Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 23 oct. 2017, 15:32

Recordeu d'organitzar la informació per ser entregada a la resta d'usuaris del fòrum de forma respectuosa amb la manera de seguir la serie, quedant, doncs:

Comentari sobre un capítol ja emés: Normal
Comentari sobre spoilers de capitols veniders i/o avanç del proper capítol: AMAGEU-LO EN SPOILER.

O caldrà prendre alguna mesura.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 23 oct. 2017, 17:36

Jo espero no us prengueu malament si ho poso aqui però volia fer una consulta sobre bola de drac gt i crec que es una tonteria obrir un fil per lo que busco.

-Sabent al 100% que el millor audio en català de bola de drac gt que hi ha per google es el de la release de Albert weskert. (Hi ho dic perque he vist releases fora d'aquesta web amb triaudio i opció d'audio català. I el català sembla gravat amb una caset de l'epoca dels 90 i no entenc perqué hi ha pedaços on s'escolta en castella si bola de drac gt no va tenir censures i em refereixo a trossos de episodi no resums. Però no m'enrollo mes. Realment busco la opinio de quina raw de google es de millor qualitat per afegir-hi l'audio perfecte de Albert Wesker. En principi es per fer una versió propia però pujaria els primers capitols per qui vulgui opinar. Si es petició i Albert wesker i esta d'acord es podria fer una versio millorada com va fer Ova gaiden amb el bola de drac z. Hi dic que no es cap critica a la release existen ja que el audio es un 10 però la raw em sembla massa un vhs.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dt. 24 oct. 2017, 15:19

xagasa ha escrit:
Jo espero no us prengueu malament si ho poso aqui però volia fer una consulta sobre bola de drac gt i crec que es una tonteria obrir un fil per lo que busco.

-Sabent al 100% que el millor audio en català de bola de drac gt que hi ha per google es el de la release de Albert weskert. (Hi ho dic perque he vist releases fora d'aquesta web amb triaudio i opció d'audio català. I el català sembla gravat amb una caset de l'epoca dels 90 i no entenc perqué hi ha pedaços on s'escolta en castella si bola de drac gt no va tenir censures i em refereixo a trossos de episodi no resums. Però no m'enrollo mes. Realment busco la opinio de quina raw de google es de millor qualitat per afegir-hi l'audio perfecte de Albert Wesker. En principi es per fer una versió propia però pujaria els primers capitols per qui vulgui opinar. Si es petició i Albert wesker i esta d'acord es podria fer una versio millorada com va fer Ova gaiden amb el bola de drac z. Hi dic que no es cap critica a la release existen ja que el audio es un 10 però la raw em sembla massa un vhs.


Yo conozco unas raws en 8k buenisimas, si quieres te las paso.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 24 oct. 2017, 15:37

Se agradece però ya las tengo.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dt. 24 oct. 2017, 16:29

xagasa ha escrit:
Se agradece però ya las tengo.


No creas, las mias ademas tienen 3d
 
Avatar de l’usuari
Shinsengumi Fansub
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 24 oct. 2017, 16:32

terminator ha escrit:
xagasa ha escrit:
Se agradece però ya las tengo.


No creas, las mias ademas tienen 3d


BUAH TIO, son las que tienen HDR tambien no? y a 60fps BUAH BRUTAL!!
Shinsengumi Fansub - Lyswh

Gintama en Català (+ extres) - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21182
Digimon Frontier BDRip - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21230
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dt. 24 oct. 2017, 16:33

Shinsengumi Fansub ha escrit:
terminator ha escrit:
xagasa ha escrit:
Se agradece però ya las tengo.


No creas, las mias ademas tienen 3d


BUAH TIO, son las que tienen HDR tambien no? y a 60fps BUAH BRUTAL!!


Son mejores, tienen hdr y ademas 120 fps, no hay nada mejor
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dragon Ball Super

dt. 24 oct. 2017, 16:44

xagasa ha escrit:
Jo espero no us prengueu malament si ho poso aqui però volia fer una consulta sobre bola de drac gt i crec que es una tonteria obrir un fil per lo que busco.

-Sabent al 100% que el millor audio en català de bola de drac gt que hi ha per google es el de la release de Albert weskert. (Hi ho dic perque he vist releases fora d'aquesta web amb triaudio i opció d'audio català. I el català sembla gravat amb una caset de l'epoca dels 90 i no entenc perqué hi ha pedaços on s'escolta en castella si bola de drac gt no va tenir censures i em refereixo a trossos de episodi no resums. Però no m'enrollo mes. Realment busco la opinio de quina raw de google es de millor qualitat per afegir-hi l'audio perfecte de Albert Wesker. En principi es per fer una versió propia però pujaria els primers capitols per qui vulgui opinar. Si es petició i Albert wesker i esta d'acord es podria fer una versio millorada com va fer Ova gaiden amb el bola de drac z. Hi dic que no es cap critica a la release existen ja que el audio es un 10 però la raw em sembla massa un vhs.

Dragon Ball GT SOLO, y repito, solo se ha comercializado oficialmente en DVD, cualquier Bluray que veas por internet (hasta la fecha) es una estafa/falso, por lo tanto lo mismo si ves BDrips, partiendo de eso, lo maximo que se puede conseguir es un 480i/p (576i/p si fuesen DVD PAL, pero teniendo en cuenta que los DVD PAL suelen tener problemas de ghosting y que no suelen partir de un master mejor que el japones, no merecen la pena), cualquier otra cosa superior a esa resolucion es con toda probabilidad algo falseado y que al final lo unico que tiene de superior es el peso, y encima por el sobrefiltrado casi siempre se ve peor que el DVD original, perdiendo muchos detalles.

He de reconocer que el DVDrip de Wesker, en cuanto al video, no es le mejor que se podria conseguir de los DVD japoneses, aun asi, esta bastante bien y es compatible con cualquier dispositivo. Lo ideal seria hacer un DVDrip a partir de los DVD9 japoneses con un CRF bajo (15 o asi), pero como tienen mucho grano saldrian con bastante peso.

PD: Sobre los 4K, fuera bromas, hay gente que ha tenido la "genial" idea de reescalar DBZ a 4K partiendo de los Bluray de Funimation, que ya de por si son malos... espero que nadie haya hecho algo asi con DB GT porque es una autentica barbaridad pasar de 480p a 2160p.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 24 oct. 2017, 18:10

Si no us importa, feu un fil nou si voleu parlar de raws de GT, si us plau.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 27 oct. 2017, 02:12

Estic flipan amb el requisits minims del nou joc Dragon Ball FighterZ. 16 gb ram. En maxims que deu demanar 32 gb.....
Que demani un i7 ho comprenc a aquestes altures però 16 de minim em sembla exagerat.

-En tema bola de drac super per boing dintre de 5 capitols s'iniciara la saga den goku black. Creuem els dits amb la censura.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

ds. 28 oct. 2017, 15:27

Per què creues els dits? si és més que evident que censuraran tot el que puguin com han fet fins ara.
Sembla ser que ja tindrien doblats del 53 al 76 (primera tongada de capítol amb la nova veu d'en Vegeta, quin drama)
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dg. 29 oct. 2017, 10:06

Vist el 114...

Spoiler: mostra
Ja sabem qui será el nou superguerrer que apareixerà al torneig (guerrera en aquest cas). Com pot ser que no ens haguem fixat en les arracades tan maques que porten abans??
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 29 oct. 2017, 10:28

Spoiler: mostra
I jo que creia que les intervencions externes eren il·legals... Pobret Frost...
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dg. 29 oct. 2017, 11:51

Vist el capítol 113 amb l'avançament tenim spoiler del proper capítol 114

Spoiler: mostra
Fusió potala entre la Caulifla i la Kale gràcies a les arrecades del kaioshin Fuwa, pel que es veu s'anomenarà "Kafla"

http://img.fenixzone.net/i/QYLgKsG.jpeg
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 29 oct. 2017, 13:52

Se m'ha acudit un sistema per derrotar en Jiren. Vist l'avançament del 114.
Spoiler: mostra
En Vegitto podria tornar a fer acte de presència, si es que la fusió amb les Pottara es legal
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 48 visitants