha usuaris que es van haber de comprar un compte premium per a poder baixar-ho.... per a mi aixo es desmesurat... i realment es el que passa amb un anime tant llarg quan esta compartit per ul, o morts en l'intent de descarrgarlo o acabes pagant.... o passes d'ell...
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 08:04

Bilkoff ha escrit:
Tant dieu que hi ha que compartir per compartir i que descarregar de uploaded triga una setmana, però després no veig un post semanal vostre repujant les coses que hi han en uploaded a mega.

Bilkoff per a mi el significat de compartir es que tu veus un vídeo, peli, serie, anime, música, videoclip el que sigui. I t'agrada llavors, com tu has gaudit d'aquell arxiu (diguem-li així xD) El pujes i comparteixes a internet, per que els altres puguin gaudir d'aquell arxiu com has fet tu, aquest per a mi es l'autèntic esperit de compartir o del "Echo por fans para Fans sin animo de lucro"
Per que tindria que Re pujar coses d'ul que ni tan sols he vist? per exemple Street Fighter ni la coneixia fins fa uns dies...

Per posar un exemple, a facebook o twitter, comparteixes els vídeos o estats que no t'agraden? :lol: oi que no..? :xiulant:

PD: Tinc les 5 de digimon, i la de street Fighter, si em pica el cul, o el nas.. i em dona per pujar-la a lo millor ho faig :lol: :xiulant: això depen de si street fighter m'agrada o no.. :bleh:

Tot el que tinc pujat fet per mi, o repujat d'altres es per que a mi m'agrada, i vull que els demés tmb puguin gaudir-ho :xiulant: :yeah:

:adeu: :adeu:
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 18:02

aon e dit que no els deixo repuja? llegiu be, nomes son 2 pagines i crec que llegin lultim comentari meu esta bastan clar. viewtopic.php?f=11&t=18951&start=15
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 18:12

Jo si estigues en el teu lloc i algu poses un link de la meva mateixa pujada li demanaria al que ho ha pujat si puc afegir el link al post principal en lloc de cridar a un moderador per a que borri el link en el cas de que la teva intencio fora de aprofitar el link i que no es perdes en els missatges.... o almenys crec que hagues estat el mes logic ^^u
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 19:22

Si asobre li tinc que demana jo permis a ell, tots sabem que tot este numeret a vingut per no sabe llegir i poca feina (usuaris que saben les vegades que e dit repujat i altres que acusen de mentider directamen sense molestarse a llegir). Crec que amb el comentari de Elwe ja esta tot dit i sauria de tanca el tema.


P.D: no es un atac, es la realitat.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 19:24

xaiman ha escrit:
Crec que amb el comentari de Elwe ja esta tot dit i sauria de tanca el tema.

Crec que precisament el comentari de l'Elwe ens demana la nostra opinio per a pendre una decisio... aixi que aixo no se molt be a que ve...
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 19:46

Si tu et quedes nomes amb les ultimes 2 o 3 linies be, despres de "manipula al teu gust" el contingut de les normes, gracies a la droperia de molts usuaris jo inclos, de no comprovar que sigues veritat. Crec sinceramen que sauria de tanca el post i continuar com fins ara.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 19:58

xaiman ha escrit:
Si tu et quedes nomes amb les ultimes 2 o 3 linies be, despres de "manipula al teu gust" el contingut de les normes, gracies a la droperia de molts usuaris jo inclos, de no comprovar que sigues veritat. Crec sinceramen que sauria de tanca el post i continuar com fins ara.

Pero es que precisament el que diu es que les normes estan desfasades i no tenen sentit i potser s'han de renovar o soc l'unic que ho ha entes aixi? :huh:

Per no dir que ja hi ha dos o tres mes que li han respost a les dos preguntes que va ha fet l'admin...
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 20:06

Elwe ha escrit:
La discussió està força interessant, però voldria afegir un parell de comentaris respecte a aquesta norma que sembla que hi ha qui la coneix molt bé, però que a mi em sembla que no, que s'interpreta com vol o li agrada a un. Evidentment això significa que està mal explicada per la nostra part, pel que caldrà modificar-les i/o explicar-les millor per evitar confusions i, principalment, per què han quedat desfasades algunes. [...]
En definitiva, no entreu a valorar si s'està incomplint al subfòrum de DD aquesta norma de la publicitat actualment, ja que no té gaire sentit per tot el que he dit anteriorment. El que sí m'interessa és que opineu com voleu que sigui Animelliure en aquest sentit a partir d'ara. Es permeten servidors de DD a on hi hagi publicitat? Es permeten servidors de DD a on l'usuari pot treure potser benefici econòmic? I si a la primera pregunta diem que sí i a la segona no, per què?


Això és el comentari que ha fet l'Elwe, en què diu simplement que vol puntualitzar un parell de coses sobre les normes i, ja de pas, afegir que trobaria molt interessant que discutissim (bé, opinessim) tot el que s'ha anat discutint al llarg d'aquest post, tal com el permís de servidors DD amb publicitat inclosa, o el permís per a servidors DD en els que l'usuari en pot treure un benefici econòmic.

Per tant, el teu comentari:
xaiman ha escrit:
Crec que amb el comentari de Elwe ja esta tot dit i sauria de tanca el tema.


Amb el que pretens dir que el comentari de l'Elwe era per tancar el tema i donar per enllestit l'assumpte, bé, crec jo que aquesta no era pas la seva intenció.


xaiman ha escrit:
Si tu et quedes nomes amb les ultimes 2 o 3 linies be, despres de "manipula al teu gust" el contingut de les normes, gracies a la droperia de molts usuaris jo inclos, de no comprovar que sigues veritat. Crec sinceramen que sauria de tanca el post i continuar com fins ara.

Repeteixo, el tancament del post no sembla que sigui una de les opcions que té en ment l'Elwe. És més, a mi almenys m'ho sembla, vol que n'opinem al respecte.

I, aleshores, què vols dir amb continuar fins ara? Que es permetin els servidors d'on es pot treure benefici econòmic amb les descarregues que realitzen els usuaris? Per quins motius penses que això s'hauria de continuar fent així?
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 21:35

Jo sobre l'Elwe crec que Si i si, o Si no depenen de algunes coses, per exemple, Els servidors de descarrega un % mooooolt alt te publicitat si es prohibís seria prohibir pujar a DD a Animelliure :lol:

i Sobre lo segon, no estic d'acord amb la lucracio, però en cas de que es decideixi no banejar cap servidor, crec que afegiria una norma, per a servidors lucratius tipus Uploaded, demanaria que qui vulgues pujar allà tingues que fer un o més mirrors a servidors gratuïts, tipus Zippyshare, Mega, etc. i mantenir actius els gratuïts, i si algun usuari vol descarregar per ajudar a aquell usuari d'ul o del servidor lucratiu que sigui, que ho faci a part tmb serviria de mirror si el gratuït cau, mentre es repuja esta el "de deixar calers" xD (Això de pujar a més de 2 servidors una mateixa peli/serie ja ho fan alguns fòrums)

PD: Xaiman, et demano perdó per ser tant pesat i Si te ofès en algun moment o qualsevol cosa, però has d'entendre que no es agradable trigar més de 50 hores en descarregar per exemple la relese de Street Fighter II que solament pesa 4 Gb.. i jo des de un servidor com Mega em triga com a molt 1 o 2 hores en descarregar aquesta quantitat de GB

:adeu: :adeu:
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

ds. 13 des. 2014, 22:34

Per quins motius penses que això s'hauria de continuar fent així?


Per quin motiu vols que sigui, per poder continuar guanyant diners...
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dg. 14 des. 2014, 04:12

HoT.FuN ha escrit:
Bilkoff per a mi el significat de compartir es que tu veus un vídeo, peli, serie, anime, música, videoclip el que sigui. I t'agrada llavors, com tu has gaudit d'aquell arxiu (diguem-li així xD) El pujes i comparteixes a internet, per que els altres puguin gaudir d'aquell arxiu com has fet tu

Veig que el nostre concepte de compartir es diferent. Jo he pujat coses que no m'agraden només per que no estan disponibles com ara la peli de Bola de Drac de imatge real del '86, pot ser hi ha algú a qui li agradi o tinga la síndrome de diògenes de bola de drac i vulgui tindre-la.


Per cert, hi han serveis gratuits com fastgenerator.info o unrestrict.li que et permeteixen descarregar de uploaded treien quasi totes les restriccions restriccions.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Limitar els servidors on es pot pujar....

dg. 14 des. 2014, 04:42

Bilkoff ha escrit:
Per cert, hi han serveis gratuits com fastgenerator.info o unrestrict.li que et permeteixen descarregar de uploaded treien quasi totes les restriccions restriccions.

unrestrict.li:
http://unrestrict.li/hosts#host_uploaded

Es a dir, nomes pots baixarte 1GB al dia amb aquest generador, si no pagues un compte, clar (i per a ferte un compte free necesites un numero de mobil, jo no em fio massa de donarlo en aquest tipus de webs..). I l'altre que menciones no he trobat quin es el limit per dia, pero has de posar el chapta... pero be, almenys t'has pres la molestia de buscar una "solucio", cosa que molts no fan ^^u

Aquest tipus de pagines com mes famoses es fan, mes inaccesibles son perque es queden saturades de tanta gent que entra i perque ells mateixos posen un limit als usuaris free en la majoria dels casos.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants