Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
viscaensuguru
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dt. 04 set. 2007, 05:18
Ubicació: Palma de Mallorca

dj. 04 set. 2008, 11:46

Lot of thanks :profident:

En cuanto acabe los exámenes me pondré a ello ^^
 
Avatar de l’usuari
braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dj. 04 set. 2008, 12:57

Muchas gracias OSTIA!
PD: sergirt, ara mateix li passo a enhermo perque els pengi al seu post... :yeah:
braveheartsmj l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 04 set. 2008, 13:15, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Stargate
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 183
Membre des de: dv. 23 set. 2005, 23:56
Ubicació: En algun lloc de Catalunya
Contacta:

dj. 04 set. 2008, 13:02

molt currat tot, felicitats!
Imatge
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dj. 04 set. 2008, 16:25

Ostia, cuando puedas haz un post nuevo, que éste está llegando al límite de las 50 páginas ;) (No hace falta apurar al máximo xD).

:adeu:
 
cifrax

Caratulas Castellano

dl. 22 set. 2008, 22:30

Estas son definitivamente las mejores caratulas que e visto para Dragon Ball, tengo las 3 sagas completas pero todavia no habia encontrado caratulas para mis cajas, estas ganan, pero podria preguntarte algo, no puedes sacar todas estas caratulas pero en castellano como las del z, me encantaria usar tus carartulas lo unico que me lo impide es el idioma, yo se que no se puede complazer a todos pero me encantan son las mejores que e visto y lo digo en serio si estubieran todas en castellano las 3 sagas y las peliculas las uso sin pensarlo de echo voy a dejarlas sin caratulas hasta saber tu respuesta, muchas gracias te pasaste un 10 para ti. :yeah:
 
Raynhart
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dt. 08 abr. 2008, 15:30

dt. 21 oct. 2008, 18:36

perfecte
 
Avatar de l’usuari
xavipako
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dt. 11 jul. 2006, 21:30

dc. 12 nov. 2008, 22:50

Quina poca vergonya te la gent! Estava aquest mati buscant unes coses a segundamano y em trobe amb aixó:
http://www.segundamano.es/vi/12890146.htm?ca=46_s

Ja he reportat la denuncia als moderadors de la pagina i espere que li borren el post.
 
Avatar de l’usuari
xavipako
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dt. 11 jul. 2006, 21:30

dj. 13 nov. 2008, 23:46

Bueno, ristra de mails enviados-recibidos al persojane ese:

Él:

Y A TI QUIEN TE HA DADO VELA EN ESTE INTIERRO ME PREGUNTO YO? TE HE PUESTO ACASO UNA PISTOLA EN EL PECHO PARA QUE LA COMPRES O ME PONGAS A PARIR X ELLO? ENTONCES CALLATE. K VAS DE HEROE O DETECTIVE DESCUBRIENDO QUE GENTE QUE VENDE ALGO QUE PERTENEZCA A UN AUTOR? ESTE PAIS ESTA LLENO DE GENTE QUE VENDE LO MISMO.

Yo:

Bueno, despues de tu muestra de falta de educacion, decirte que aqui el unico mamon e hijode puta seras tu. Si he denunciado tu articulo y no otros es porque yo tambien he hecho alguna que otra caratula en animelliure y me joderia ver a algun malnacido como tu intentando sacar lucro de algo que se hace en plan altruista.

Ala, a cascarla majete

Él:

PUES TE JODES. NO VERLA COLGADO JILIPOLLAS!!!

ESO TE PASA POR LISTO.

NI QUE FUERAS EL UNICO RETRASAO K HACE UNA CREACION MANUAL Y ES INTOCABLE POR LOS DEMAS!!!

ANDA COMEME LA POLLA JILOPOLLAS

AMI ME LA SUDARIA CREAR ALGO POR MI Y QUE LA VENDAN LOS DEMAS.
CON TAL DE K YO TB SAKE ALGO. XD

PERO TU ERES TONTO Y TE OFENDE. DATE DE OSTIAS EN LA CABEZA POR MELON. SIENDO TU EL CREADOR TE OFENDE LO K HACEN LOS DEMAS. EL TONTO ERES TU K CREANDOLA NO SACAS TEJADA.


POR MI COMO SI TE DAS CON UNA PIEDRA EN LAS PELOTAS.

YO TE PODRIA DENUNCIAR A TI X SER PARTE CREADOR DE UN PROYECTO SIENDO PIRATA!!!

IMAGENES O VIDEOS DA IGUAL, LA UNICA FINALIDAD DE ESAS CARATULAS ES CREAR UNA COLECCION PIRATA!!!

ASI K YO K TU ME CALLABA LA BOCA SINO KIERES K YO A TI TE DENUNCIE X SER PARTE IMPLICADA EN LA SERIE CON FINALIDAD ILEGAL. AMI ME LA SUDA VENDER ALGO PIRATA, AKI LO HACEN TODOS Y CASI NADIE ACABA ENTRE REJAS, PERO MAS ILEGAL ES EL K LA CREA O FORMA PARTE DE ELLA CUYO PROPOSITO ES CLONAR O SIMULAR ALGO ORIGINAL. Y ESO SE CASTIGA CON LA CARCEL


En fin, menudo pieza...
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dj. 13 nov. 2008, 23:53

Sé que és difícil contenir-se, però no l'hauries d'haver insultat. Envia un missatge denunciant que reps missatges com aquests del paio aquest i que es doni ell "con un canto en las pelotas".
Imatge
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

ds. 15 nov. 2008, 11:03

Certament, no s'ha de caure en el joc d'aquesta gent pq no treuràs res. A més, discutir amb ells és com fer-ho amb una pared i l'únic que treuràs és cabrejar-te i preguntar-te pq existeix gent així :lol:.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
sergirt
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 221
Membre des de: dl. 27 ago. 2007, 21:52
Ubicació: Lliça de Munt
Contacta:

dj. 11 des. 2008, 12:51

Bon dia, nomes volia preguntar si ja s'ha creat algun tema nou, ja que l'he buscat pero sense resultats.
Si la rao de que no s'hagi actualitzat aquest es que l'ostia n o te temps, mil disculpes.
No tinc cap mena de pressa, nomes volia saber com esta la cosa.
Moltes gracies per la teva feina, que es la millor amb diferencia.
:adeu:
Imatge Imatge
 
danyingcs
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 180
Membre des de: dt. 16 maig 2006, 09:19
Ubicació: Castellón de la Plana

dv. 12 des. 2008, 13:01

GRACIAS POR LAS CARATULAS, ME ENCANTAN¡¡¡¡
 
valdo_10

dt. 30 des. 2008, 06:49

ostia te luciste kn estas caratulas y menus para la serie solo una pregunta falta mucha para k pongas los menus k faltan de dragon ball z ojala y respondas

k andes genial
 
viktor104

ds. 03 gen. 2009, 13:21

Bones gent, estic grabant els capituls de DB als dvds amb els menus i m'he trobat amb un problema (que primer pensava que era meu de reanomenar els capituls, pero ara crec que no) he posat els capituls dinds de la carpeta corresponent, i per exemple el menu 1, al pitja el capitul 6 i 7 se'm cambien, amb un se m'obre l'altre i a l'altre l'altre, vaig eliminar tots els capituls i mels tornare a baixar.

Be, abui tenia el dvd 3, he reanomenats els episodis i tal, i em passa el mateix aqet cop am 3 episodis, 50-51-52 que sem cambien, al pitjar un no sobre el que hauria de tocar, es fallo del menu? Perque els episodis els tinc reanomenats be :o

Aveure si algu que ja hu te gravat pot dirme si a ell tmb li passe ni q no se n'hagues adonat.

Gracies!
 
Avatar de l’usuari
braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dj. 29 gen. 2009, 19:27

Pujo el post que esta bastant deixat i aprofito per veure si algu sap com va acabar el tema del llibrets. Ostia encara ets viu? Tinc por que deixis de postejar i ens quedem sense els menus que manquen... :no:
Bona feina mestre!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants