Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Es pot fer una release propia si una altre web ja l'ha fet.

dc. 25 maig 2016, 14:54

La pregunta es si un altre web com totsrucs o mecanoscrit o torrent han fet ja una versio d'una peli
si jo tenint un audio de vhs puc fer una versió meva o si ja existeix a internet ja es considera el dret al primer que
l'ha fet.

Ho comento per la peli harmagedon hdrip que he fet el post amb làudio vhs i video hd.
que em van ajudar amb la sincronitzacio Mcfly 2.0 i xaiman.
La questio es que he llegit en un fil que aquell audio jo l'havia robat de un uploader que justament la te en un
torrent de 25 gb que no baixa ni somiant.

No m'estranya que alguns usuaris que compartien haguin deixat de compartir.

Salutacions.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Es pot fer una release propia si una altre web ja l'ha fet.

dc. 25 maig 2016, 15:49

Internet + Drets? Qué és això, una utopia? Si et ""roben"" las releases es perque son molt millorables, no per molestar-te. Es busca la qualitat, no el "Anem a fotre a quisigui!"
I una cosa és millorar i una altre agafar la release d'algú i fotre-li una marca d'aigua, això si que no m'agrada gens -.-
I millor no entro en els teus "HD" en xvid.
intervención l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 25 maig 2016, 15:57, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
DrEaMeR86
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 124
Membre des de: dt. 02 des. 2008, 16:09

Re: Es pot fer una release propia si una altre web ja l'ha fet.

dc. 25 maig 2016, 15:55

Jo opino que si pots fer una release millor que la de totsrucs o mecanoscrit o qui sigui, que la facis. Per el mateix motiu vaig fer releases amb els teus audios de les dues pel·licules. Si no la pots fer millor, la pots fer igualment, pero sempre quedarà com l'altre release com millor, llavors una pèrdua de temps...
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Es pot fer una release propia si una altre web ja l'ha fet.

dc. 25 maig 2016, 16:19

Si has d'agafar material d'algú altre lo més bàsic, de sentit comú entre colegas:

- Si pots i tens temps demana'l en comptes d'agafar-lo sense permís
- En qualsevol cas indica la font (autor) original del àudio o el vídeo i sigues agraït

I lo que diuen, és tonteria fer una release pitjor que una altra que ja existeixi, a no ser que tingui unes característiques que la facin particularment diferent, una SD d'una HD per exemple.

xagasa ha escrit:
robat de un uploader

No sé si ja generalitzem el terme uploader amb "montador", "releaser", "ripejador"...

Però si l'has robat a lo que és estrictament un uploader, no tens que demanar cap permís a ell. Làudio "és" de qui el va ripejar o de qui el va oferir per primer cop a una release, no de qui la baixa i la repuja que l'única feina que ha fet és deixar l'ordinador pujant fitxers.



--

D'altra banda, últimament, cercant anime en català i amb la quantitat d'anime desaparegut, amb alguns títols n'hi ha sort que hi hagi més d'una versió per tenir més oportunitats de que alguna baixi.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Es pot fer una release propia si una altre web ja l'ha fet.

dc. 25 maig 2016, 18:20

El tema es que a mi no em fa res que agafin els audios de les meves release per fer versions millors.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants