Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dj. 28 jul. 2016, 18:00

Per una banda tens raó, xagasa, però per altre banda un usuari que arriba i s'ha de registrar potser s'ho pensa, sobre tot si no coneix el foro, avui dia t'has de registrar a tot arreu on vagis (digitalment parlant) es per aixó que algú s'ho podría pensar dues vegades.

També penso que si t'interesa el que busques et pots registrar i si no ho trobes, no hi ha vida al foro o ja has aconseguit el que volies, et pots borrar.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dv. 29 jul. 2016, 20:12

Jo abans també era de no registrarme a les webs fins que ara quasi totes es obligatori el registre.
Estic seguint aquesta web desde el any 2009 i no em vaig registrar fins el 2013 tal com dius en aquell moment creia que era mes comode
entrar a la web per veure els links que hi havia però mes endevant vaig pensar que registrarme no costa res i a mes es dona suport
als que fan las release i si a sobre es pot ajudar algu millor.
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dv. 29 jul. 2016, 20:27

Bones, jo per a que no hem reportin els enllaços utilitzo http://youpaste.co/ on després utilitzant la opció del MEGACRYPTER encripto els enllaços de tal manera que cap usuari podrá reportar-los. No sé si ja coneixieu aquesta opció pero per a mi i uns cuants que tambè compartim, de moment no hem tingut cap mena d´incidencia del tipus que comenteu.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Proposta per els administradors i moderadors

ds. 30 jul. 2016, 12:37

Quan arrives a un lloc i hi entres de tant en tant, al final t'acabes registrant sense que t'obliguin, pel mateix que dius xagasa, però al final la decisió del registre es teva.

Potser la part del foro que no hi tingui enllaços podria estar oberta i la part del enllaços tancada sense registre, però el que vol denunciar els enllaços es registra i ja està, no sería una solució factible.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dj. 04 ago. 2016, 14:17

Però no només el problema és aquesta gent, sinó la llei. Hi ha molts fòrums que tenen seguretat, sobretot GrupoTS que allà tenim moltíssima protecció. Però no dic de fer-ho tant exagerat, sinó fer el que ja molts han dit, protegir els links fent que cert usuari comenti per a veure'ls.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants