Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Voleu aquest nou apartat?

Si
9 (28%)
No
12 (38%)
M'es ben igual si el poseu o no xD
11 (34%)

Vots totals: 32

Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1382
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

dj. 15 feb. 2007, 14:39

Asuka ha escrit:
Crec que ja hi ha el tauler com va dir ja fa mesos el Kenshinbh

Que hi hagi el tauler, no vol dir que no hi pugi haver un subforum.

Adéu !
ImatgeImatgeImatgeImatge

Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 15 feb. 2007, 15:28

dons jo crec ke no cal, si es fes, seria un altre subforum que potser al principi mostraria senyals de vida pero que estaria mort al cap de poc (esports, pangya, o com el de complements que no es perque no sigui util sino perque les imatges caduquen.... no s podrien penjar al tauler?) i que es podria estalviar amb un post on posar tot i una entrada a la wiki (o en el cas de quet de disseny, el tauler)

Ryotsu

dj. 15 feb. 2007, 15:48

Doncs ami si que m´agradaria tenir aquest sub forum.
Si de cas, poseu-lo( si surt democraticament a les votacions, sino res) un temps de prova i si com dieu, al cap d´un temps no hi ha gaire moviment, doncs es tanca i ja esta.

bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2831
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dj. 15 feb. 2007, 16:45

Es una llàstima q dissenycat hagi tancat pq era una bona idea i em sorpren la poca participació...
Crec q el q s'hauria d fer, no sé com, és ser més solidaris i posar-se en contacte amb els webmasters e intentar cercar una solució per tornar-la a obrir.

Fer aquí un subfòrum amb material, tutorials, etc... i q un dia s'hagi d tancar per manca d'activitat... seria una mala passada, crec jo.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Fredolic

dj. 15 feb. 2007, 18:25

A mi m'hes ben igual, feu el que vulgueu, si el voleu posar bé si no doncs també xD.

yuri

ds. 17 feb. 2007, 00:42

bitERROR ha escrit:
Es una llàstima q dissenycat hagi tancat pq era una bona idea i em sorpren la poca participació...

Quina llàstima que l'han tancat, era una bona pàgina. Però fa poc que l'han tancat?

bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2831
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

ds. 17 feb. 2007, 01:02

Fa poc, aquesta setmana crec.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant