Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 17 oct. 2018, 22:44

fabrebatalla18 ha escrit:
Aryma ha escrit:

Nomes el dia 10 i 11 (ni el dia de l'estrena) i nomes 1 sessio al dia a les 23h? No ho posen gens facil per als de Vic... a veure si a la provincia de Tarragona ens posen mes cinemes perque jo no crec que em desplaci 2 hores i algo entre anar i tornar per a veure una peli de 2 hores... Pero be, no perdo l'esperança fins a l'ultim dia, tinc moltes ganes de veuerla....

S'enten que a les 4 capitals la faran. O almenys seria lògic que com a mínim es fes a les capitals. Ara, espero que pels voltants de BCN la facin. Quin pal haver de fer també 2h entre anada i tornada fins a BCN. Però si això falla, tinc família a Vic on puc passar-hi el cap de setmana...
 
Avatar de l’usuari
Aryma
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dt. 20 gen. 2015, 16:40

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 18 oct. 2018, 06:28

fabrebatalla18 ha escrit:
Aryma ha escrit:

Nomes el dia 10 i 11 (ni el dia de l'estrena) i nomes 1 sessio al dia a les 23h? No ho posen gens facil per als de Vic... a veure si a la provincia de Tarragona ens posen mes cinemes perque jo no crec que em desplaci 2 hores i algo entre anar i tornar per a veure una peli de 2 hores... Pero be, no perdo l'esperança fins a l'ultim dia, tinc moltes ganes de veuerla....


Pensa que ha vic no aposten gens per aquestes coses, tu dic jo que sempre em toca anar a granollers o a barcelona! Haha
Per tan és millor aixó que res!
 
Avatar de l’usuari
Subaru Okiya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 10 març 2018, 15:13

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 22 oct. 2018, 18:13

El 4 de novembre s'emetrà la dotzena pel·lícula "La partitura de la por"
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 22 oct. 2018, 19:35

alfapictures ha escrit:
Ja falta molt poc perque "Detectiu Conan: Zero the Enforcer" arribi als cinemes. Mentrestant aquí teniu els primers cinemes confirmats on podeu gaudir-la en #vcat: @YelmoCines @Grup_Balana @Cinesa @ACECCINES1 @JCACINEMES @sucrecines. Durant la setmana els anunciarem tots!

Font: https://twitter.com/alfapictures/status ... 6490485760

alfapictures ha escrit:
El viernes anunciaremos todos los cines con las ciudades. Por el momento puedes consultar la web de los cines y ver dónde la hacen.

Font: https://twitter.com/alfapictures/status ... 1255652352

Aneu revisant les xarxes socials d'Alfa Pictures, com veieu van informant de l'estrena, jo per ara ja estic mes tranquil, han anunciat que hi haura un cinema a 20 minuts en cotxe de casa meva, aixo ja facilita molt mes les coses!


Subaru Okiya ha escrit:
El 4 de novembre s'emetrà la dotzena pel·lícula "La partitura de la por"

Quin ordre mes aleatori xD
 
Avatar de l’usuari
Subaru Okiya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 10 març 2018, 15:13

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 23 oct. 2018, 16:36

fabrebatalla18 ha escrit:
Subaru Okiya ha escrit:
El 4 de novembre s'emetrà la dotzena pel·lícula "La partitura de la por"

Quin ordre mes aleatori xD

Aquest diumenge la pel·lícula 4, la setmana que ve la 12 i la següent la 22 B)
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 23 oct. 2018, 19:09

Subaru Okiya ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Subaru Okiya ha escrit:
El 4 de novembre s'emetrà la dotzena pel·lícula "La partitura de la por"

Quin ordre mes aleatori xD

Aquest diumenge la pel·lícula 4, la setmana que ve la 12 i la següent la 22 B)

:yeah:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 24 oct. 2018, 00:42

Subaru Okiya ha escrit:
Aquest diumenge la pel·lícula 4, la setmana que ve la 12 i la següent la 22 B)

Crec que hauries d'haver especificat com a 22 al cinema ja que si pasa per aqui algun usuari nou s'enportara una falsa ilusio.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 24 oct. 2018, 13:57

A la web de cinesa s'han liat una mica... han posat que als cines de Cat on la faran només la faran en Cast, i als cines de la resta d'Ñ només en Cat! https://www.cinesa.es/Eventos/detective ... -caso-zero
Diagonal (BCN):
Imatge
Zaratán (Valladolid):
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dv. 26 oct. 2018, 08:27

Ja estan a la venda les entrades per veure la peli 22 als cinemes del 9 al 11 de novembre, al twitter d'Alfa Pictures surt el llistat. Jo ja tinc la meva entrada per Barcelona!

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Subaru Okiya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 10 març 2018, 15:13

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dv. 26 oct. 2018, 13:04

xagasa ha escrit:
Subaru Okiya ha escrit:
Aquest diumenge la pel·lícula 4, la setmana que ve la 12 i la següent la 22 B)

Crec que hauries d'haver especificat com a 22 al cinema ja que si pasa per aqui algun usuari nou s'enportara una falsa ilusio.

Per que quedi clar:
PROGRAMACIÓ PEL·LÍCULES TV3 (Diumenges al vespre)
28 d'octubre Pel·lícula 4: "Atrapat als seus ulls"
4 de novembre Pel·lícula 12: "La partitura de la por"
11 de novembre* Pel·lícula 7: "Cruïlla a l'antiga capital"
(* i projecció de la 22 "El cas zero" NOMÉS ALS CINEMES)
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dv. 26 oct. 2018, 16:36

Jo.... Mi ciudad no apareix en el llistat. I jo la vull vore en catala, en castello, creec que me quedare amb les ganes i tocara esperar fins que TV3 la emeta.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dv. 26 oct. 2018, 18:35

fadrellcs ha escrit:
Jo.... Mi ciudad no apareix en el llistat. I jo la vull vore en catala, en castello, creec que me quedare amb les ganes i tocara esperar fins que TV3 la emeta.

Hi ha 2 llistes, una en castella i l'altra en catala, el mes probable es que fora de Catalunya sigui en castella nomes, em sap greu per tu :/
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dv. 26 oct. 2018, 19:08

fadrellcs ha escrit:
Jo.... Mi ciudad no apareix en el llistat. I jo la vull vore en catala, en castello, creec que me quedare amb les ganes i tocara esperar fins que TV3 la emeta.


Aquesta és la llista en castellà.... però res a Castelló. Al país valencià la donen a Alacant, Paterna, Sagunt i València i totes en castellà. Ho bo és que és llistat provisional, escriu a la distribuïdora a veure si veuen que hi ha interès en la versió catalana a Castelló i hi troben un cinema per fer encara que sigui un passi.

fabrebatalla18 ha escrit:
el mes probable es que fora de Catalunya sigui en castella nomes, em sap greu per tu :/


A Andorra, Catalunya i Balears és només en català, tot i que a Balears només s'emet a Palma.

EDITO: L'única que indica en VO als llistats és Balmes cines a Barcelona, però ala web de yelmo indica el següent:

Yelmo Cines Icaria: 2D VOSE
Yelmo Cines Castelldefels: 2D VDCat
Yelmo Cines Baricentro: 2D ESPAÑOL
Yelmo Cines Abrera: 2D ESPAÑOL

Els Icaria normalment la fan en VOSE però o a Baricentro i Abrea han posat les dades per defecte o la versió en castellà també s'emetrà a Catalunya.
adriamichi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 26 oct. 2018, 19:16, en total s’ha editat 1 vegada.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Subaru Okiya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 10 març 2018, 15:13

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dv. 26 oct. 2018, 19:10

fadrellcs ha escrit:
Jo.... Mi ciudad no apareix en el llistat. I jo la vull vore en catala, en castello, creec que me quedare amb les ganes i tocara esperar fins que TV3 la emeta.

A mí em passa el mateix, creia que la estrenarien ací perquè ho van fer amb Bola de Drac, One Piece i altres, però sembla que ens quedem sense veure-la.
Cal dir, però, que en molts casos al llistat provisional no apareixia cap cinema de Castelló i dies després al definitiu van afegir més ciutats. Va passar amb Sant Seiya i Dragon Ball (i fins i tot la van estrenar en català).
Hi ha una petita possibilitat; no ens fem gaires esperances, però ha passat. Espero que tinguem sort i la puguem veure... I si no, almenys no ens farà spoilers de la sèrie ^^
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

ds. 27 oct. 2018, 02:49

adriamichi ha escrit:
fadrellcs ha escrit:
Jo.... Mi ciudad no apareix en el llistat. I jo la vull vore en catala, en castello, creec que me quedare amb les ganes i tocara esperar fins que TV3 la emeta.


Aquesta és la llista en castellà.... però res a Castelló. Al país valencià la donen a Alacant, Paterna, Sagunt i València i totes en castellà. Ho bo és que és llistat provisional, escriu a la distribuïdora a veure si veuen que hi ha interès en la versió catalana a Castelló i hi troben un cinema per fer encara que sigui un passi.


Per això mateix, i els cinemes que tinc només són dos.
Cinesa i Neocine. I amb ciensa ja vaig enviar un mail...

Crec que en tocarà vore-la en subtítols.... O fins que la fassen a TV3
fadrellcs l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 27 oct. 2018, 02:55, en total s’ha editat 1 vegada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants