Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Proposta per els administradors i moderadors

dt. 26 jul. 2016, 01:24

Bones a tots, l'idea d'aquest missatge es debatre si realment fem be en deixar el forum totalment desprotegit dabant de bots, usuaris mal intencionats i demes, es a dir, per que no es posa algun tipus de "barrera" per a que no sigui tant facil veure els links de descarrega? Ja que fins i tot un usuari anonim (sense ni estar registart) pot veure absolutament tot el forum i denunciar els links o copiarlos a altres forums o el que sigui. Em podrieu contestar que els usuaris que fan releases poden protegir els links per si mateixos, pero fins i tot aixi hi ha formes d'obtenir els links encara que estiguin encriptats, cap metode es 100% efectiu, en canvi si nomes poguesin veure el link els usuaris registrats i sabent quins usuaris son els que denuncien els links (de fet ja hi ha hagut 2 o 3 qu han dit de forma molt orgullosa que ho han fet per a molestar) els podrieu banejar i ja no podrien veure els links de cap forma i no podrien tornar a denunciarlos, cosa que si poden fer si no hi ha cap proteccio per part del forum com esta passant ara mateix.

Jo crec que sent com es una comunitat construida pels usuaris estaria be obrir aquest debat i potser al saber l'opinio de força gent es vegi mes clar si s'ha de pendre alguna decisio al respecte o seguir com fins ara.

Una sugerencia seria aquesta:
Que els usuaris nous no puguin veure els links fins haber escrito uns 10 missatges, o que passi un dia desde el seu registre o alguna cosa aixi, o simplement que ha d'estar registrat per a veure els links, pero el primer es debatre si s'han de posar o no barreres, suposo que despres ja es veuria quines barreres serien aquestes.

Gràcies.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dt. 26 jul. 2016, 01:26

Mira que jo i en Ramon mai ens hem avingut pero quan té raó....
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dt. 26 jul. 2016, 01:27

Totalment d'acord, de fet es casi l'unic forum que conec que no demana res per veure els links, jo fins i tot posaria que hagin de comentar al post per a poderlos veure, pero be, aixo ja es veuiria si al final els administradors/moderadors accepten la proposta d'augmentar la seguretat del forum.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dt. 26 jul. 2016, 01:29

Estic totalment a favor, avui a vingut un troll que no te res mes a fer en la vida que reportar en comptes de ajudar els altres i a reportat totes les releases meves, aquesta gent que no tenen res a fer mai en la vida es diverteixen aixi, aquesta proposta es necesaria amb urgencia, no es pot aguantar que facin aixo.

Ademas añadiria que en esos 10 mensajes, solo los pudieran ver los admins y mods para poder darle el acceso definitivo como teniais puesto antes, cuando aparecio aquel troll que se metia con wesker hicisteis eso y aquel troll se canso y funciono. ya que el no sabia que lo que posteaba no lo veia nadie.
 
Avatar de l’usuari
DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 168
Membre des de: dv. 03 jul. 2015, 14:57

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dt. 26 jul. 2016, 11:47

Totalment d'acord, estaria bé que posessin una mica de protecció per a evitar trolls i gent que només vol molestar. També estaria bé que tornessiu a posar el sistems dels 10 missatges per a eliminar gent com aquesta.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dt. 26 jul. 2016, 12:17

Jo no comparteixo la mateixa manera de veure les coses, a mi em toca molt la moral tenir que registrar-me i postejar o esperar uns dies abans de poder descarregar una serie en un fòrum al que no tinc cap intenció de tornar-hi ni de participar en la comunitat, i com jo molta gent. Si es reporten els enllaços és per què no es prenen les mesures adequades per part de l'uploader.

Fa força temps vaig fer un tutorial de com protegir els enllaços viewtopic.php?f=6&t=17953 ( les imatges estaven a imageshack i ara no és veuen, tocarà tornar a fer les imatges ), però seguint aquest mètode no m'han reportat ni un sol enllaç en anys. Ja se sap que online hi ha gent que reporta enllaços si la gent no protegeix els enllaços s'arrisca a què els reportin.

Sobre requerir registre per veure els enllaços i requerir esperar uns dies o tenir almenys un mínim de missatges, l'únic que provocaria seria incrementar el nombre d'usuaris (els quals no participaran mai en la comunitat, haver d'esperar uns dies per veure els enllaços no soluciona el problema, ja que si algú et vol reportar els enllaços que has compartit sense protegir, no li ve d'esperar uns pocs dies, i sobre el haver d'escriure per veure els missatges només faria que omplir el fòrum de missatges sense contingut.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dt. 26 jul. 2016, 16:24

Wachimiro, aquest metode es totalment desencriptable, si no han fet res en anys es perque no a coincidit amb cap troll que li agradi fer aixo com si que hi ha ara.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dt. 26 jul. 2016, 17:25

També cal dir que depen del servidor on es el forum que et deixi fer aixó o com podria fer-ho, per ejemple, fer esperar uns dies pero poder veure els enllaços, potser aquest forum no et deixa fer aixó i les opcions que te son les de un minim de missatges, com a molt.

Per altre banda trobo que wachimiro te raó, hi ha gent que arriba aquí en busca d'algún capítol, serie o pelicula i si s'ha d'esperar anirà a una altre lloc a veure si la troba, si no la troba en cap altre lloc es quedarà aquí, esperarà i finalment podrà aconseguir el que vol.

També entenc el que diu Ramon10, el treball de fer les releases, pujarles, etc... i que vingui algú sense res a ver i t'ho tombi tot, per això vaig comentar en una ocasió el metode P2M actualment en desús.

Pel que jo se, de tots els correos que es poden fer servir actualment amb el programa, ja abandonat, funciona prou be amb hotmail - outlook, però no hi han d'aber moltes parts que sino no llista, ho vaig probar am unes 475 parts y no podia, ho vaig probar amb menys de 300 parts i anaba molt bé.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dt. 26 jul. 2016, 19:50

Bones.
Jo tambe estic d'acord amb el tema que la gent s'hauria de registrar per poder
veure els enllaços.

-Un tema que no entenc gaires es.
¿La gent pot esborrar links tan facilment de una comta com exemple Mega?
Pensava que aquest servei al nuvol tenia mes privicitat.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dc. 27 jul. 2016, 10:26

Això és un altre dels grans desaventatges de no compartir per P2P.

No crec que hi hagi cap remei fiable 100% per evitar que el gilipolles de torn denuncii un enllaç i aconsegueixi que l'esborrin. Encriptar + password + etc... és lo mínim si un creu que li poden denunciar sa pujada.

Obligar al registre no m'agrada, personalment, i ni que es fes (no depen de jo), no crec que serveixi per solucionar aquest problema.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dc. 27 jul. 2016, 13:24

bitERROR ha escrit:
Això és un altre dels grans desaventatges de no compartir per P2P.

No crec que hi hagi cap remei fiable 100% per evitar que el gilipolles de torn denuncii un enllaç i aconsegueixi que l'esborrin. Encriptar + password + etc... és lo mínim si un creu que li poden denunciar sa pujada.

Obligar al registre no m'agrada, personalment, i ni que es fes (no depen de jo), no crec que serveixi per solucionar aquest problema.


Pero jo crec que com mes dificil so posem millor.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dc. 27 jul. 2016, 17:23

Me acaban de avisar de este tema, y aunque ya no soy habitual, quería dar mi punto de vista.

Ambas partes lleváis razón.

Es un engorro tener que registrarse a una web/foro sólo para poder descargar X material.
Por otro lado, entiendo perfectamente a los que hacen, montan y ditribuyen sus proyectos de encontrarse indefensos ante usuarios anónimos, trolles, listillo de turno... que denuncian/roban enlaces para tocar las narices, por no poner otra parte que nos cuelga, a los hombres, en la parte delantera más abajo del ombligo.
Podría solucionarse con tener un mínimo de mensajes escritos, fecha de registro, actividad en el foro, o simplemente aplicar permisos para poder acceder a ciertas secciones o hilos.
Ahora bien, si se llegara a aplicar esa medida de seguridad, también tiene una doble lectura; y lo que diré no va ni por terminator, fabrebatalla18, xaiman, guiru, osky??, etc..., es decir, usuarios veteranos, sino para aquellos usuarios registrados que pueden visitar otras webs/foros/blogs, coger ese material, publicarlo aquí sin ni siquiera citar al autor, ya no digo de pedirle permiso, y listo.
Pues ese autor, pongamos que no es un usuario registrado de Animelliure, y que no le gusta que compartan/distribuyan su material en sitios ajenos al donde esté publicado, (también puede darse el caso de que pase de todo). No podría ver "el robo" sufrido si no puede acceder a tal hilo/sección.
Te recuerdo, Ramon10, que tú mismo hiciste lo que estoy exponiendo, aunque luego rectificaste y me pidiste perdón, pero imagínate que no soy usuario registrado de aquí, o que no me avisasen en su día, tendría que registrarme para ver mis propios enlaces o reportarte al moderador de turno, cosa que hice, y al arreglarse todo, le envié un mp para retractarme de mi acción.
De ahí a que entienda la opinión de moderación en estar en contra de aplicar tal medida, y a favor de la distribución por p2p.

Si se aplica la medida, hay medios para aunque se banee un usuario, pueda volverse a registrar cambiando el email y mostrar una ip falsa, así que...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dc. 27 jul. 2016, 18:54

Tato25 esta bien verte de nuevo por aquí ;). Pel tema del p2p a animelliure no ho veig gaire viable en quant a nombre d'usuaris compartint els arxius indefinidament.
L'única manera que veig viable el sistema p2p a una comunitat com animelliure és utilitzant 2 sistemes el primer és mitjançant un seedbox http://seedboxgui.de/seedbox/dediseedbox-fr01/ no li veig futur pel preu que costaria el servei, la segona opció és que la gent es comprès routers dels que pots connectar discs durs y poder compartir utilitzant p2p sense necessitar l'ordinador, d'aquesta manera els arxius tindrien fonts fixes per exemple el router Asus ac66u, però les dues opcions les veig força improbables.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dj. 28 jul. 2016, 01:15

Buenas tato, que bien verte por aqui, y sobre eso que dices tienes razon, aunque yo creo que ese tipo de cosas precisamente pasa con usuarios nuevos que se registran para copiar o molestar a los demas, si que hay casos que es por puro desconocimiento, pero en esa gente se arregla con el tiempo precisamente, ya que todos fuimos nuevos alguna vez, es decir esos usuarios dejaran de copiar en cuanto sepan como funciona un foro y tal, ahora la gente que viene a joder o a molestar no quieren entenderlo porque vienen a tocar los...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Proposta per els administradors i moderadors

dj. 28 jul. 2016, 14:52

El tema de registrarse a la web no ho veig tan complicat nomes es dedicari 1 o 2 min i ja es per sempre.
Al menys ja es tindria una mica de control amb qui entra i surt de la web.
-Altres webs han fet temas molt pitjor com es passar de poder entar a la web amb registre obcional a ser web
de registre nomes per invitació.
A mi em va passar amb una web on no estava registrat i despres de no entrar en un temps la web va pasar a registre
peò nomes et pots registrar si tens invitació d'algun usuari de la web.
Però aqui no seria el cas nomes seria registrarse per poder accedir als links. Crec que perdre un parell de minuts per registrarse
per tenir series bonissimes com bola de drac volen perfectament aquests 2 min.

Salut.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants