Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dc. 17 gen. 2018, 20:13

Visca, visca i visca!!!! La veritat és que amb els seguidors de Detectiu Conan s'ho han currat molt! Ni en les meves millors esperances pensava que farien tanta via a dur encara més material nou! Jo que ja estava content de tenir ara un temps per anar veient amb calma els capítols que des que va tornar el Detectiu Conan no han arribat a emetre... amb prou feines em vaig fer la marató de veure els que tenien implicació en la trama, però la resta també els voldré veure :P

L'únic emperò és que aquestes bones noves estiguin una mica aïllades, però tant de bo tingui l'èxit esperat, audiència al 3alacarta i demés perquè el tema repunti i el fet d'estrenar anime deixi de ser una raresa en l'àmbit català!
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dc. 17 gen. 2018, 20:57

Bones notícies! Potser volen estrenar aquests episodis immediatament després que s'acabi la reposició dels que han estrenat aquests mesos, que seria cap a finals d'abril o principis de maig. Si comencen el doblatge ara, hi ha temps per fer-ho.

Per cert, és segur que siguin 80 episodis, o hi ha lloc per a l'esperança que siguin més? En aquest cas, la Sera sí que tindria veu catalana, però l'Amuro estaria una miqueta més en dubte, donat que els 80 acabarien just a la seva aparició a dos capitols. Espero que no passi com amb en Subaru, que va aparèixer als últims episodis de la tongada i a la nova tongada ha perdut la veu...

Sigui com sigui, VISCA!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dc. 17 gen. 2018, 21:18

Per cert, a partir d'ara aneu amb compte amb els comentaris dels capitols que doblaran i les pelis, hi ha gent que no els ha vist i podeu ferlos spoilers.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dj. 18 gen. 2018, 00:27

Quina bona notícia!! No m'esperava que comprarien més capítols tan aviat :D :D

Posats a somiar espero que això pugui ser un nou inici per tornar a tenir una època daurada d'animes doblats al català, com la que hi va haver als anys '90 o la que es va intentar cap allà el 2010 quan van crear el Canal 3XL i van portar una bona pila d'animes nous (Death Note, Nana, Eureka Seven, Bleach...) M'encantaria veure capítols nous de One Piece en català.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dj. 18 gen. 2018, 00:43

Bona notícia si doblen capítols nous.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dj. 18 gen. 2018, 09:15

Ostres, realment no esperava material nou tan aviat ni de bon tros... I menys tenint en compte com està, i probablement estarà, la CCMA... Fantàstic :excl: :excl: :excl:

Sembla segons el missatge d'Atenció a l'audiència que és segur que hi haurà tant episodis com pel·lícules nous, però com sabeu que seran 80 episodis altre cop :pregunta:

Ens haurem de posar les piles amb els episodis estrenats entre setembre i gener, doncs :excl: :profident:

I respecte l'estrena dels nous episodis, aposto o per quan acabi la reemissió dels dels vespres, per l'estiu o ja de cara a la nova temporada al setembre. I per les pel·lícules, com fins ara, anant-ne estrenant alguna periòdicament per dates assenyalades. I Setmana Santa és bona i tradicional època de pelis del Conan. ;-)

Merci per la informació, doncs :excl: I esperant la release del Megapost per gaudir d'episodis i pelis en el nivell a què ens teniu acostumats. :)
 
Avatar de l’usuari
Aryma
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dt. 20 gen. 2015, 16:40

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dj. 18 gen. 2018, 12:09

Graaan noticia!!! Ha esperar que confirmin dates i tal!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dj. 18 gen. 2018, 15:30

Molt bona notícia, i del tot inesperada. Que s'estrenin dues tongades d'episodis nous amb tant poc marge em sembla molt meritòri, i ni tan sols abans passava(abans el temps era d'un o dos anys com a molt)
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dj. 18 gen. 2018, 18:15

Noín ha escrit:
Molt bona notícia, i del tot inesperada. Que s'estrenin dues tongades d'episodis nous amb tant poc marge em sembla molt meritòri, i ni tan sols abans passava(abans el temps era d'un o dos anys com a molt)


És que avui dia no té sentit fer esperar gaire! Vivim en un moment en què quan estrenen un capítol d'alguna sèrie d'EEUU, al cap d'una o dues setmanes ja es pot veure doblat per Neox o canals de pagament.

A més, que TV3 necessita mantenir les bones audiències de DC (les reposicions de qualsevol cosa sempre acostumen a tenir menys audiència que l'emissió original) pel tema de les publicitats i diners i tal.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dj. 18 gen. 2018, 18:52

és que no es tracta d'esperar o no, es tracta de calers i d'anime .L'anime és car, i donada la situació actual de TV3 seguir apostant per un producte car, independentment de la seva audiència, es complicat. Amb més motiu per valorar l'esforç que fan
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dj. 18 gen. 2018, 21:56

Quina bona noticia, a veure si per l'abril, quan acabi la repetició, els podem ja veure (Si no van a episodi doble, acabaria a finals d'agost). Si fos així, seria la segona vegada que han trigat menys en portar-ne de nous. La que menys va ser el pas del episodi 327 al 328, que només varen ser 2 mesos i mig (i varen ser dues compres diferents).

Josep.v ha escrit:
estaria una miqueta més en dubte, donat que els 80 acabarien just a la seva aparició a dos capitols. Espero que no passi com amb en Subaru, que va aparèixer als últims episodis de la tongada i a la nova tongada ha perdut la veu...


Ho bo és que si la sèrie continua anant bé els més nous no trigaria molt en arribar (en altres ocasions solia trigar un any en arribar nous episodis), amb ho qual seria fàcil que tingués continuació. Ho dolent, és que sent només dos episodis, potser quan s'adonen que es personatge recurrent li fiquen altre veu, com va passar amb Sonoko o Heiji Hattori.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
kagome21
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 20 gen. 2018, 17:57

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

ds. 20 gen. 2018, 18:14

Hola! on puc trobar els nous capitols de detectiu conan per descargar?
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dg. 21 gen. 2018, 12:06

hola a tots companys!!!!! avui es el meu aniversari!!!! el meu primer regal va ser l'altre dia, aseventar-nos de que ja hi ha una nova tanda en cami i noves pelis.
I doncs, sabeu quin es el meu planas per aquesta tarda?
Doncs veurem la peli 6 i 8 que son les meves preferides, i tot seguit el barça-betis.

Aprofito aquest post per (no se quin seria el dit en catalá) "ROMPER UNA LANZA" en favor de la peli 6.
"La Peli 6" esa gran incomprendida!!!
No se perque a molta gent no li agrada, es la meva preferida, sera perque m'encanta l'ambientació del londres del segle(no recordso quin jejeje) del Sherlock Holmes.
A mi m'encanta.

com anecdota per si algu no ho sap, dir que una de les escenes finals,

Spoiler: mostra
la del vago de tren on es descobreix qui es el dolent, es un "guiño" a un cas del Sherlock holmes


i la trama de la peli en si, trovo que es molt bona.
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dg. 21 gen. 2018, 12:11

kagome21 ha escrit:
Hola! on puc trobar els nous capitols de detectiu conan per descargar?


aqui els companys els estan fent, porta molta feina pero aviat els tindrem.

Una mica de paciencia si us plau jejeje, encara que no soc el mes indicat per dir-ho per que jo soc iun ansios per naturaleza jajajaj!!
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Detectiu Conan súper3: 6 i 7 gener estrena peli 11 i 12! 8 gener reposició a partir del 515. Donem audiència!

dg. 21 gen. 2018, 12:36

evilgio88 ha escrit:
hola a tots companys!!!!! avui es el meu aniversari!!!!
Felicitats!!

La 6 no l'he vist però pel que dius té bona pinta :yeah:

kagome21 ha escrit:
Hola! on puc trobar els nous capitols de detectiu conan per descargar?


T'hauria de sortir a dins d'un dels subfòrums de distribució, si no et surt pot ser per dos motius: o no t'han donat accés (encara) o que has de tenir una mica més activitat al fòrum o esperar a que passin uns dies. No sé quin dels dos és, si passa temps i segueixes sense trobar-lo (busca bé a dins de "Distribució" abans) envia-li un missatge a l'usuari que es fa dir Adrià.

EDITO:
fabrebatalla18 ha escrit:
Aqui tinc tots els capitols que han pujat fins ara al 3alacarta (i les pelis), alguns estan repetits perque els mes antics no funcionen pero els que hi ha mes nous si que funcionen:

En total serien de l'1 al 278 i del 515 al 590 i les 3 ultimes pelis estrenades (tambe van publicar fa anys del 422 al 514 pero nomes els tinc en baixa qualitat i no crec que mereixin la pena tret de per a guardarse alguns audios que no hi ha del TDT):
https://paste.ee/r/XPHwS

Aqui tens el que vols Kagome, tots els agraïments a en Fabrebatalla18

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants