Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 723
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Llistat cronològic d'anime emès en català

ds. 27 març 2021, 15:04

guillemrodelas ha escrit:
Ostres quina feinada! No sabia que hi ha doblades quasi totes les pel·lícules de Bola de Drac Z al català. Això ho comercialitza algú? En format físic o digital. És una pena que costi tant trobar audiovisual en català.

Selecta Vision

airinpinku
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 04 abr. 2021, 21:13

dg. 04 abr. 2021, 21:27

Ostres!! Está l'idol nagisa, en japonés Chou kuse ni narisou! El manga es va publicar a la nakayoshi (la revista on es publicá sailor moon, Sakura cazadora de Cartes i un llarg llistat de mangas molt interessants que també tenen adaptació al anime)
La veritat que m'encantaria veure en català! Fa temps ho vaig començar en japonès, però tambè em resulta curiós com serà la música, m'encanta cuan toquen en català la música ídol, els ending de orphen el bruixot també els canta ídols japoneses y la versió catalana està molt xula!

Està pujat l'ídol nagisa? Si no es així no dubtarè en pujar-h si ho trobo en algun lloc! Porto dies buscant sense èxit
Tampoc se gens com funciona això! Necesito una mica d'ajuda! Però m'agradaria descarregar la màgica Doremi

Moltes gràcies per crear una comunitat de anime català!!!(。・ω・。)ノ♡

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 914
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

dc. 07 abr. 2021, 19:19

l'estrena de conan s'avança al 16/04 i el 23/04 la peli de kimetsu no yaiba amb doblatge catala

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

dc. 07 abr. 2021, 19:21

Kimetsu no Yaiba la peli es doblarà al català, acaben d'anunciar-ho els de Selecta Vision

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 167
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

dj. 08 abr. 2021, 00:40

He trobat una altre peli en VOSC "La princesa i el pilot", va ser editada en DVD/BD per Monte Anime (empresa que sembla que només ha editat això). Podeu veure la info a la web d'Amazon, tot i ja està descatalogada :-(. A més de català, tenia subtítols en castellà, gallec, euskera i valencià, així que un 10 per aquesta gent!

11/4/2018: La princesa i el pilot (2011) Film. Estrenada en DVD/BD
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 914
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

dj. 08 abr. 2021, 08:27

correcte, montenanime volia editar amb subtitols coofiicals (igual que coalise) pero nomes va editar aquesta peli, tot i tenir llicenciada una serie, pero van intentar fer un crowfunding i no els hi va funcionar. a mes, tampoc varen distribuir la pelis pels venedors habituals, nomes es podia comprar al seu web primer, despres tambe a certes llibreries especialitzades de barcelona i madrid i per ultim a amazon, on la varen rebaixar, varen regalar l'enviament (no entrava com a prime) i finalment van aconseguir treure's l'estock (o aixo sembla)

tambe tenien una escola de doblatge, aixi que cada vegada coalise sembla un monteanime 2.0, encara que de moment els hi va millor (ho aixo sembla, que aquest 2021 estan molt calladets

comentar tambe que ahir varen anunciar una nova peli que dura audio catala, a part de kimetsu, i es MAZINGER Z INFINITY, la cual es reediatara i posaran el doblatge (imagino que deu ser la cosa no nova que estava fent nuria trifol fa uns mesos que deia que no podia dir, tot i que jo pensaba que potser era utena en castella (que coalise vol llicenciar))

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant