Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Gohan Saikyo

dv. 12 des. 2008, 11:09

És una OVA mooooooolt dolenta. Jo n'esperava molt perquè Toriyama va colaborar i només que hem vaig emportar un xàfec.

L'argument patètic, els dolents més encara... encara que fou bo que apareguéssin personatges oblidats com en Yamcha.

Ojalà això només fos el començament d'algo nou, i que lo pròxim fos boníssim i no com GT.

Una salutació!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dv. 12 des. 2008, 12:13

Sí, ha necessitat passar 24 anys per veure una acció ressenyable de Yamcha.

Enhorabona perquè és el que surt millor parat de l'OVA.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

ds. 13 des. 2008, 16:09

Jo no trobu que la pel·lícula sigui tan dolenta com comenteu, el que passa és que amb tant de temps com han disposat la podrien haver fet moltisim millor.
Per exemple: Jo pensu k la podrien haver fet una mica més llargueta ja que 30 min pasen volant
ELs enemics una miqueta més terrorífics i més dolents i malvats i forts, però per una vegada tens com a protagonistes a en SON GOTEN i a TRUKS que feia molt k no els veiem (diria k desde la triologia de BROLY)
Potser si que estic d'acord que el k millor surt parat és en Yamcha pero no hi apareixen ni en tenshinhan ni en Chaos i bé que en l'opening si k surten xD

I el Vegeta l'han fet massa bromista pel meu gust...jo no recordava un Vegeta aixi però m'ha molat amb les seves bromes jaja

I l'anime molt currat...l'estil aquest de dibuixar els personatges com el manga a mi personalment m'agrada.

En fi, k jo li posu entre un 6 i un 7 de valoració.

La peli de ONE PIECE que m'imaginu k serà 3/4 del mateix quan sortirà?
si se la curresin una miqueta més pot ser un bon OVA.

Nightsirk!!
 
viktor104

Re: OVA nou eamb subs en catala!!

ds. 03 gen. 2009, 18:43

rakrak123 ha escrit:
Ei gent, he aconseguit una versio del video en raw (es a dir, sense ca subtituls) i ara estic fent els subtituls en catala. Espero acabar-ho aviat, ja que ho vaig fent quant tinc temps!! Ja avisare!! Adeuu!!


Esperarem aquesta versio,que hauria de se rla millo que ronda per la web no?
O sabeu si algu ja ho ha fet i es pugui baixar en calitat mes bona?
 
Avatar de l’usuari
Gemus
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: dv. 12 gen. 2007, 16:27
Ubicació: En un sueño que nadie más pudo haber tenido

dt. 21 abr. 2009, 16:33

Aquí l'ending que surt al dvd de l'OVA comercialitzat al japó, està força bé...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b0xQVBIYuJE&feature=player_embedded[/youtube]
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 21 abr. 2009, 18:47

Si, és un bon ending per acabar el capítol.

La qualitat de la imatge no trobeu que és molt bona?!!

Nsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

dt. 21 abr. 2009, 22:45

No només es veu bé, sinó que estan molt ben dibuixats, a aquest ending es nota molt. ;-)

Ja podrien fer un Dragon Ball Kai però amb un estil de dibuix més depurat com aquest i amb millors efectes, i deixar d'explotar el vell ànime que està bé però per a la seua època. Que ara estem en nous temps.

Si volen continuar fent coses de DB i seguir explotant la sèrie, que facen coses de més gran qualitat i no sense pensar-hi a la babalà.

:adeu:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 21 abr. 2009, 23:19

Joanks ha escrit:
No només es veu bé, sinó que estan molt ben dibuixats, a aquest ending es nota molt. ;-)

Ja podrien fer un Dragon Ball Kai però amb un estil de dibuix més depurat com aquest i amb millors efectes, i deixar d'explotar el vell ànime que està bé però per a la seua època. Que ara estem en nous temps.

Si volen continuar fent coses de DB i seguir explotant la sèrie, que facen coses de més gran qualitat i no sense pensar-hi a la babalà.

:adeu:


Hi estic totalment d'acord :yeah:


Missatge clar i concís.

Nsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 22 abr. 2009, 00:18

No, aixo es l'estrategia Budokai.
Despres faran la versió curta amb millor animació i despres la completa, amb el seu relleno i el seu Garlick
aixi ja hi ha Dragon Ball per a 30 anys més tranquilament.
Sí, DB a la historia esta atado y bien atado, com la transició espanyola.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
obmultimedia
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 588
Membre des de: dl. 19 gen. 2004, 15:54
Ubicació: Sant Vicenç Dels Horts
Contacta:

dj. 23 abr. 2009, 23:46

Joanks ha escrit:
No només es veu bé, sinó que estan molt ben dibuixats, a aquest ending es nota molt. ;-)

Ja podrien fer un Dragon Ball Kai però amb un estil de dibuix més depurat com aquest i amb millors efectes, i deixar d'explotar el vell ànime que està bé però per a la seua època. Que ara estem en nous temps.

Si volen continuar fent coses de DB i seguir explotant la sèrie, que facen coses de més gran qualitat i no sense pensar-hi a la babalà.

:adeu:



Quizas ese sea el proposito de Toei en un futuro no muy lejano ( despues de kai) . Reacer toda la saga con ese estilo ( que me parece precioso el dibujo del ending , muy "manganizado") y tras ello, el muy cacareado rumor de la continuacion de dragonball por parte de akira toriyama.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1261
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

dv. 24 abr. 2009, 10:38

No habia escuchado nada de ese rumor de la continuacion de la serie. Dijo algo sobre ello Toriyama?
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dv. 24 abr. 2009, 21:17

Fake.
 
Avatar de l’usuari
Sr.Popo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 136
Membre des de: dc. 08 juny 2005, 16:29

dj. 30 abr. 2009, 09:51

Sin duda el nivel del ending es muuy bueno.

Ese debia de haber hecho la toei..... con DBZKai.... y no la chapuza que ha hecho.

y me pareceria realmente raro una continuacion de una serie que esta cerrada.

Nadie se comeria unas nuevas aventuras de Goku.... con 65 años!!!

Lo que si podrian hacer son OVAS, pero con !!coherencia!!! como por ej. contando cosas no explicadas en el manga.

la Vida Freazer antes de conocer a Goku, como aprendió Goku el Teletransporte... etc....
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants