Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Vols que hi hagi un subfòrum d'esports (i altres)?

12 (63%)
No
7 (37%)
 
Vots totals: 19
 
Lord Vegeta

Subfòrum d'esports

dt. 06 juny 2006, 20:09

Com Maki_ va començar parlant aquí i la gent sembla que volia, obro aquest post per demanar un subfòrum d'esports :D

Des del meu punt de vista, crec que a Offtopic és barrejen tants missatges de temes diferents que a vegades és difícil trobar el post que busques.

Per això, vull preguntar si seria millor dividir el Cul de Sac en diverses seccions més. Jo estic parlant d'esports, però si la gent li agraden altres temes com cine, música...

A mí m'agradaria que hi hagués un d'esports i un de firmes (per posar tutorials, galeries de cada usuari, peticions de firmes, coleccions de fonts, renders, pinzells....)

I per últim, crec que en comptes de fer els subfòrums dins d'offtopic (videojocs, bajanades i Ogame), potser seria millor fer-los dins de Cul de sac, al mateix nivell que offtopic (no sé si m'explico...).

Això és tot, a veure que us sembla :D
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dt. 06 juny 2006, 20:24

Jo això ho trobo poc important. Trobo més important dividir l'Anime i Manga en 2. Un per parlar d'anime i manga, i l'altre per parlar de les releases. No trobo que les 2 coses siguin d'un mateix tema com per anar al mateix subfòrum. Jo de moment no voto.

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 06 juny 2006, 22:33

Doncs jo crec que caldir ames que res per tenir-ho una mica més organitzat. Potser el de firmes i tal no perque per això amb un post ja fem, pero els esports, i lel de anime/manga crec que caldrien (musica, cine, etc tampoc es parla tant com per a caler un subforum)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dt. 06 juny 2006, 23:31

Jo pel d'esports sí q votaria a favor :P pq és un tema més ampli.
Per això d xerrar d releases a anime i manga, per jo no, pq això d anunciar releases abans d fer-les és algo q no m'agrada, personalment. A més d q al grup d ripejadors ja es disposa d'un subfòrum privat per xerrar-ne (poc emprat, això sí...)

PD: Així q voto a favor, però només pel subfòrum d'esports.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Txus
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 919
Membre des de: dv. 03 des. 2004, 16:50
Ubicació: Shinjuku
Contacta:

dt. 06 juny 2006, 23:50

Jo crec que aquest és un fòrum d'anime i manga en català. Fòrums d'esports ja n'hi ha. Un subfòrum d'esports ho veig una mica sense utilitat, ja que bàsicament es parlaria de futbol i alguna cosa de Formula 1. Per això ja hi ha l'Offtopic.
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dt. 06 juny 2006, 23:52

Jo opto per no posar cap d'esports, però dividir l'anime i manga en releases, etc, i manga i anime en general

:adeu:
Imatge
 
gohan2

dc. 07 juny 2006, 00:08

MyGoku ha escrit:
Jo opto per no posar cap d'esports, però dividir l'anime i manga en releases, etc, i manga i anime en general

:adeu:

Estic d'arcord amb tu.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 07 juny 2006, 00:31

Txus ha escrit:
Jo crec que aquest és un fòrum d'anime i manga en català. Fòrums d'esports ja n'hi ha. Un subfòrum d'esports ho veig una mica sense utilitat, ja que bàsicament es parlaria de futbol i alguna cosa de Formula 1. Per això ja hi ha l'Offtopic.


Pero degut a l'increment d'aquests posts (degut tambe a que es l'epoca on menys futbol hi ha i de la que mes es parla: fitxatges, el mundial, rumors, eleccions, el circ de la F1) crec que caldriaun subforum per organitzar i tenir-ho més filtrat.
De la mateixa manera, jo puc al·legar que el contingut del subforum d'Ogame podria anar a videojocs, no?

Salut!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Txus
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 919
Membre des de: dv. 03 des. 2004, 16:50
Ubicació: Shinjuku
Contacta:

dc. 07 juny 2006, 01:07

Maki_ ha escrit:
Txus ha escrit:
Jo crec que aquest és un fòrum d'anime i manga en català. Fòrums d'esports ja n'hi ha. Un subfòrum d'esports ho veig una mica sense utilitat, ja que bàsicament es parlaria de futbol i alguna cosa de Formula 1. Per això ja hi ha l'Offtopic.


Pero degut a l'increment d'aquests posts (degut tambe a que es l'epoca on menys futbol hi ha i de la que mes es parla: fitxatges, el mundial, rumors, eleccions, el circ de la F1) crec que caldriaun subforum per organitzar i tenir-ho més filtrat.
De la mateixa manera, jo puc al·legar que el contingut del subforum d'Ogame podria anar a videojocs, no?

Salut!

Tens raó. Com que no hi entro mai en aquest subfòrum quasi me n'havia oblidat que existia. Jo estic també en un fòrum on hi ha mil·lers de participants, i a offtopic s'hi parla de F1 i de futbol, i cada cosa té el seu propi fil: El fil de la lliga 2005-2006, el fil del Mundial, el fil de la F1. Potser seria convenient també fer-ho així, aquí.
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dg. 11 juny 2006, 00:22

Veig que ja s'ha creat el subfòrum :mrgreen:

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Rafalet
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 342
Membre des de: ds. 08 gen. 2005, 18:43
Contacta:

dg. 11 juny 2006, 01:38

Jo crec que aquest és un fòrum d'anime i manga en català. Fòrums d'esports ja n'hi ha. Un subfòrum d'esports ho veig una mica sense utilitat, ja que bàsicament es parlaria de futbol i alguna cosa de Formula 1. Per això ja hi ha l'Offtopic.

Totalment d'acord amb tú, Txus. No ho podries haver dit millor.
Voto que no.
 
algogoku

dg. 11 juny 2006, 01:53

Arribes tard, rafalet. Ja està fet.

Jo crec que estaba bé la seva creació perque tants posts d'esports omplien el offtopic. I no sols de futbol i Alonso viu la gent, també hi ha tennis, NBA... i dintre de futbol pot haverhi, com hi ha, molts de posts diferents. I aixi als altres esports...
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dg. 11 juny 2006, 18:22

Pos tanco aquest post que ja no té sentit...
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants