Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 set. 2016, 11:38

a mi la serie de db super ni m´agrada ni me desagrada la veig i punt al igual que molta gent diu que db GT en el seu dia era una merda (a mi em va agradar per cert) i ara comparada amb aquesta la super es una obra mestra al menys esta mes ve dibuixada lo de las tramas baby,super a-17 y els dracs malignes ja es una altre historia,,, a mi lo que no m´agrada de super es que el manga de totoyaro i el anime posen coses totalment diferents es com si un anes per un cantor i el altre per l´altre,,, tambe lo que no mori ja ningu (bueno en gowasu sera el primer i el ultim aunque despres el resucitaran estar mes clar que el aigua) i despres el tema dels personatges a mi la banda de pilaf em sobra que aparegui en algun moment per fer gracia val pero no en cada episodi,,, despres en vegeta le han pusat de ss blue perque tothom es quedi content (com en Gt amb el 4 nivell) pero mai superara en goku que el posen de ximplet (com en Gt quant el van fer petit),,, en trunks del futur l´han cagat amb el color del cabell a Z era lila i ara se´l pintan de blau ¿? i aixo no es com el bigoti d´en Vegeta en Gt que al final s´ho van treure menys mal,,, a mi se la posan per la Tv La veure igualment com a fan que soc de tota la vida de la serie es la de la meva infancia pero no estare tant emocionat com el seu dia veia Gt ja no es lo mateix,,, en fi cadascu que pensi el que vulgui,,, i aquest cap de setmana no hi haura capitol suposo que de one piece tampoc perque quant no donen una serie normalment l´altre tampoc la posen en fi) continuara,,, XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 set. 2016, 11:54

A menys de un mes que surti el joc ''Dragon ball xenoverse 2'' amb tots els personatges de super i encara no s'ha doblat cap capitol. I pensem que aquest joc sortira per ps3 ps4 pc i xbox one. Una mica de pasotisme.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 set. 2016, 12:19

lo de la serie de super deient que ja la estaven doblant a sevilla per donarla en boing proximament,,, bueno aixo es el informant per els portals web sobre anime i manga,,, que facin el que vulguin jo crec que emitiran els 30 primers capitols aixo es el que tenen comprats fins que es carreguen en freezer i ahir lo tallaran,,, m´en recordo que Gt abans d´emetrela per televisio no es va vendre en vhs abans de posarla per la tv? i el videojoc de xenoverse 2que dius nomes sortira per pc i per ps4 aixo ho vaig llegir al hobby consolas en fi continuara,,, XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 set. 2016, 15:32

kakarotto2017 ha escrit:
lo de la serie de super deient que ja la estaven doblant a sevilla per donarla en boing proximament,,, bueno aixo es el informant per els portals web sobre anime i manga,,, que facin el que vulguin jo crec que emitiran els 30 primers capitols aixo es el que tenen comprats fins que es carreguen en freezer i ahir lo tallaran,,, m´en recordo que Gt abans d´emetrela per televisio no es va vendre en vhs abans de posarla per la tv? i el videojoc de xenoverse 2que dius nomes sortira per pc i per ps4 aixo ho vaig llegir al hobby consolas en fi continuara,,, XD

Bueno en principi sortira per Ps4 i Pc plataforma Steam. A mi ja em va be el tinc encarregat per pc.
El tema doblatge espero veurel en català però si no el doblen tindra de ser en castella a la Boing.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 25 set. 2016, 17:38

Bueno a la espera del capitol 59 posare l'enllaç de una targeta que m'ha regalat un amic.
Super Saiyan Rose Goku Black.
https://mega.nz/#!YEEiyaZC!RUz2lshLgiRs ... giV-MFCYXE
Salut.
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Dragon Ball Super

dl. 26 set. 2016, 01:25

xagasa ha escrit:
Bueno a la espera del capitol 59 posare l'enllaç de una targeta que m'ha regalat un amic.
Super Saiyan Rose Goku Black.
https://mega.nz/#!YEEiyaZC!RUz2lshLgiRs ... giV-MFCYXE
Salut.

Poso la imatge aquesta aquí per a no tindre que anar a dercarregar-la. Be, no es la que ha pujat en xagasa, es un altra amb millor qualitat
Spoiler: mostra
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dv. 30 set. 2016, 12:30

Spoiler del capítol 61:
Spoiler: mostra
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 30 set. 2016, 17:18

hola aixo del spoiler doncs si ho he entes ven be diu que en zamasu va demanar que el seu cos el del passat zamasu el que va eliminar en beers com no era inmortal va demanar que el fiques dintre del cos d´en goku del futur i aixi amb un goku dolent ningu el podria guanyar,,, i el seu pla era perque tots els humans quedasin extingits,,, aixo del pla 0,,, i la bulma suposo que la posan amb la excusa de la nau,,, sera perque una vegada que acabi la lluita doni el vist i plau al matrimoni d´en trunks i la mai segur,,, ja que la del futur esta morta i ja no la poden resucitar perque no existeixen les boles del drac,,, mes o menys diria que la serie pinta aixi els proxims capitols vamos res de nou,,, en fi,,,
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 30 set. 2016, 18:08

Jo de la serie de super millor ja no en parlo capitol rera capitol decepciona mes. Esperem que el xenoverse 2 que surt el 28 d'octubre sigui la joia
que realment es parla.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dv. 30 set. 2016, 20:38

La saga d'en Trunks cada cop es més confusa. Esperem que els 40 capitols que queden (torneig de zeno i fillers) siguin una mica millors.
El que si m'agrada es el manga. Te més coheréncia.

Per cert
Spoiler: mostra
xenoverse 2 confirma que GT i les pelis són linies temporals alternes.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 03 oct. 2016, 17:07

hola be una vegada vist el capitol 60 ho he encertat,,, mes o menys en black es el cos de´n goku del futur pero resucitat com a dolent amb el cor del zamasu antic,,, suposo que li quedaran 2 o 3 capitols per acabar la saga,,, per cert hi han planols del capitol que dona vergonya aliena pero en fi es tota la serie en general (GT fa 20 anys vale el argument casi ningu li va agradar pero al menys va estar ben dibuixada y comparada amb aquesta super es queda GT com una obra mestra),,, en fi no explico res del capitol perque lo unic interesant era saber qui era en black,,, (goku poseit amb cor negre) per aixo el seu nom,,, XD
El manga de super si a mi tambe en mola quan el terminin i planeta el publica me´l comprare,,, ara es veu que en totoyaro tambe fara un altre manga del xenoverse 2,,,
Ah valen diuen que GT i les pelicules no son canon sino lineas temporals,,, o sigui que Super tampoc ho es perque no segueix on es va acabar realment sino es com si fos una mena de cuentame como paso pero amb bola de drac ¬¬ ademes son els mateixos que van fer Gt al seu dia,,, dic en el argument no en el dibuix es clar,,, en fi,,, cadascu que pensi el que vulgui que es lliure,,, continuem la setmana que be al 61 salut
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 06 oct. 2016, 12:40

mare meva veient com continuaran els proxims capitols de super es veu que volen tancar en zamasu en una mena de tarro amb la ayuda de una flauta rollo tapion quan tenia tancat el hildegarn i aquesta tecnica crec que la volen fer rotllo la de satanas cor petit amb el vent aquell i la olla expres una mena similar i el fullet tortuga li explicara a en goku que torna una altre vegada sol al present per aprendre aquesta tecnica i aixi tornar al futur una altre vegada per tancar el zamasu,,, mentrestant en vegeta i en trunks que te un super power up planten cara en zamasu i en black mentres en goku torna al futur,,, yo acabaria la serie el capitol 64,,, com a Gt,,, per cert el nou ending no me agrada gens,,, salut
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dj. 06 oct. 2016, 12:47

M'agradaven més els dos últims endings a mí. I pel que sembla, hi han 3 Zamasus: un el·liminat pel Beerus, un que ha canviat de cos amb en Goku com si fos en Ginew i el Zamasu del futur d'en Trunks.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 07 oct. 2016, 11:59

jo diria que en son dos zamasus el del futur inmortal i el del present eliminat per beerus ja que no es pot resucitar van aprofitar el cos de´n goku de´n futur per poseirlo ficant-li el alma i el cor dolent del zamasu present fent una fusio perque les arrecades de´n zamasu i en black son aquestes una en cada orella,,, i aixo del power up d´en trunks si molaria que alcances el tercer nivell de poder ja que el blue el veig imposible,,, bueno a vere com segueix,,, XD
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Dragon Ball Super

dv. 07 oct. 2016, 13:14

Sabeu si hi ha escenes on en Black Goku sorti mal dibuixat? M'agradaria veure gargots d'ell.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Camel3XL i 82 visitants