Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Nou Forum

dv. 22 gen. 2016, 19:52

Primer de tot, agrair l'esforç dedicat en el nou forum, m'agrada molt com està.
Voldria remercar, que el forum desde sempre s'ha tingut la base de dades en català, però que s'ha proporcionat material en altres idiomes.
Recomano utilitzar l'eina de cerca, és molt senzilltrobar el material, només s'ha d'escriure la paraula clau del que es busca. També es poden utilitzar les etiquetes que utilitzem al forum, per exemple: [DD] o [Bt] entre altres.
També dir que es disposa d'un forum de peticions per demenar material que no està realitzat.
Amb tot crec que utilitzant l'eina de cerca es pot trobar quelcom que estigui en el forum, i que no és necessari que estigui a la base de dades. Que aquest forum té un motiu i no es pot trencar.
I clar ^^u , sempre hi ha qui passa de buscar però sempre hi han uns quants usuaris disposats a fer la feina pels altres i troben el material.

En definitiva gràcies per tot!

PD: Qualsevol dubte i s'explica com funciona el forum per trobar les coses fàcilment, tot i que no crec que sigui necessari.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Nou Forum

dg. 24 gen. 2016, 21:30

Aprofito aquest post per a avisar d'un "fallo", ara ja no surten els "subtitols" dels posts, allo que sortia abans sota el titol del post... on jo solia posar les caracteristiques de la release per exemple. Es podria tornar a activar?

Era algo aixi:
[MEGA] Ataque a los Titanes [1080p]
[10 bits y 8 bits] [AC3-FLAC] <--- aixo es el que dic, aquest "subtitol" que ara m'ha desaparegut de tots els posts que tinc.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Nou Forum

dc. 27 gen. 2016, 18:22

fabrebatalla18 ha escrit:
Aprofito aquest post per a avisar d'un "fallo", ara ja no surten els "subtitols" dels posts, allo que sortia abans sota el titol del post... on jo solia posar les caracteristiques de la release per exemple. Es podria tornar a activar?

Que t'ho confirmi l'administardor o algun moderador però crec que en aquest format de forum no es pot.
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Nou Forum

dj. 28 gen. 2016, 00:20

fabrebatalla18 ha escrit:
Aprofito aquest post per a avisar d'un "fallo", ara ja no surten els "subtitols" dels posts.

No és un error, les descripcions del tema no són part del phpbb, era simplement un MOD pel fòrum antic (phpbb 3.0). El phpbb 3.1 tampoc ho té, no ho podrem posar si ningú fa una extensió compatible. Però no he vist gaire moviment per tal extensió (i hi ha molt de moviment) així que no es deu considerar una carecterística gaire important.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Nou Forum

dj. 28 gen. 2016, 01:53

Be, sino esta aquesta caracteristica, podrieu deixar posar titols mes llargs que a l'antic forum? es que casi sempre ho usaba perque em quedaba amb poc espai al titol principal xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants