Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

L o KIRA?

L
29 (48%)
KIRA
31 (52%)
 
Vots totals: 60
 
Avals
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1666
Membre des de: dv. 06 maig 2005, 19:55
Ubicació: 127.0.0.1

dg. 08 abr. 2007, 23:36

Cal que comenti de kin cantó estik?? L o Kira? mireu el meu avatar vaa... :bleh:


Sobre el tema Spoilers... deixeu que el pobre Punch sigui feliç! a més, en el fons mola que t'espoilegin! :lol:
 
Raito

dc. 11 abr. 2007, 12:37

a mi ma agrada mes KIRA te mes mala folla y siempre et surt am una kosa k no te esperes
 
Aiko_Minamino

dc. 11 abr. 2007, 21:11

A mi l'L, però el motiu concret no el se ^^U Suposo que m'agrada mes la manera que te l'L de fer les coses, es molt únic XD

[hide=spoiler]Per exemple m'agrada molt mes com mor l'L (snif :plora: ) Que no pas la manera com mor en Light :profident: [/hide][/hide]
 
djdark69

dj. 12 abr. 2007, 16:09

nadie ha visto el capitulo 25?si nadie le ha visto lo recomiendo pues ahi verias quien habria ganado esta encuesta :xiulant: :jaja:
 
worfike

dj. 12 abr. 2007, 18:39

djdark69 ha escrit:
nadie ha visto el capitulo 25?si nadie le ha visto lo recomiendo pues ahi verias quien habria ganado esta encuesta :xiulant: :jaja:


yo no consideru que el L hagi perdut simplemen sa descuidat i estava en desventatge , si aguessin estat n iwals kundicions auria guanyat el L
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dc. 18 abr. 2007, 22:43

Desequilibro la balança! Minivot per en Kira!
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
llavitrancho
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 414
Membre des de: dl. 08 des. 2003, 20:01
Contacta:

dc. 18 abr. 2007, 23:29

voto per en kira :P
Imatge
 
kaede.11

dj. 26 abr. 2007, 20:50

Oh... el meu vot ho deixa en 50/50 :profident:
El meu vot per L... ¿motius? La seva saga es el que marca Death note... i es en realitat el vertader sentit de la justicia... encara que aixo ofengui als Kira's aqui presents :yeah:
Entre L i un ASSASSI, em quedo amb L ^^ A mes a mes que com a personatge m'agrada mes, ell s'acosta mes a ser un Deu que Kira jajajaj
 
Saga

dc. 02 maig 2007, 23:49

L!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

esta com una cabra i es el pu** amo sesa cap dupe el boto a ell :profident:
 
Lain

dl. 18 maig 2009, 19:32

Trobo que tan en Light com L són dos grans personatges. Els dos són únics, personatges molt interessants, misteriosos i amb atractiu.
Per part, admiro molt en Light, ja que va arribar molt lluny sent Kira, i només ell en el món podria haver dut a terme aquesta feina de ser un assasí d'assasins i treballar alhora per atrapar-se a sí mateix.

Pel que fa a L, és el meu personatge preferit per excelència, ja que els mètodes d'en Kira no m'acaben de fer el pes i trobo que L és un paio molt especial, a sobre té un gran coco i em sento identificada amb ell en parts del seu al.lucinant caràcter.

SPOILER:

[hide]Penso que qui diu que en Light va guanyar a L per tenir una inteligència superior no té raó, ja que L sabia des de fa molt de temps que Light era Kira, però l'apreciava massa i es va dexar guanyar. Hi ha moments clau a la sèrie que et deixen molt clar que L ho sap tot. Un exemple és a l'episodi que mort, quan es reuneix amb Light en el terrat, li diu " Aquesta vegada és l'última que ens veiem" o alguna cosa així, que no acabo de recordar amb exactitud.[/hide]

En conclusió, tant en Light com L són genials personatges =D.
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dl. 18 maig 2009, 19:38

Kira, per la mort de Deu, aquella "maldat" dins d'ell i uns pensaments pròxims als meus m'ho indiquen.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 18 maig 2009, 19:43

Obviament Kira.

L em cau gordo :lol:


NS!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dl. 18 maig 2009, 20:47

Lain ha escrit:
SPOILER:

[hide] Un exemple és a l'episodi que mort, quan es reuneix amb Light en el terrat, li diu " Aquesta vegada és l'última que ens veiem" o alguna cosa així, que no acabo de recordar amb exactitud.[/hide]


Mal exemple agafes, que és "relleno" de l'anime. : P
 
Lain

dt. 19 maig 2009, 17:24

Mal exemple agafes, que és "relleno" de l'anime. : P


Sí tens raó (T_T)...
Bé, igualment penso el mateix, però això és només la meva opinió, jo respecto a totes, ja que tant sóc fan de L com d'en Light (fent una user bar del Light... XD).
:adeu: ens veieeem ^^
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dt. 19 maig 2009, 17:53

kira a tope perque pos perque te el poder a10 :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants