Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
morrit
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dg. 01 març 2009, 18:25

Iniciar sessió a la web

dg. 22 oct. 2023, 18:04

A la web http://web.animelliure.net/index.php, a la esquerra que s'obre el menu sidebar, funciona logearse amb el teu usuari ?
No em fa res...es més fas click i descarga un arxiu index.php

Que per cert miran per la web.
http://web.animelliure.net/
No hi cap enllaça al forum aquest. :xiulant:
Gràcies
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Iniciar sessió a la web

dg. 22 oct. 2023, 18:37

Xarxa Animelliure -> Fòrum Animelliure

El tema del inici de sessió ni idea, però crec que ja fa uns anys que no funciona des d'allà.
 
Avatar de l’usuari
morrit
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dg. 01 març 2009, 18:25

Re: Iniciar sessió a la web

dl. 23 oct. 2023, 22:25

dani98 ha escrit:
Xarxa Animelliure -> Fòrum Animelliure
El tema del inici de sessió ni idea, però crec que ja fa uns anys que no funciona des d'allà.

Gracies..
Doncs sembla que no...vaig veure aquest fil antic i potser era algo de la base de dades que no s'ha actualitzat encara...
viewtopic.php?f=44&t=18554

El registre d'usuaris es fa a través del fòrum, pel que l'accés és immediat al fòrum una vegada actives el teu compte. De cara a l'accés a la web, que fa servir una altra base de dades, aquesta sincronitza els usuaris amb el fòrum un cop per setmana, pel que depenent de quan t'hagis registrat pots trigar una setmana a aparèixer com a "registrada" a la web, per això ara mateix quan ho proves et surt aquest missatge d'error per "dir-te" que no estàs registrada a la web. Quan rebis un missatge que et digui que estàs registrat a la web aleshores ja podràs identificar-te a la web. Ara bé, si ja has rebut aquest missatge i et continua donant error prova esborrant les cookies i torna a accedir. Si tot i així encara et dona error m'ho dius, perquè aleshores faré proves amb el teu usuari; que bàsicament consistirà a identificar-me jo amb el teu usuari i veure què passa.
El fet d'estar registrat a la web et permet la publicació de notícies en portada, afegir animes (i versions) a la base de dades d'anime, accedir a l'apartat de manuals i per últim publicar comentaris com a usuari registrat.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants